Hier net bij gyn geweest en even aan ctg gelegen omdat ik haar minder voel. Heb vanaf dat moment om de 5 minuten harde buiken en met krampjes.. hopen dat door zet maar zal wel niet. Anders gaan ze volgende kijken of ze kunnen strippen.
Jeetje meid wat vervelend. Hoe oud is je zoontje? Zou een kraamhotel een optie zijn? Dat je de eerste week daar blijft?
@Sterretje31 oh nee wat balen! Ben wel benieuwd wat je huisarts zegt! @Mikkie32 spannend, was verder wel alles goed met je baby?
Had je ze ook al toen je aan het ctg lag? Dan kan je nl zien hoe sterk ze zijn. wanneer wordt gekeken of je gestript kan worden?
Ja gelukkig wel. Jup, heel sterk, ze zei het ook.. kwamen om de 5 min. Nu weer afgezakt dus denk dat het door de ctg kwam, vind ze niet zo leuk. As ma heb ik weer een afspraak bij haar ( heb ik om gevraagd want zij luisterde echt en was super aardig, nam mij in ieder geval serieus) en dan gaat ze kijken of ik gestript kan worden. Ben dan 40.3 weken.
Zo, even heerlijk geslapen van 12 tot 14:15 Huisarts heeft gebeld. Het lijkt allemaal mee te vallen, maar wordt de baby nu geboren en krijgt m’n zoontje (hij is 18 maanden) open blaasjes, mag hij absoluut niet in contact komen met de baby en zou hij zelfs ergens anders moeten logeren en ook degene waar hij dan zou logeren, mag niet in de buurt komen. We hebben nergens open blaasjes kunnen ontdekken en ook z’n beentjes waren een stuk rustiger terwijl die gister nog helemaal bont waren. Nu gewoon heel hard duimen dat hij aan de betere hand is, want ik kan echt niet zo lang zonder m’n kereltje
Ze zeggen dat als harde buiken geen pijn doen, dat het geen weeën zijn nog niet. Ik heb al 15 weken lang harde buiken en soms ook om de 5 a 10 minuten. Als ik aan de monitor moet duren de harde buiken ook veel langer. Dat zien ze dan aan die pieken. Ik denk dat geen enkel baby'tje zo'n monitor leuk vindt. Hier rommelde het deze ochtend, maar alles is weer rustig...
Jup.. i know. Loop er ook allang mee helaas maar nu waren ze een stuk heftiger met lichte krampen. Achja ik wacht we er rustig af. Heb me er toch al op ingesteld dat ze niet voor de 40 weken komt.
Misschien kan je vragen om al een datum te prikken om in te leiden. Het idee dat ik een datum had om naar af te tellen bezorgde mij zoveel rust dat het daardoor misschien wel spontaan is gebeurd. Aldus de vk.
mn darmen zijn nog nooit zo van slag geweest als de afgelopen dagen. Ze maken me toch een herrie en borrelt aan 1 stuk door!!
Hier ook weer. Dagen en avonden zijn onrustig en nachten over het algemeen rustig. Sochtends ook wel, zelfs nog geen slijm verlies aanwezig. Heb sinds gisteren zo'n trillende spier of zo in linkerzij, heeeel irritant. Tenminste ik denk dat dat het is.
Nou meiden we zijn dus niet alleen op het wachtbankje. Ik moet morgen op controle en hoop dat ze willen strippen ben dan 39’weken. Vorige week vonden ze het nog te vroeg. Bizar loop tot 33 weken met harde buiken en kans op vroeggeboorte en nu wil hij er niet uit!!