Hier ook nog steeds niets. Pfff! Ik heb wel met vlagen af en toe periodes met menstruatiesteken. Helemaal onderin mijn buik. Dat is alles. Ik heb nog nooit zo weinig harde buiken gehad in de zwangerschap dan nu! Hoe gek!
Ach, door al dat wachten (en gelukkig weer een nacht goede slaap) heb ik weer genoeg energie om te nestelen. Zo de ramen lappen, beddengoed naar buiten voor weer een fris bedje vanavond en straks maar weer een stuk wandelen met m’n zoontje. Het zonnetje schijnt en (volgens mij) wordt het een prachtige dag!
Mijn vriend is lekker thuis dus wij gaan er straks ook even uit en lekker chocolade wafel eten met van alles erop en eraan hihi. Love it!!
You can do it girls! Misschien is het strippen wel effectief voor jullie en hoeft inleiden helemaal niet. En denk maar zo: de kindjes hebben het nog zo goed naar hun zin in de buik, hoe langer ze blijven zitten hoe minder kans er is dat ze straks nog problemen hebben met drinken en temperatuur etc. Als ik zie hoe het gegaan is bij de vroeger bevallen dames hebben die kindjes vaak nog moeite. Hier een kindje die zich goed op temperatuur kan houden en heel snel en krachtig kan drinken. Iets te snel zelfs Ik duim mijn duimen er af voor jullie! Ik wens jullie allemaal een prachtige bevalling toe waar je goed op kan terugkijken.
Yes we can!!! Ook al zou ik erg blij zijn als m’n meisje komt, beter blijft ze nog heel even zitten totdat alle rode vlekjes bij m’n zoontje weg zijn.
De gyn was heel begripvol. Meneertje weegt nu al 4kg 200. Ze heeft me gestript en als het niet begin word ik donderdagochtend ingeleid. Heel mooi ingedaald hoofdje, baarmoedermond is week en al 2 cm opening. De gyn verwacht hem nog spontaan voor donderdag. Spannend! !
@Sterretje31 dat zou fijn zijn he, scheelt een hoop stress! Misschien doet ze dat ook wel Hihi! @LenaMill Ohh wat spannend dan ben jij waarschijnlijk ook de volgende! Fijn dat ze je gestript heeft! Vond je het vervelend? 2 cm al wauw dat is echt netjes voor een eerste kindje, dan hoef je er nog maar 8. Hopelijk gaat het snel, ik wens je een mooie bevalling toe!
Yeah! Spannend!!! Zal snel volgen heb ik het idee. Ik heb net weer een goede wandeling gemaakt met mn vriend. Was heerlijk! Dit willen we elke avond gaan doen nu. voel een druk van onder dus de zwaartekracht doet wel iets.
Ik weet niet of je een fijne vk hebt in het ziekenhuis? Ik weet nog dat je zei dat je inwendig onderzoek heel vervelend vond. Misschien als je dat aangeeft/dat je daar angst voor hebt (als het angst is) dat ze wat extra tijd kan inplannen om het strippen rustiger en fijner voor jou te laten verlopen. Na mijn vervelende ervaring bij de collega vk heeft de fijne vk dat voor mij ook gedaan. Ze deed het heel rustig en langzaam vrijdag, vertelde me precies wat ze ging doen en vroeg me dan tussendoor of ze verder mocht gaan. Heb er eigenlijk amper wat van gevoeld die keer, heel positief. De eerste keer strippen vond ik ook niet pijnlijk.
Geen idee. Ben natuurlijk pas vanaf 37 weken over dus heb er nog maar 1x gezien (afwisselend gyn en vk). Zal wel kijken wat ik er van vind Haha Wie weet is de baby er al wel spontaan
Hier is helaas niks gebeurd deze nacht. Ik heb me al lang niet mee zo goed gevoeld. Had nergens last van en heb zaaaaalig geslapen. Denk dat het morgen inleiden wordt. Vandaag extra genieten van laatste dagje Korneel in mijn buik. Ook een beetje emotioneel vind ik. Daar nog nieuws van iemand? Xxx