Nou, lekker uit eten gaan! Die bloemkool loopt niet weg Hihi. Om die krampjes hoef je het niet te doen hoor hoe meer jij gewoon eet, hoe meer smaken je kindje leert kennen. Ik heb er nooit rekening mee gehouden.
Oei, verlies opeens helderrood bloed en heb buikpijn... probeer ik m’n man te bellen, neemt ie niet op!
Heb ik nooit last van gehad hoor. Is Mn lievelingsrten. Maar samen lekker uit eten is veel leuker en lekkerder toch
Ow nee @Sterretje31 Is het vee bloed of niet? Wie weet het begin. Bij veel bloed even vk bellen hè. Hopelijk heb je je man te pakken
Man was gelukkig al snel thuis en heb de verloskamer gebeld. Die wilde voor de zekerheid een CTG maken dus daar lig ik nu aan.
Ik denk dat we straks weer naar huis kunnen. Geen bloed meer en vk voelde geen ontsluiting nog, maar er is genoeg aan het rommelen. Dit gaat vast geen weken meer duren (al weten we dat natuurlijk nooit )
Succes @billy112 ! Hopelijk ben je ondertussen bevallen! @LenaMill ook jij heel veel succes morgen, geniet maar lekker van vanavond met je man. @Sterretje31 oei schrikken! Hoe gaat t nu?
Ik moet toch een nachtje ter observatie blijven... door mijn voorgeschiedenis met m’n zoontje (die zo slecht op de weeën reageerde) en doordat de baby 1 keer een hartslag dip liet zien tijdens een harde buik, willen ze me in de gaten houden. Gaat alles goed, mag ik morgen weer naar huis...
Ze kunnen jou en de baby best goed in de gaten houden! Een nachtje ziekenhuis gaat jou uiteindelijk een geruster gevoel geven op dit moment dan naar huis gaan! Nog even en je kan bevallen. Misschien morgen zelfs samen met mij. Wie weet
Ahh succes sterretje. Wel fijn dat ze het zo serieus nemen toch. Bij problemen kunnen ze direct meekijken. Succes vannacht
Da's mss voor nu het beste, kunnen ze je goed in de gaten houden idd. Zei ze nog iets over waar bloedverlies vandaan komt?
Ah ben hier inderdaad in goede handen. Krijg vanavond geen CTG meer tenzij ik harde buiken krijg die ik weg moet puffen. Morgenvroeg wel weer een CTG. Krijg nu wel weer krampen, maar ga zo eerst proberen te slapen. Net onder de douche toch veel harde buiken... net of wil het niet ontspannen. Lukt het slapen niet door m’n buik, gaan ze maar weer een CTG maken.
Hi lieve meiden, Ik ben inderdaad bevallen!! Super grappig zou om 8:45 gestript worden maar om 7.30 spontaan vliezen gebroken; geen tsunami Haha. 9.00 uur in ziekenhuis en 10.00 begonnen de weeen. Om 17.00 is onze zoon M a r c u s geboren. Pittige weeen en persen vond ik ook spannend maar al met al goede bevalling en geen hechtingen etc. We zitten op een blauwe wolk!