Gefeliciteerd Deborah! O dat zou dan wel echt helemaal passen Elita. Dan hoop ik dat je vandaag bevalt.
@LenaMill van harte gefeliciteerd met je zoontje! Wat een heftige bevalling, neem maar goed je rust de komende weken en geniet samen! @DeboraV gefeliciteerd met je dochtertje! Dat is lekker snel gegaan! Geniet er van samen! Nu kunnen jullie ook mee kletsen in het nieuwe topic november 2017 mama’s @elita Ohh een carnavalskindje dat zou leuk zijn! Misschien moet je dan maar wat schlagermuziek opzetten, toefje Fabrizio dan komt je kindje er vast in polonaise met de placenta uit gehopst
Ja het is inderdaad snel gegaan, nooit gedacht dat we zo’n bevalling zouden hebben. Maar blij natuurlijk dat het vlug achter de rug was. Ik hoop dat iedereen die nu nog zit te wachten hun geduld vlug beloont zal worden.
Wat jammer dat jullie nog altijd aan het wachten zijn. Ik krijg momenteel twee zakken bloed bij. We blijven ook tot maandag in het ziekenhuis. Sorry dat ik zo weinig reageer nu.
Zeg alsjeblieft geen sorry lieveschat! Jouw kindje en jouw herstel zijn nu het allerbelangrijkste! Vind het al heel wat dat je überhaupt reageert Pas je goed op jezelf?
Ik had nogal veel de neiging om flauw te vallen en in mijn bloed was mijn ijzergehalte veel te laag. Het gaat nu beter. Korneel doet het super. De borstvoeding kwam niet op gang en ik werd er gefrustreerd van dus zijn we overgeschakeld op flesjes.
Ah vandaar! Fijn dat het nu beter gaat en met korneel alles goed is. Ik wil ook bv proberen maar heb wel gezegd dat Ik ook stop als er teveel bij frustraties bij komen. Dus snap je heel goed!
Lieverds, als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. Borstvoeding is prachtig als het lukt, maar teveel frustratie is voor niemand goed.
Succes Lena Mill. Mikkie ook een rustig dagje gehad net als hier? Geen 1 kraampje of wat dan ook te voelen
Hier ook rustig! We zijn allemaal ziek alleen. Ik heb bronchitus en Lotte is ook in de lappenmand. Twee en halve week en dan al super verkouden. Kan niet door haar neusje goed ademen en verslikt zich soms in haar eigen snot.. Blijf dicht bij haar om haar te kunnen helpen waar nodig, maar meer dan zoutoplossing kunnen we haar niet bieden. Hoop dat dit snel over is, want dit is niets zo Beterschap Lenamill.
Ze was de hele dag rustig maar nu... omg!! Heb er volgens mij nog niet zo druk gevoeld.. voelt soms echt eng, alsof er totaal geen ruimte meer voor haar is. Ze danst ook behoorlijk op mn blaas en dan lijkt het alsof ze er elk moment een handje uit wil steken, zo'n druk van onder. Heel mn buik gaat op en neer. Zal vannacht wel weer rustig zijn.
Oh popje toch... ui naast haar bedje, iets op haar zij laten slapen (2 hydrofiele doeken oprollen, 1 bij haar buikje en 1 bij haar rug. Iedereen zal het afraden want het mag niet meer volgens de laatste richtlijnen, maar het kan ademhalen net iets makkelijker maken voor haar) Ik had voor m’n zoontje zo’n zuigertje van otrivin toen hij zo ontzettend jong zo verkouden was, kun je snottebellen ‘uitzuigen’ Beterschap
Hier steeds zulke extreem harde buiken zelfs wanneer ik gewoon ontspannen op de bank zit lijkt m’n buik bijna te ontploffen