1 t/m 15 november 2017 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Scarlett1985, 24 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    #21 LenaMill, 25 feb 2017
    Laatst bewerkt: 25 feb 2017
    Oh ja ons embryootje was bij de terugplaatsing afgelopen dinsdag al 6 dagen oud en volledig gehatched. Die moest dus onmiddellijk innestelen.
    Ik ben dus nog maar iets voorbij de 3 weken, want de twee weken voor de eisprong worden meegeteld. 3 weken 3 dagen vermoed ik.

Ik ben 31 jaar en we proberen 1 kindje te krijgen. Een tweede komt hier via deze weg nooit.

2. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Kiewie's - 30 jaar - 2e kindje

Ik weet nog niet wanneer we het gaan vertellen. Ik wacht nog even af.. iets met meer zekerheid enzo.
    Wanneer gaan jullie bellen voor een afspraak met de vk? Ik wil begin volgende week mvm bellen 😄

3. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    �� November mama's ��

2.
    Joy13 - 27 jaar - 2e kindje
    Kiewie - 30 jaar - 2e kindje

5.
    Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje

LaVitaBella - 35 jaar - 3e kindje
    LenaMill - 31 jaar - 1e kindje

Eerste afspraken

Meisje (0) / Jongen (0) / Verrassing (0)

4. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    LenaMill, wat verschrikkelijk heftig allemaal zeg. Ik snap dat je op die manier geen 2e wilt. Ik hoop dat je snel met ons mee kunt kletsen. Ik duim voor je dat het allemaal goed gaat.

5. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Ik ga komende week de vk bellen. Mijn favoriete vk gaat in april met verlof, dus ik ga vragen of ik mijn eerste afspraak nog bij haar kan krijgen.

Ik ga zo even op de site van MvM kijken en me via hun site aanmelden. Ik wilde eerst niet mee doen, maar als ik dan zie hoe makkelijk het hier gaat en hoe moeilijk het voor anderen is...dan wil ik die personen graag helpen.

6. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Scarlett1985-31 jaar- 2e kindje.
    Voorlopige uitgerekende datum is 6 november.

Ik heb problemen met poepen helaas. Had ik vorige zwangerschap ook. Yakult helpt mij goed. We gaan het aan directe familie vertellen als de eerste echo goed is. Al gaat mijn moeder er denk ik al eerder achter komen haha.

Gaan jullie meedoen aan moeders voor moeders?
    Heb het de eerste zwangerschap wel gedaan, nu twijfel ik eerlijk gezegd.
    Aanmelden bij de vk kan hier pas vanaf 6 weken.

7. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    Ik ga niet mee doen met mvm. Omdat ik in een portiek woon en die flessen voor de deur moeten staan of ze komen ze net brengen als buurvrouw ik lul alles door voor t raam staat. 😐 ik bel maandag de huisarts voor een verwijzing naar de gyn.

8. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    Ik ben net onwijs hrd gevallen! Op mijn buik 🙊 weet even niet wat ik moet doen

9. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Zo vroeg in de zwangerschap kan dit waarschijnlijk nog geen kwaad. Je embryo is nog maar enkele mm groot en zal dat niet gevoeld hebben. Veel beterschap!

10. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Oei Joy! Wat pijnlijk! Het kan voor jouw ukje geen kwaad. Die zit nog diep en veilig achter jouw schaambot 😘
    Het enige vervelende is dat jij er last van hebt :( gaat het een beetje?

Oef, wat heftig Lena! Ik hoop en duim dat het goed blijft gaan!

Scarlett, oei dat is rot! Helpt Roosvicee laxo (of zo iets) niet daarvoor?

Ik ga me zeker aanmelden voor MvM! Vond het zo fijn dat ik mee kon doen! Vooral voor de mensen die het nodig hebben! Mijn zusje heeft ook pregnyl moeten gebruiken, dus ik doe het extra graag!
    Hmm ikgaga me dan ook via de site aanmelden! Dat is een goeie!

11. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Vervelend joy, maar dat kan nu nog geen kwaad hoor!

12. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Oh bah. Heel naar menstruatie gevoel in m'n buik.
    Hoort erbij, maar niet fijn :(

13. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Heeft iemand van jullie ook steekjes zoals je kan hebben bij de start van je menstruatie? Ik had het bij de vorige zwangerschappen niet. Nu wel? Lijkt me niet zo positief.

14. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    Ja ik heb last van me been en me buik. Maar me buik zal we gewoon de schrik zijn. Maandag zoiezo de dokter even bellen dus dan kan ik t altijd even aangeven.

Bij mij hielp laxo wel aam t begin van de vorige zwangerschap. En als ik op de wc zat deed ik een krukje onder mijn voeten zodat me knieen hoger zaten dan mijn billen.

15. Scarlett1985

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ja dat is wel normaal hoor :)
    Heb het nu ook, geen fijn gevoel trouwens

16. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    LenaMill wat een goed nieuws!!! Geweldig!! Ik weet dat ik zo voor je geduimd heb in ons MOAT topic. Ik ga nu weer keihard duimen dat dit goed gaat verlopen. Krijg je ook medicatie?

Ik zou 1 november uitgerekend zijn en dit zou mijn 3e kindje worden. Ik spreek nog nog erg twijfelend want dit is wel al mijn 8e zwangerschap. Ik heb 2 geweldige kinderen en dit is niet gemakkelijk gegaan. Ik raak moeilijk zwanger maar uiteindelijk lukte het altijd wel, maar ik heb dus 5 miskramen gehad. Mijn zoontje heb ik mogen krijgen dankzij veel geluk en medicatie. Wij hebben blijkbaar een zeer hoge kans op een partiele mola, dit is ook al 2 keer gebeurd bij ons en volgens de arts in Gent zouden al onze miskramen mola's zijn geweest.

Wij wilden geen kinderen meer. Had het uit mijn hoofd gezet want het is vrij risicovol en ik had na 9 jaar miskramen wel genoeg gehad. Ik heb 2 kinderen dus tijd om te gaan genieten. Mijn man heeft in april een afspraak voor sterilisatie!

En toen was ik dus opeens zwanger... Uiteraard zijn we er heel blij mee. Maar de kans dat dit een miskraam wordt is wel vrij groot. En deze keer wil ik geen medicatie meer gebruiken. (ik heb bij mijn dochter ook niks gebruikt dus het moet mogelijk zijn).

Aanstaande donderdag word ik ook nog eens geopereerd. Maar ik ga het niet uitstellen. Het kan zijn dat ik dus eventjes niet reageer, maar ik zal me zeker weer melden uiteindelijk.

Oh mijn CB gaf eergisteren 2-3 weken aan :D

Voor het lijstje:
    Nuage, 35 jaar, derde kindje

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja dat is heel normaal!

18. Iris2405

Iris2405 Nieuw lid

25 feb 2017
    2
    0
    0

Precies t zelfde als jij Hahah dus t kan allebei.

19. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Nuage! Wat fantastisch, een spontaan wondertje op komst! Ik hoop heel hard dat het een goede zwangerschap wordt! Voor jou en voor mij...
    Ik neem ook niks van medicatie. Zalig. Ik haatte die utrogestan! Veel geluk 🍀

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    De utro vond ik niet zo heel erg. Ik werd letterlijk ziek van de Prednison (krijg er diabetes van) en vooral die fraxiparine spuiten die haat ik echt keihard. Binnenkort moet ik ze alsnog weer spuiten 6 weken lang, na de operatie, maar dat is niet anders. Dat is al beter dan 9 maanden lang.

Deel Deze Pagina