Hier gaat het heel goed! Kay is as donderdag alweer 2 weken oud. Ben op y vloeien na helemaal weer mezelf en voel me top! Ik blijf meelezen
Volgens mij kunnen we met onze baby’s overschakelen naar november mama topic Al steunen we de zwangere Meiden zeker nog even tot het bittere eind!! Kom op girls laatste loodjes.
Hier zit de ballon inmiddels. Alles zat nog dicht. Wel 2.5 uur aan ctg gelegen wegens hartslagdip maar herstelde. PKrijg straks nog een slaappil omdat dat hier protocol is bij inleiding. Morgen tussen 7 en 8h herbeoordelen en coor het slapen nog een nieuw ctg.
Goedemorgen dames! Vanmorgen ben ik eindelijk mn slijmprop verloren in 2 gedeeltes. Wist niet dat het ze nog zo groot waren en taai!! Nou het is in ieder geval weer een teken dat moeder natuur iets doet ben er wel heel blij mee.
@Mikkie32 had je ook het gevoel dat je zwanger was van een slijmprop? Ik heb het grootste gedeelte in 1 nacht verloren maar de dagen er na kwamen er nog meer grotere stukken. Bah wat zag dat er vies uit haha ben 6 dagen later bevallen dus het is wel een goed teken hoe voel je je verder? Ben ook wel benieuwd hoe het met @elita gaat! Zou ze al bevallen zijn?
Haha stond er wel van te kijken hoeveel het was. 2 flinke proppen.. voel me wel oke. Mn lichaam is al wel flink aan het werk en dat vreet energie. Ben erg moe dus vandaag niks gedaan en morgen ook niet. Beetje fit zijn voor vrijdag. Ergens baal ik wel hoor, dat mijn lichaam het verdere werk niet doet en het maar niet door zet.. Da's wel zoals ik het voor me had gezien. Het spontaan breken van vliezen of weeën die op gang komen.. en met jou?
De laatste dagen zijn ook echt het zwaarst, je kan bijna niks meer en al helemaal met bi niet. Hoop dat je bi klachten snel weg zijn na de bevalling. Je staat er versteld van hoe snel sommige kwalen ineens verdwenen zijn zodra de bevalling achter de rug is! En zie het niet als falen van je lichaam, het faalt niet maar het is er gewoon nog niet klaar voor of je kindje is er nog niet klaar voor. Ze heeft het gewoon veel te lekker naar haar zin in jouw buik! en je had al 2-3 cm toch? En je bent je slijmprop verloren. Zijn allemaal goeie voortekenen! Ik had 3 weken lang maar 1 cm die niet opschoot met 4 weken voorweeen, verloor na 2x strippen de slijmprop en na 3x strippen zette het pas door na 36 uur. En dat ook nog met het breken van de vliezen wat maar bij 10% van de bevallingen het begin is. Zou die dag ook de verwijzing voor de gyn krijgen waar ik me al op ingesteld had haha. Dus je lichaam kan ineens gekke dingen doen die je niet verwacht. Ook al wordt je er moedeloos van, ik snap je helemaal. De kans is er nog steeds dat je vannacht of morgen gewoon spontaan nog bevalt. En als niet, dan niet. Hoe dan ook heb je vrijdag je kindje en dat is het allerbelangrijkste. En dan ben je dit allemaal vergeten hou vol, ook jij komt aan de beurt!
Ha dames. Sorry voor de late reactie. Dinsdag 17h de ballon gekregen ( alles nog potdicht). Heel even s nachts 30 min lichte kraampjes daarna paar harde buiken vanaf 730 uur woensdag. Om 8 uur kon ballon verwijderd worden (3cm). Om 930 5 cm en mooie weeen dus ruggenprik btoen stagnatie weeen dus stimulatie gehad. Om 1330 uur 8 cm om 1345 persen. Maar door epiduraal weer heel weinig persdrang dus uiteindelijk 2 uur geperst en om 1640 bevallen van T.h.o.m.as na een knip. Tevens een scheur rondom anus die gehecht is dus best wat last vd zwelling onderin. Om 22 uur is de urinekatheter die ik had wegens de ruggenprik verwijderd. Plassen lukte jiet goed genoeg dus om 5h vannacht nieuwe katheter gekregen (er zat toen nl al 1200 ml in de blaas die ik er zelf niet uit kreeg). Dus nu katheter tot morgenochtend in en dan nieuwe poging tot zelf plassen en hopelijk daarna naar huis. T doet t super. Weegt 3815 gram bij 41-1/7 weken. Borstvoeding gaat top. Wij genieten!
Ow nee nog niets?? ow nee nog steeds niets? Ik denk ook dat ik zonder inleiding nog op t wachtbankje zat
@elita van harte gefeliciteerd met je zoontje! Nu mag je ook over naar het andere topic haha wat een lange heftige bevalling heb je gehad zeg! Neem maar lekker je rust en geniet er van samen! @Mikkie32 he nog niet.. iemand moet de laatste zijn he morgen dan is jullie meisje er ook! Het gaat vast snel met de centimeters die je al hebt, heel veel succes morgen!