1 t/m 15 november 2017 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Scarlett1985, 24 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Goed gedaan! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
     
  2. DeboraV

    DeboraV Actief lid

    3 apr 2017
    122
    20
    18
    Vrouw
    NULL
    België
    Hoe noemt dat topic dan? Zou me ook willen aansluiten
     
  3. DeboraV

    DeboraV Actief lid

    3 apr 2017
    122
    20
    18
    Vrouw
    NULL
    België
    Proficiat!! Geniet maar van je roze wolkje.
     
  4. DeboraV

    DeboraV Actief lid

    3 apr 2017
    122
    20
    18
    Vrouw
    NULL
    België
    Proficiat!! Super dat de borstvoeding ook goed verloopt.
    Weet je wat ik zo straf vind? Dat jullie dezelfde dag naar huis gaan! Moet toch ook niet gemakkelijk zijn. Wij mogen 3 dagen in het ziekenhuis blijven en eerlijk gezegd vond ik dat zo erg nog niet. Daar kan je toch niks anders doen dan in je bed liggen. Thuis is dat toch een ander verhaal
     
  5. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.461
    3.448
    113
  6. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Helaas is dat hier gebruikelijk, als alles goed gaat met mama en baby willen ze zo snel mogelijk weer het bed vrij hebben moet je thuis maar herstellen. Je krijgt wel dezelfde dag nog kraamzorg aan huis voor een paar uur per dag.
     
  7. marloesje24

    marloesje24 Fanatiek lid

    28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Mikkie Hoe is het met je?
     
  8. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    @Mikkie32 is verdacht stil.. zou het dan toch zo ver zijn nu? Of de inleiding toch begonnen? Veel succes @Mikkie32 ! Last but not least, you can do it!
     
  9. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Proficiat met jullie wondertje!
    Wat fijn dat de borstvoeding zo goed loopt.
    Ik heb het 1 dag en nacht geprobeerd, maar Korneel woog meer dan 4 kg en je maakt geleidelijk aan kleine beetjes borstvoeding aan. Een kind van meer dan 4 kg heeft dan direct niet genoeg. Ons manneke werd hysterisch van de honger en bleef afvallen. Ik was zo kwaad op mezelf dat ik dit geprobeerd had en ben overgeschakeld op flesjes. Ik had ook ijzer te kort en een heel lage bloeddruk. Heb twee zakken bloed moeten bijkrijgen in het ziekenhuis. Die situatie heeft mijn borstvoeding ook extra doen mislukken.


    Korneel is vandaag voor het eerst naar de osteopaat geweest. Zijn nekje zat vast door een geboorte als sterrenkijker en met de zuiger. Hij heeft er reflux door en kan niet goed kaka doen.
     
  10. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Waarom ben je zo kwaad op jezelf? Voor hetzelfde geld was het wel goed gegaan met de bv en was er nu niks aan de hand. Zie het niet als falen, bv is niet gemakkelijk en voor iedereen weggelegd. Je hebt het geprobeerd en dat is goed! En met flesvoeding is ook niks mis. Ik kan zelf geen bv geven en geef ons meisje van begin af aan de fles, ze doet het er super op en is amper afgevallen.
    Goed dat je naar een osteopaat bent gegaan! Vriendin van me had dat ook gedaan, had ook een sterrenkijker en een kindje met erge reflux. Volgens mij na 1 of 2 behandelingen was het al over en was het weer een heel tevreden kindje.
    Ga je ook mee naar het andere topic trouwens? Hier is bijna niemand meer geloof ik haha. De groep van hier is over gegaan naar dit topic:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/november-2017-mamas.666063/
     
    Mikkie32 vindt dit leuk.
  11. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Wel benieuwd hoe het nu met @Mikkie32 gaat! Het blijft zo stil!
     
    Mikkie32, ike en billy112 vinden dit leuk.
  12. Mikkie32

    Mikkie32 Bekend lid

    18 okt 2016
    804
    62
    28
    Goedemorgen dames!! Ik ben zaterdag om 17.05 bevallen van ons prachtige meisje!!! Ze weegt 3345 gram en alles gaat super met haar. Met mij inmiddels ook wel weer. Liggen nog wel in het zkh maar wrscl vanmiddag naar huis.

    De bevalling begin in de ochtend met het breken van vliezen en toen kwamen de weeën goed op gang. Na 1,5 uur al heftige weeën te hebben gehad maar nog steeds maar 3 cm ontsluiting besloten ze om er een beetje weeopwekkers bij te geven maar ik was al zo op omdat ik al in weeenstorm zat dat we eën ruggenprik hadden besproken. Deze konden ze helaas niet plaatsen na 4 pogingen. :( dus uiteindelijk morfine pompje gekregen en toen ging het snel! Ik kon de weeën goed hebben met ademhalingsoefeningen en binnen no time zat ik op 5 cm. Om half 4 persweeën en al volledige ontsluiting alleen mocht ik nog niet persen ivm haar hoofdje die nog niet helemaal ingedaald lag op dat moment dus bijna 1,5 uur pers weeën opgevangen. Toen ik eenmaal kon persen was ze er binnen een kwartier! Ik was heel rustig en beheerst en heb ook geen knip gehad. Was helemaal top gegaan!

    Savonds na bevalling kreeg ik verschrikkelijk hoofdpijn en dat kwam door de mislukte ruggenprik, er lekte hersenvocht uit ruggengraat en moest plat blíjven liggen.. tot gister, ik was er klaar mee.. wilde normaal voor mn meisje kunnen zorgen(bv lukte wel al goed) en van de pijn af zijn! Dus gisterenmiddag ben ik gehaald voor een bloodpatch en hebben ze het gat kunnen dichten .. wel eerst naar weer een hoop gefroet in mn rug en mislukte poging!! Ze kwamen er weer niet tussen. Pfff ging al met angst daar naartoe na die pogingen van zaterdag. Gelukkig lukte 2e x op een andere plek wel en gaat het nu een stuk beter, het lijkt te helpen dus hopelijk vanmiddag naar huis! Al hebben we het hier heel goed gehad en fijne zorg! De roze wolk was er meteen en nog steeds, ondanks alles..word alleen maar meer! Ons meisje doet het super gelukkig. De 1e nacht een beetje misselijk en spugen maar dat was het!!! :) hoe is het hier?
     
    Miesjella vindt dit leuk.
  13. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Heee meis van harte gefeliciteerd! Rust maar goed uit! Daar is ze dan eindelijk he!
    Je eerste stuk klinkt precies als mijn bevalling haha, heftig is dat he!
    Je hebt een flinke bevalling gehad zeg, ook met die mislukte ruggenprik. Hoe kwam dat dat ze die niet konden zetten?
    En die complicatie met hoofdpijn er na is ook heel zeldzaam heb ik van het ziekenhuis begrepen. Wel goed dat ze meteen hebben ingegrepen!
    Je hebt het super goed gedaan, hopelijk mag je vandaag naar huis en kunnen jullie lekker gaan genieten samen.
    Nu mag je ook over naar het nieuwe topic haha volgens mij is iedereen hier weg ;)
     
  14. ike

    ike Fanatiek lid

    5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Gefeliciteerd mikkie! Klinkt allemaal heftig. Hopelijk mogen jullie straks naar huis.
     
  15. Miesjella

    Miesjella Bekend lid

    18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! Klinkt idd heftig zeg, gelukkig gaat het nu weer goed. Genieten kan beginnen :)!
     
  16. Mikkie32

    Mikkie32 Bekend lid

    18 okt 2016
    804
    62
    28
    Tnx girls! Ja erg balen en dat terwijl de bevalling anzich goed en vlot ging. Door dit hangt er nu wel een donker wolkje boven. Heb er helaas nog steeds last van dus ben bang dat het nog een x moet maar durf niet meer.. pff ellende hoor. :( zeldzaam idd .. heb ik weer!
     
  17. elita

    elita Bekend lid

    25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Heftig mikkie. Ben je wel naar huis of niet?
    Hier zat de ruggenprik ook pas bij de derde poging (ze hebben een tweede anesthesioloog laten komen nadat de eerste het 2x niet lukte).
    Hopelijk werkt de patch goed
     
    Mikkie32 vindt dit leuk.
  18. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Hoe gaat het nu met je? Ben je weer thuis?
    Hou je wolkje maar goed in de gaten. Hopelijk drijft hij na de kraamtranen dagen lekker weg en mag je weer op je roze wolk gaan zitten!
     
  19. Mikkie32

    Mikkie32 Bekend lid

    18 okt 2016
    804
    62
    28
    Helaas nog niet veel beter. Hoofdpijn nog steeds aanwezig dus flink aan de meds en dan gaat het wel iets beter. Kraamtranen zullen zeker meespelen idd.. pff wat een verdriet vandaag!! Ondertussen geniet ik wel van ons meisje maar zal nog meer genieten als ik wat meer kan.. hoe was jouw kraamweek eigenlijk? Nog tips qua vitaminen enz?
     
  20. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Ohh wat balen zeg! Moet je nog terug naar het ziekenhuis of ben je nog daar?
    Kraamtranen lekker laten lopen, ik heb ook drie dagen random gehuild vanaf dag 6 ongeveer om niks en meerdere keren per dag haha. Gaat weer over ;) had ondanks dat wel de roze wolk. Neem vooral je rust die eerste week tot twee weken, je hebt t echt nodig anders val je terug.
    Mijn kraamweek was ook heel vermoeiend haha, was heel blij dat de kraamhulp er was en Mn vriend thuis was die samen met haar veel deed. Ik kon de eerste 5 dagen ons meisje nog niet in bad doen zo moe was ik en had veel last van te strak gezette hechtingen. Aan het eind van de week ging het iets beter, maar heb toch bijna 2 weken nodig gehad om me iets fitter te voelen en fatsoenlijk naar buiten te kunnen. Zonder het gevoel te hebben dag na 5 minuten Mn bekkenbodem op Mn enkels hing haha :p kan nu iets langer lopen ongeveer een half uurtje wandelen of een uurtje naar de supermarkt, dan ook echt ff zitten. Hoorde van een vriendin die een zware bevalling had gehad in april dat ze met 3 weken weer teveel ging doen en slepen in huis en die heeft er nu nog last van. Ik ben gewaarschuwd ;) tot 6 weken doe ik rustig aan en laat ik slepen even aan manlief over.
    Ik heb de mamafit vitamines gepakt vanaf de eerste dag na de bevalling, heb wel t idee dat dat iets helpt!
     
    Mikkie32 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina