Oh Sharon wat naar.. hopelijk komt het toch nog goed, een beetje bloedverlies is niet altijd een slecht teken. Ik duim voor jou! Lenamill wat goed om te horen! Ook voor jou duimen we! Ik ben het helemaal met je eens wat betreft een ongezond vruchtje. Als het niet levensvatbaar is of een zware afwijking heeft heb ik ook liever dat het zo vroeg al mis gaat dan dat het geboren wordt na 9 maanden en het meteen komt te overlijden of maar kort zal leven. We hopen er gewoon op met zn allen dat geen van ons dit gaar gebeuren! Zet gewoon Mn hele woonkamer vol kaarsjes Hihi voor iedereen een kaarsje van hoop Xx
Ik duim ook voor iedereen!!!!!! En Sharon, bloed is echt eng en betekende bij mij nooit goed. .. Maar ik heb al verhalen gehoord van vrouwen bij wie het wel in orde bleek te zijn.... We zullen moeten afwachten! Ik probeer voor mij persoonlijk in mijn hoofd te steken dat toen het misliep, het niet de juiste kindjes waren en dat ze waarschijnlijk niet gezond waren. Dan is het beter zo. Het juiste kindje zal wel 9 maanden blijven zitten! Deze gedachte probeer ik vast te houden. Als het zo vroeg misloopt, spreken fertiliteitsartsen van een embryonale fout. Jij hebt dus niks verkeerd gedaan en het ligt niet aan jou lichaam dan! Dat was voor mij erg geruststellend toen de arts me dit vertelde. Goed zwanger worden is niet zo simpel als het lijkt. Het is als de loterij winnen. Het enige wat je kan doen is erin blijven geloven, niet opgeven en hopen! (En foliumzuur nemen)
Sharon veel sterkte. Pendelen kan inderdaad met vanalles aan een draad. Het geslacht, ik wil graag een echo rond de 16wkn. Ben gewoon nieuwsgierig. Mijn schoonouders hebben wij slabbetjes gegeven met ik hartje opa en ik hartje oma. Mijn ouders hebben wij gebeld. Wij hebben in december toen ik zwanger was iemand gevraagd een tekening te maken, toen die zwangerschap misging haar toch verder laten tekenen. De tekening is nu ag. Hier laten we kaartjes van maken en sturen we aan voor ons belangrijke mensen. Dat gaan we volgende week al doen, zijn nu zo blij dat we dat delen willen.
Ik duim voor je Sharon. En ook voor jou LenaMill. Ik duim natturlijk voor iedereen. Ik heb gisteren 'van maand tot maand' kaarten gekocht van Pauline Oud en een zwangerschapsdagboej met elke dag een vraag. Het is mijn laatste zwangerschap en ik wil er zo veel mogelijk van genieten.
Hier weet nog steeds niemand iets. Mijn eigen moeder heeft zelfs niks door. Dat geeft me rust. Langs de andere kant, zou mama wel komen helpen poetsen als ze het wel wist. Dat zou gemakkelijk zijn, want ik doe het wat rustiger aan. De praktijk moet elke dag gepoetst worden en we hebben ook twee katten. Dus het is hier dagelijks poetsen. We gaan het toch nog tot in april proberen geheim te houden. Ik krijg het benauwd als iedereen het weet. Dan vind ik geen rust en als het misloopt zeggen ze toch ff verkeerde dingen. Zij hebben dit nooit meegemaakt en begrijpen niet hoe ik me voel. Ik heb dan niet echt iets aan iemand. Daarom zeggen wij nog niks.
Succes en sterkte gewenst. Hopelijk valt het mee Zelf 3x bloedverlies vanaf 5 weken gehad. 2x miskraam uiteindelijk bij 12-10 weken curretsge. Laatste keer tot 15 wekend gelijke wat bloedverlies en alles goed gegaan. Geef hoop dus niet op.
Is er bij jullie eigelijk al wat te zien? Een darmen buikje ofzo? 😂 Mijn broeken zitten te straks of iig t zit niet lekker..
Wij vertellen het liefst ook nog niets tot we iig de 1e echo achter de rug hebben. Dat is met bijna 9wkn
Hier nog niets te zien hoor. Zou vroeg zijn ook. Dat kleine ding is nog maar 3 mm groot. Ik had pas echt een dikke buik na de pick-up van 23 eicellen die elk in een follikel zaten van 20 mm! 23x 20 mm... Sommige patiënten vroegen me toen of ik zwanger was 😁. Deed erg pijn toen. Had bijna overstimulatie. ...
@ Lenamill: wat fijn dat het er allemaal goed uitzag! Ik duim ook voor iedereen heel hard dat het goedkomt, maar daar ga ik ook gewoon vanuit. Ik wil ook een soort dagboekje kopen waar ik alle dingetjes in bij kan houden en in kan opschrijven, iemand een tip? Gister van mijn vriend een Polaroid camera gekregen zodat we straks lekker veel foto's kunnen maken, deze wil ik dan ook in een dagboekje verwerken. Wil ook nog iets leuks verzinnen voor het bijhouden van de baby bump. Hoe gaan jullie dit doen? @ Joy: ik heb wel het idee dat me buik misschien ietst meer opgezet is. Maar weet niet of dat nu persee van de zwangerschap al komt.
@ joy me too opgezette buik van de darmen denk ik. Is nog te vroeg om van de zwangerschap te zijn maar ook ik merk dat ik het vervelend vond als Mn spijkerbroek tegen Mn buik aan duwt, heb het liefste een joggingbroek aan. Maar dat word lastig naar het werk Heb ook ren hele gevoelige onderbuik, als ik er op duw is dat gevoelig zeg maar.
Ik heb s avonds na het eten een opgezwollen buik. Ik draag nu ook het liefst joggingbroeken en leggings. Vooral als ik zit zit alles strak. Op mijn werk moet ik echt een broek dragen, werk in de zorg. Ik had net voor de punctie ook echt een dikke buik. Droeg veel jurken toen.
Miesjella, ik heb dus die kaarten en daar staat achterop ook altijd een fototip. Je hebt kaarten van 8, 12, 20, 28 weken en nog wel meer. En ook kaarten 'wij krijgen een jongen' en 'wij krijgen een meisje'. En nog kaarten van na de geboorte. En dus dat boekje met elke dag een vraag. Hier nog geen buikje, maar dat heb ik wel van mezelf
Oh oke wat leuk, ga ook is kijken, dankje! Op pinterest heb ik ook wel leuk idee gevonden om silhouette foto's te maken. Ga dat van het weekend is proberen .
Il vind op het moment geen 1 zwangerschapsdagboek leuk, maak er daarom zelf 1. Ik maak een online fotoboek waar ik vanalles van foto's in plaats en mijn eigen teksten schrijf. Van de vorige zwangerschap heb ik nog wel het dagboek liggen om te spieken wat zij voor vragen stellen. Ik wil ook iedere maand foto's maken. Wel steeds met hetzelfde aan zodat je echt het verschil ziet.
Via dr mvm app kun je ook foto's en een dagboek bijhouden, weet alleen niet of je dat later ook op papier kunt bestellen of zo..
Nog iemand met nog steeds steekjes in de onderbuik? Blijft al meer dan 10 dagen aanhouden. Het is niet voortdurend aanwezig, maar komt vooral op bij beweging of gaan rechtstaan nadat ik gezeten heb. Mijn gyn zei gisteren wel dat het normaal is. Er gebeurt vanalles in de baarmoeder en dat is die baarmoeder natuurlijk niet gewend. Dat is wat ik voel. Hebben veel vrouwen blijkbaar... Toch word ik er soms onzeker van. Ik heb ook veel last van mijn cyste. (Het follikelblaasje dat achterbleef om de progesteron te produceren voor ons embryootje ). Deze cyste verdwijnt vanaf ongeveer 10 weken zwanger. Nog 5 weken te gaan!