November mama's 1. Nell - 32 jaar - 4e kindje Katin86 - 29 jaar - 1e kindje Mayla - ?? jaar - 1e kindje Nuage - 35 jaar - 3e kindje ♡ 2. Joy13 - 27 jaar - 2e kindje Kiewie - 30 jaar - 2e kindje JSV87 - 29 jaar - 1e kindje 4. IEZ, 35 jaar, 4e kindje (2e om voor te zorgen) 5. Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje 7. Sweetpie - 34 jaar - 2e kindje Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje Scarlett1985 - 31 jaar - 2e kindje Ike - 30 jaar - 1e kindje LaVitaBella - 35 jaar - 3e kindje Elita - 32 jaar - 2e kindje Purkeltje - 29 jaar - 1e kindje Miesjella - 27 jaar - 1e kindje 8. Miich - 26 jaar - 1e kindje Sam01 - 33 jaar - 3e kindje (1e om voor te zorgen) DangerBlonde - 27 jaar - 1e kindje LenaMill - 31 jaar - 1e kindje PH1 - 28 jaar - 2e kindje 9. Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje Saz667 - 31 jaar - 3e kindje 11. Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje 12. Zeilbootje - 34 jaar - 3e kindje 14. Knorretje82 - 34 jaar - 4e kindje Miso - 31 jaar - 2e kindje Mara, 35 jaar, vierde kindje Mama v felicia, tweede kindje Eerste afspraken 10 maart - Kiewie - eerste echo 21 maart - Miesjella - eerste echo 22 maart - Fotofanaat - eerste echo 22 maart - JSV87 - eerste echo 22 maart - Sweetpie - intake en eerste echo 22 maart - Joy13 - eerste echo 22 maart - Purkeltje - eerste echo (7w1d) 24 maart - Sam01 - eerste echo (7w2d) 24 maart - DangerBlonde - eerste echo bij gyn 27 maart - LaVitaBella - eerste echo 27 maart - Aanne88 - eerste echo bij kliniek 27 maart - Elsa86 - intake en eerste echo (8w1d) 27 maart - Mama v Felicia - eerste echo 29 maart - Katin87 - eerste onderzoek 29 maart - Aanne88 - eerste echo bij verloskundige 30 maart - Ike - eerste echo (gynaecoloog ivm mmm) (8w2d) 31 maart - IEZ - termijnecho (gyn) 4 april - Saz667 - intake en eerste echo (8w5d) 19 april - Aanne88 - termijnecho (10w5d) Meisje (0) / Jongen (0) / Verrassing (0) ☆☆☆ Parapluutje Sharon01
Bij de oudste heb ik met 5+5 een inwendige echo gehad waarop we konden zien dat het hartje klopte. Dochter was toen 2,3mm Vandaag toch echt de laatste test gedaan, en de CB gaf nu 3+ aan. 1 maart was het 1-2 weken. Kunnen nog niet wennen aan het idee dat er nog een spruit bij komt, blijft toch wel vreemd. En moeten nog 25 dagen wachten tot de eerste echo..
Oh spannend dan! Mijn gyn doet inwendige echo's. Dinsdag is mijn man voor werk in het buitenland en moet ik alleen Naar de gyn. Spannend! !! Zou ik als er een hartje zou te zien zijn, even met mijn gsm filmen zodat ik het aan mijn man kan laten zien? Of zou dat niet gepast zijn?
Hoe doen jullie het qua eten nu jullie zwanger zijn. Ben de afgelopen week 1,5 kilo aangekomen en daar wordt ik nou niet bepaald blij van
Gewoon normaal eten, alleen iets gezonder. Ben de vorige zwangerschap 17 kilo aangekomen. Dat wil ik niet weer!
Ik houd op dit moment vooral vocht op denk ik. Dus mijn buik is daarom wel wat dikker. Bij mij zie je dat snel, want ik was pas wat afgevallen omdat wij anders zijn beginnen eten na de biochemische zwangerschap. Geen zetmeel, geen koolhydraten, geen granen , geen koemelk en geen suiker meer. Ik las het boekje innesteling (zwanger worden en zwanger blijven ). Die tips hebben blijkbaar geholpen! Ik werd meteen terug zwanger. Hopelijk blijf ik deze keer ook zo! X
Wij willen ook nog zeker een paar weken wachten ermee. Wel beetje op marktplaats al aan het rondsnuffelen maar is meer om ideetjes op te doen. Vanavond gaan we het blijde nieuws aan mijn moeder en (stief)vader vertellen. Samen met mijn broertje en zijn vriendin, krijgen ze in een klap te horen dat ze dit jaar hun eerste 2 kleinkinderen krijgen. Ben zo benieuwd naar de reactie
Qua eten probeer ik altijd wel gezond te eten en afwisselend. Heb al jaren hetzelfde figuurtje dus dat zit bij mij denk ik wel goed. Al kan er nu natuurlijk in korte tijd een hoop verandering in komen Ik heb mezelf al meer dan een jaar niet gewogen denk dus heb ook geen idee hoeveel ik weeg nu . Denk dat ik dit morgen maar is ga doen en gelijk een eerste buikfoto ga maken.
Ik ben bij mij vorige zwangerschap ongveer 35kilo aangekomen. Nu kom ik al 3 weken 4 oms per week aan haha. Ik voel me zo zielig! Kan niet eten ben SUPER misselijk. Moet echt me best doen om niet te spugen. Heb vanochtend maar even vrij genomen vanmiddag even 3uurtjes werken nog hoop dat t gaat.. 😣 Zo vind ik er niks aan!
Wat vervelend Joy. En wow, 35 kilo Ik ben de vorige 2x ongeveer 15 kilo aangekomen, maar had/heb moeite om het eraf te krijgen. Hier nog steeds vreselijke rugpijn. Heb de oudste vanmorgen zo min mogelijk getild, maar toch schoot het me er weer in. Heb net mijn werk maar gebeld dat ik het weekend niet kom (werk in de thuiszorg). En vanmorgen ook nog eens super misselijk, maar nog niet het gevoel van overgeven gelukkig. Nu ook maar even niet plassen voor MvM, dat doet te veel pijn in mijn rug Oke, en nu klaagmodes uit.
Oei niet leuk dat je zo misselijk bent! Ik ben op dit moment nog niet misselijk. Ik ben ook nog geen 6 weken, dus het kan nog beginnen... Al hoop ik van niet of toch niet te erg. X
Dames ik lees dat jullie best snel zijn gebeld door MvM. Ik heb me maandag ingeschreven, maar nog niks gehoord. Zou dat komen omdat ik morgen pas 5 weken ben? Of ben ik gewoon te ongeduldig
Hier niet echt kwalen. Alleen de hele dag moe, maar gelukkig veel minder dan de vorige keer. Toen viel ik vanaf een uur of 2 rechtop in slaap aan mijn bureau en kwam ik echt met heel veel moeite veillig thuis na het werk. Denk dat afhankelijk is van de persoon bij jou in de buurt. Heb me zondagavond aangemeld en werd meteen maandag gebeld.
Sterkte Joy en Elsa, hopelijk gaat snel beter! @ Aanne88: ik heb me volgens mij donderdag of vrijdag ingeschreven en werd maandag al gebeld. Denk niet dat het iets mee te maken heeft hoever je nu bent.