Op quote drukken en dan helemaal aan het begin van het bericht quote te verwijderen en aan het eind van het bericht ook. En dan heb je alle kleurtjes
Ilse niet focussen op een mogelijke miskraam. Probeer positief te blijven denken. Voort zelfde geld doet dit niets met jouw ukje...
Ja die kans is uiteindelijk groter. Maar omdat ik in oktober een miskraam heb gehad is de angst al zo groot bij mij. Maar de kans dat het goed gaat is gelukkig vele malen groter. Dat moet nog even landen denk ik
https://www.erasmusmc.nl/verloskunde_gynaecologie/Research/Predict_studie/4639386/?view=active Iemand die overweegt hieraan mee te doen?
Ik doe niet mee met allerlei onderzoeken en studies. Bij ons is het zwanger worden al veel te technisch geweest en nu lijkt het zo nog steeds een beetje. Wij zullen blij zijn eindelijk eens uit dit medisch gebeuren te kunnen stappen... Als we ooit nog embryo's zouden overhebben en die zelf niet meer wensen te gebruiken, gaan we ze wel aan de wetenschap schenken.
Hoi Dames, gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Mag ik ook mee komen schrijven? Ik ben Joy 30 jaar, zwanger van ons 2de kindje en op 9 november uitgerekend. Ik heb 21 maart mijn eerste echo. Super spannend! Kan iemand mij aan de lijst toevoegen want mij lukt het niet? Het is voor mij allemaal nieuw hier. Heb nog nooit meegeschreven. Ik las al berichten over dromen...maar ik lig super veel wakker s'nachts...Hebben jullie dat ook?
Ja!! Oh wat super dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd! Wanneer krijg je een echo? Ik wens je alle geluk!!
Op zaterdag, vanaag dus, werk ik niet in mijn thuispraktijk maar elders. En ze hebben daar pas geverfd.. Ik twijfel dus enorm of ik in die lucht ga zitten of niet. Als ik vandaag niet ga, ben ik wel 3 weken niet geweest... Dat is bijna schandalig.(het was krokusvakantie? ) Ik wil wel geen enkel risico voor ons kleintje, want tot nu toe doet hij/zij het zo goed! Deze zwangerschap geeft me ook een rustig gevoel, daarom denk ik dat het wel goed zou kunnen aflopen. Wat zouden jullie doen in mijn situatie?
Ik doe juist vanwege ons medische verleden altijd mee aan alle onderzoeken, voor zo ver niet te belastend. Zonder onderzoek wordt de zorg nooit beter, en daar heb ik nog genoeg op aan te merken. Zeker als het op miskramen aankomt. Maar dit onderzoek is enkel extra 3D echo's waarna ze daar een hologram van maken. Een hologram van je baby! Lijkt mij eigenlijk wel cool.
Klinkt als best leuk die predict studie Nuage! Maar ik woon in zuid Limburg dus dan is Rotterdam wel erg ver haha anders zou ik het wel willen doen. Ik slaap ook niet zo goed, ben standaard om 4 of 6 uur wakker dan moet ik plassen en ben ik misselijk soms. Vanmorgen ook weer 6 uur, met Mn slaperige hoofd in het kannetje voor mvm een plasje proberen te mikken, een glas water en twee droge crackers gehad en weer terug naar bed gegaan
Dat onderzoek van Rotterdam kende ik niet. Heb van mvm een folder meegekregen voor een onderzoek dat gedaan wordt in het Radboud in nijmegen. Dat zouden enkel vragenlijsten zijn. Straks even in verdiepen en zet dat anders hier ook wel neer. Rotterdam is voor mij nog wel te doen maar mijn man zei toen ik zei inwendige echo meteen heel duidelijk nee! Ik zal straks daar ook eens naar kijken. En je moet dan ook paar keer bloedprikken als ik dat gisteren goed zag. Mijn man is echt niet te prikken. Maar toch maar eens rustig kijken of we het willen.
Waarom wil hij geen inwendige echo dan? Weet hij wat er straks gebeurt als je gaat bevallen? Ik had nu ook een inwendige echo. Heb er denk ik zonder overdrijven al zeker 100 gehad dus mij boeit het niet meer. Rotterdam is voor ons een uur rijden maar ik vind het toch wel leuk. Ik twijfel nog.
Ik heb ook al veel inwendige echo's gehad, niks mis mee hoor. Ziet er beetje uit als een grote smalle staaf. Het doet geen pijn of zo, prettig is t ook niet echt, maar het is niks ergs.
Nou ik hb ook wel wat inwendige echos gehad maar om met een half uur zo een ding tussen je benen te hebben zou ik toch niet prettig vinden😂
Met icsi heel veel inwendige echo's gehad, daarom wil hij niet. En zo makkelijk gaat dat bij mij niet. En niet gevraagd maar denk dat hij het gezien eerdere miskramen het niet fijn vindt als ze in de baarmoeder wroeten. Maar wij gaan niet mee doen. Je moet 6 keer voor een echo komen en 2 wkn na de geboorte ook. En daarbij ook de normale verloskundige/gynaecoloog afspraken. Dat vind ik wel heel veel worden. Aangezien wij ook 1u moeten rijden. En sowieso al veel zkh afspraken hebben in een jaar. Dat wordt mij te belastend. Ik hou het bij de verloskundige/gynaecoloog en 2 pretecho's.
Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap "model" gelegen voor een echoopleiding voor verloskundige. Zij leerden hoe ze een echo moesten maken ( uitwendig) en ik kon vaak naar mijn babytje spieken. Was super fijn aangezien ik het heel spannend vond omdat mijn vriend en ik na vele onderzoeken dachten dat we geen kindje konden krijgen...maar wonder boven wonder toch zwanger geraakt en nu van de 2de. Wel weer net zo spannend natuurlijk!