1 t/m 15 november 2017 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Scarlett1985, 24 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ik eet ook wat anders. Ik ben normaal best een snoepkont nu niet. Hev er gewoon geen behoefte aan. Straks een verjaardag, benieuwd of ik een stuk taart op kan.

Lenamill ik werk in de zorg en kan goed tegen poep en pis verhalen tijdens het eten haha. Wel vervelend dat je daar last van hebt. Maar veranderende ontlasting kan goed een kwaaltje zijn.

2. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Tweetje gefeliciteerd. Al snap ik ook dat jij je nu nog niet gerust voelt. Il ga even googlen wat hyper.... Is.

3. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Dat is ook een heel verhaal! Niet fijn en ik begrijp waarom je niet blij kan zijn. Of toch nu nog niet... Wij zijn hier ook nog neutraal en durven gewoon niet blij zijn. Toch ga je in je hoofd wel verder denken en dromen over je kindje dat in november komt. Hopelijk komt deze droom eens uit!!! Ik duim voor jou dat dit een minder bezorgde zwangerschap wordt!

4. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ik heb het opgezocht jeetje dat is wel wat anders dan een beetje misselijk zijn. Een vriendin van mij heeft ook de hele zwangerschap niks binnen kunnen houden dat gezegd werd jij wilde toch zwanger worden en het hoort er nou eenmaal bij. Lijkt mij moeilijk om met dat soort onbegrip om te gaan.

5. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Zo, hopelijk mijn aller allerlaatste test ooit...❤️

Bijgevoegde bestanden:

6. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Fijn LaVitaBella.
    Ik heb vorige week met mvm getest en besloten dat dat de laatste was. Al kriebelt het soms ook om 3+ te zien. Maar ga het niet doen... Hopelijk houd ik dat vol haha.

7. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat onbegrip valt inderdaad niet mee. Het zijn inderdaad de goedbedoelde opmerkingen als: je krijgt er iets moois voor terug, even doorzetten.
    Even doorzetten valt niet mee als dat 9mnd duurt. En er iets moois voor terug krijgen, bij mijn dochtertje heb ik toch heel vaak gewenst dat ze het zouden weg halen. Dan "was ik er tenminste vanaf". Achteraf vond ik die gedachtes echt verschrikkelijk maar op het moment zelf, voelde het gewoon echt zo. Deze ronde dus ook heel bang het weer te krijgen want nu al 2 keer gehad en volgens de artsen dan ook zeer grote kans dat het weer gebeurt. Dus een roze wolk ken ik niet echt.

Ik ben niet trouwens wel heel benieuwd of ik zwanger ben van 1 of we kindjes. De laatste echo, tijdens clomid gebruik, gaf aan dat er 2 eitjes waren gesprongen.
    Dinsdag heb ik een belafspraak met de gynaecoloog nav bloedprikken afgelopen week. Ben heel benieuwd.

Wil iemand mij ook op de lijst zetten? Ik ben 29jaar.

8. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Tweetje, wat lijkt me dat verschrikkelijk zeg.
    Ik kan me ook echt niet voorstelen dat mensen zoiets ook daadwerkelijk zeggen.
    Misselijk zijn is verschrikkelijk, laat staan 2 dagen....en nog veel erger 9 maanden. Je kunt dan echt niet genieten, geen moment , geen dag.

Ik gun je van harte een hele fijne, rustige zwangerschap waarbij je ECHT kan genieten :)

9. Sweetpie

Sweetpie Niet meer actief

Goedemorgen, ben ik ook weer eens
    Welkom nieuwe dames.
    Ik zag ook een mooie 3+ test voorbij komen , gefeliciteerd
    Jeetje IEZ wat schrikken! Hoe gaat het nu?
    Wat lijkt me dat verschrikkelijk Tweetje ook al heel wat meegemaakt zeg.
    Hier gaat het nog steeds goed, last van buik blijft en af en aan misselijk, hoef niet te spugen dus het is nog goed te doen. Moet geen honger krijgen of juist te veel eten, dan wordt ik gelijk beroerd..
    ik heb wel echt last van pijnlijke borsten pfff wat kunnen die zeer dien zeg. Kan er echt niks aan hebben!.

Fijne zonnige dag vandaag!

10. Flinstone

Flinstone Niet meer actief

Goedemorgen!
    Na een tijdje meelezen durf ik me aan te melden.
    1,5 week geleden hadden we de eerste positieve test in handen.
    En vanaf toen is bij mij de angst eigenlijk toegeslagen.
    Ik heb best veel buikpijn en werd vannacht ook echt wakker van de buikpijn. Het maakt me verschrikkelijk onzeker en bang. Van blijdschap is hier dus nog geen sprake door de dagelijkse tranen.
    Ik weet niet precies hoever ik ben, na 2 jaar medische molen( waarbij mijn cyclus van 28 tot 42 dagen varieerde) zijn we van IUI 4 zwanger geworden.
    27 maart hebben we onze eerste echo.

11. Sweetpie

Sweetpie Niet meer actief

Poeh, kan me voorstellen dat het spannend is voor jullie!
    Mijn duimen draaien!! Hopelijk wordt je buikpijn snel minder en kan je en beetje genieten..

12. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik heb het idee dat mijn borsten plots minder gevoelig zijn geworden. Ik zweet er helemaal van. Hopelijk is alles toch nog in orde!

13. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Kwaaltjes komen en gaan, is geen directe reden voor bezorgdheid

14. Mama v felicia

6 mrt 2017
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pas ook gelezen. Na 4 weken neemt de gevoeligheid langzaam af. Ik schiet bik elk buikpijntje omhoog, maar een beetje vertrouwen hebben is belangrijk ;)

15. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Welkom nieuwe meisjes! Gefeliciteerd!
    We gaan ook voor jullie duimen voor een goede positieve rustige zwangerschap.
    Mij is verteld een ontspannen lijf zorgt voor een ontspannen baby. Ik weet zelf ook wel dat dat soms echt onmogelijk is vooral als je de mmm hebt meegemaakt, het helpt mij om soms even zon heel bleu zen muziekje op YouTube op te zetten/of zon meditatie muziekje met een stem. Even helemaal tot mezelf komen en me voorhouden: als het niet blijft zitten was het kindje niet goed, maar deze blijft zitten, je bent een sterk kindje en ik ben een sterke vrouw, ik kan dit!
    Ik merk dat als ik dan even zo buikpijn steken krijg dat die ook snel weer wegtrekken als ik even rustig ga zitten en ontspan. We laten het gebeuren en wij kunnen dit dames, wij gaan gezonde kindjes op de wereld zetten in november!

16. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dangerblonde, that's the spirit! We gaan dit "gewoon even" flikken met zijn alle 💪. Ik moet zeggen dat ik het heel fijn vind hier een klankbord te vinden.

17. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    Ik ben nog steeds dood ziek. Kots me helemaal leeg! Vind dit ZOO niet leuk😂😂 dit was niet mijn idee van zwanger zijn. 😐

18. 2worden3

2worden3 Lid

4 jan 2017
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames ook ik mag me aanmelden 😁
    Dit wordt mijn derde kindje, de eerste twee zijn uit eerder huwelijk en dus al wat ouder.. vind het weer onwijs spannend. Volgens mijn laatste menstruatie ben ik 17 november uitgerekend maar mijn cyclus is niet super dus ik wacht de eerste echo af :)

Gefeliciteerd allemaal!!

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Welkom tweetje. Is er een kans dat je het nu niet krijgt? Zelf heb ik helaas ook ervaring met partiële mola's. Maar 3 curettages om het schoon te krijgen moet helemaal vreselijk zijn geweest!

Herkent niemand de pijn in je baarmoeder? Dus dat je opeens je hele baarmoeder voelt in een pijnlijke kramp

20. 2worden3

2worden3 Lid

4 jan 2017
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en ik ben 31.. hihi

Deel Deze Pagina