November mama's 1. Nell - 32 jaar - 4e kindje Katin86 - 29 jaar - 1e kindje Mayla - ?? jaar - 1e kindje Nuage - 35 jaar - 3e kindje ♡ 2. Joy13 - 27 jaar - 2e kindje Kiewie - 30 jaar - 2e kindje ♡ JSV87 - 29 jaar - 1e kindje 4. IEZ, 35 jaar, 4e kindje (2e om voor te zorgen) 5. Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje 7. Sweetpie - 34 jaar - 2e kindje Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje Scarlett1985 - 31 jaar - 2e kindje Ike - 30 jaar - 1e kindje LaVitaBella - 35 jaar - 3e kindje Elita - 32 jaar - 2e kindje Purkeltje - 29 jaar - 1e kindje Miesjella - 27 jaar - 1e kindje 8. Sam01 - 33 jaar - 3e kindje (1e om voor te zorgen) DangerBlonde - 27 jaar - 1e kindje LenaMill - 31 jaar - 1e kindje PH1 - 28 jaar - 2e kindje 9. Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje Saz667 - 31 jaar - 3e kindje Joy28 - 30 jaar - 2de kindje 10. Akelso - 32 jaar - 4e kindje 11. Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje 12. Zeilbootje - 34 jaar - 3e kindje 14. Knorretje82 - 34 jaar - 4e kindje Miso - 31 jaar - 2e kindje Mara, 35 jaar, vierde kindje Mama v felicia, tweede kindje 19. Paz - 28 jaar - 1e kindje 20. Liva, 33 jaar - 3e kindje Eerste afspraken 21 maart - Miesjella - eerste echo 21 maart - Joy28 - eerste echo 21 maart - PH1 - eerste echo 22 maart - Fotofanaat - eerste echo 22 maart - JSV87 - eerste echo 22 maart - Sweetpie - intake en eerste echo 22 maart - Joy13 - eerste echo 22 maart - Purkeltje - eerste echo (7w1d) 24 maart - Sam01 - eerste echo (7w2d) 24 maart - DangerBlonde - eerste echo bij gyn 24 maart - Kiewie - tweede echo (8w1d) 27 maart - LaVitaBella - eerste echo 27 maart - Aanne88 - eerste echo bij kliniek 27 maart - Elsa86 - intake en eerste echo (8w1d) 27 maart - Mama v Felicia - eerste echo 29 maart - Katin87 - eerste onderzoek 29 maart - Aanne88 - eerste echo bij verloskundige 30 maart - Ike - eerste echo (gynaecoloog ivm mmm) (8w2d) 31 maart - IEZ - termijnecho (gyn) 4 april - Saz667 - intake en eerste echo (8w5d) 6 april - Akelso - Intake en eerste echo 19 april - Aanne88 - termijnecho (10w5d) Meisje (0) / Jongen (0) / Verrassing (0) ☆☆☆ Parapluutje Sharon01 Miich Jezelf toevoegen: zoek de laatste lijst op, klik op 'Quote', zet jezelf op de goede plek in de lijst en haal de 'quote aan het begin en einde van het bericht weg.
Miich ik wil je veel sterkte toewensen. Jullie hebben ook al een lange weg afgelegd. Ik hoop dat ivf 3 mooie embryo's en een goede zwangerschap oplevert.
Menstruatiegevoel is normaal hoor. Heb ik nog steeds. Enkele keren per dag. Vandaag maar 3 keer. Duurt telkens enkele seconden en moet er echt van gaan zitten. Doet erg veel pijn. Volgens mijn gyn is dat normaal.
Miich wat vreselijk, heel veel sterkte gewenst Dames, wil jullie heel erg bedanken voor alle sterkte wensen. Daarbij vind ik het super lief dat jullie ook aan ons dames denken die een miskraam hebben gekregen. Fijn dat onze sterretjes erbij mogen staan. Iedereen een hele fijne zwangerschap 😘
Help ik heb een vraag meiden. Vanavond gevreeen met mijn man en daarna had ik wat bloedverlies Hebben jullie dit ook al is gehad?? Zo bang dat er nu iets mis is gegaan..
T is allemaal erg doorboed daar binnen.i hoorde dat de kans heel groot is dat je na t vrijenbwat bloed verliest. Ik zou me dus niet te druk maken 🙈 maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan..
Even een genante vraag. Hebben jullie soms ook last van vrij natte/vochtige uitscheiding. Ik dus wel. Is gewoon helder en wit van kleur maar geeft zo'n naar gevoel. Ga elke keer best angstig naar het toilet als ik zo'n 'golfje' voel. Is dit voor jullie herkenbaar? Of iemand enig idee of het wel normaal is. Verder kan ik erg moeilijk ontlasting krijgen en heb ik veel gerommel en steekjes in mijn buik. Pfff
Allemaal herkenbaar Tweetje! Hier sinds vandaag ENORM chagrijnig! !! Ook op mijn man en ik vind dat dan zo erg, want morgen mis ik hem. Hij moet twee dagen naar het buitenland voor zijn werk (een beurs). Ik ga dinsdag dus alleen naar de gyn voor de tweede echo. X
Joy, geen ervaring mee... Wij zijn meestal zo angstig dat hier niet meer gevreeën wordt na een terugplaatsing. De eerste weken wil ik geen extra risico's. Ik heb er ook totaal geen zin in...
Oke thnx meiden dat hoop ik dan maar. Wij hadden het een hele tijd al niet meer gedaan en nu voorlopig dus ook ff niet meer. Vind dit maar niks..
Misschien ben je daarom chagrijnig omdat je hem juist bij je wilt hebben? Is ook niet zo gek toch .. heel veel succes dinsdag. Hopelijk een mooie echo van jullie kindje. Spannend
Tweetje, dat van die afscheiding herken ik. Ik draag ook inlegkruisjes, vind het ook zo vies aanvoelen. Pff vandaag bij mijn schoonouders geweest en daarna bij schoonzusje en zwager en ik had moeite mijn mond te houden. We hebben afgesproken dat we het pas gaan vertellen als we samen een weekendje weg gaan en dat is 31 maart pas. En de komende 2 zondagen zien we ze ook nog. Wordt lastig.
Miich oh nee wat erg, heel veel sterkte en een dikke knuffel! Hopelijk gaat de volgende poging goed! Tweetje ik herken t helemaal, ook twee inlegkruisjes per dag nodig en heb ze in t begin ook snachts gebruikt. Ik schrik ook van die golfjes. Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd! Na twee slechte dagen van misselijkheid had ik vandaag gelukkig een goede dag. Heel even maar beetje misselijk. Etentje met t werk: proeverij. Bestaande uit voornamelijk gerechters met gerookte zalm, carpaccio, half doorbakken biefstuk en rauwe kaas 😅 Toch maar even stiekem naar de bar gelopen sneaky om te vragen of ze met mijn eten wat konden doen omdat ik zwanger ben.. Ik keek vandaag ik de spiegel en ik heb echt een opgezet onderbuikje zo net boven mijn schaambot.. is toch nog veel te vroeg? En daar zitten toch niet zoveel darmen die zitten er toch boven? (Klinkt echt uber blond dit whaha) en als ik loop dan komt er een bolletje naar voren afwisselend links en rechts. Mn vriendin zei al je krijgt een tweeling haha jeetje dat zou wat zijn..
Mijn man is net naar Frankfurt vertrokken voor twee dagen. Ik ben hier aant wenen als een kind. Ik vind het echt niet leuk om helemaal alleen thuis achter te blijven. Gelukkig is de enge week 5 bijna gepasseerd. Tot nu toe denk ik dat alles nog oké is. We zullen het morgenvroeg weten. Dan gaat de gyn weer kijken met inwendige echo. Dat deze dag maar rap om is! Morgenavond komt mijn man terug.
Erg druk weekend gehad en heel wat posts gemist zie ik. Miich heel veel sterkte meid!!! Het was jullie zo gegund na zo'n lange tijd. Die afscheiding is inderdaad vreselijk. Naast veel moe zijn gelukkig wel de enige symptomen die naar zwangerschap te herleiden zijn..... uhm of misschien soms ook wel een beetje emotioneler Maar gelukkig geen misselijkheid te bekennen. Hier komt vanavond mvm, dus nog even een laatste testmomentje. Maar dit zal wel goed komen, heb vrijdag voor de fun nog een cb met +3 gedaan Nu is het goed geweest.
Wij hebben t gister toch maar aan mijn ouders verteld. Ik ben echt zo ziek dat ik.niet kon blijven zeggen dat t van de mac was die ik donderdag gegeten had 😂😂. Ik heb de dokter gebeld voor iets tegen de misselijkheid want niks lijkt te helpen.. dus hoop dat t morgen met medicijntjes iets beter gaat.
Klinkt dit bekent voor iemand? De eerste week had ik heel veel buikpijn (last van m'n darmen) gedurende de dag tot ik gisterennacht ineens hele hevige buikpijn had, sindsdien voel ik niks meer, totaal geen buikpijn. Is dit een slecht teken? (Test was gisteren nog positief)