Succes! Wij hadden ook een vroege echo ivm mk.. Helaas hadden wij hem wel heel vroeg.. dacht verder te zijn maar ivm sterk wisselende cyclus denken we nu dat ik m'n ei toch later gehad heb.. Wij zagen alleen een vruchtzak.. dat kon dus goed zijn als de eisprong idd laat was en slecht als ik de termijn was die we dachten.. overigens geen ovulatie testen oid gedaan.. Ben erg benieuwd wat er bij jou dan zichtbaar is! Ik mag 21 maart weer
November mama's 1. Nell - 32 jaar - 4e kindje Katin86 - 29 jaar - 1e kindje Mayla - ?? jaar - 1e kindje Nuage - 35 jaar - 3e kindje ♡ 2. Joy13 - 27 jaar - 2e kindje Kiewie - 30 jaar - 2e kindje ♡ JSV87 - 29 jaar - 1e kindje 4. IEZ, 35 jaar, 4e kindje (2e om voor te zorgen) 5. Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje 7. Sweetpie - 34 jaar - 2e kindje Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje Scarlett1985 - 31 jaar - 2e kindje Ike - 30 jaar - 1e kindje LaVitaBella - 35 jaar - 3e kindje Elita - 32 jaar - 2e kindje Purkeltje - 29 jaar - 1e kindje Miesjella - 27 jaar - 1e kindje Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje 8. Sam01 - 33 jaar - 3e kindje (1e om voor te zorgen) DangerBlonde - 27 jaar - 1e kindje LenaMill - 31 jaar - 1e kindje PH1 - 28 jaar - 2e kindje 9. Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje Saz667 - 31 jaar - 3e kindje Joy28 - 30 jaar - 2de kindje 10. Akelso - 32 jaar - 4e kindje Linnie88 - 28 jaar - 2e kindje 11. Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje 12. Zeilbootje - 34 jaar - 3e kindje 14. Knorretje82 - 34 jaar - 4e kindje Miso - 31 jaar - 2e kindje Mara, 35 jaar, vierde kindje Mama v felicia, tweede kindje 19. Paz - 28 jaar - 1e kindje 20. Liva, 33 jaar - 3e kindje Eerste afspraken 15 maart - Nuage - intake vk 20 maart - Nuage - tweede echo 21 maart - Miesjella - eerste echo 21 maart - Joy28 - eerste echo 21 maart - PH1 - eerste echo 21 maart - Marloesje24 - tweede echo 22 maart - Fotofanaat - eerste echo 22 maart - JSV87 - eerste echo 22 maart - Sweetpie - intake en eerste echo 22 maart - Joy13 - eerste echo 22 maart - Purkeltje - eerste echo (7w1d) 24 maart - Sam01 - eerste echo (7w2d) 24 maart - DangerBlonde - eerste echo bij gyn 24 maart - Kiewie - tweede echo (8w1d) 27 maart - LaVitaBella - eerste echo 27 maart - Aanne88 - eerste echo bij kliniek 27 maart - Elsa86 - intake en eerste echo (8w1d) 27 maart - Mama v Felicia - eerste echo 29 maart - Katin87 - eerste onderzoek 29 maart - Aanne88 - eerste echo bij verloskundige 30 maart - Ike - eerste echo (gynaecoloog ivm mmm) (8w2d) 31 maart - IEZ - termijnecho (gyn) 4 april - Saz667 - intake en eerste echo (8w5d) 6 april - Akelso - Intake en eerste echo 19 april - Aanne88 - termijnecho (10w5d) Meisje (0) / Jongen (0) / Verrassing (0) ☆☆☆ Parapluutje Sharon01 Miich Jezelf toevoegen: zoek de laatste lijst op, klik op 'Quote', zet jezelf op de goede plek in de lijst en haal de 'quote aan het begin en einde van het bericht weg.[/QUOTE]
Ik had vorige week op 4w6d een vruchtzakje helemaal boven in de baarmoeder en ze zag ook een cyste in rechtereierstok. Deze cyste zou de progesteron moeten produceren voor het vruchtje. Nu zijn we exact 1 week later. Spannend. Hopelijk is het al wat gegroeid. 🍀🍀🍀 Ben best wel nerveus
Zo bijgelezen en mezelf op de lijst gezet. Spannend degene die de eerste echo hebben! Hier 30 maart. Ik draag vooral leggings en ruimvallende jurkjes. (Jurkjes van Zeeman voor nog geen 5 schijnen ideaal te zijn) 'S avonds heb ik echt een babybump van 16 weken. Zag een collega in mijn avonddienst paar x kijken maar vroeg gelukkig niks haha Heb 1 collega ingelicht want we krijgen een nieuwe bewoner met hepatitus B. Nu ben ik zelf ooit wel ingeent maar toch. Straks ff de arbo arts bellen voor de zekerheid of ik ergens rekening mee moet houden. Afgelopen weekend onze ouders en broers verteld. Kon niet langer wachten haha
Wij hadden idd een vruchtzak die wel ongeveer overeenkwam met 5,5 week.. en lag heel mooi in de baarmoeder.. ik was vrijdag 5+3 met de echo denken we nu.. Wij hopen dan nu ook dat er volgende week dinsdag een mooi vruchtje met kloppend hartje zichtbaar is ben dan 7 weken... Als er dan niks te zien is zal t missen boel zijn maar daar gaan we nog maar niet vanuit Tot toi toi voor jou!! Erg benieuwd !
LenaMill vertel!!! Ik heb morgen pas de intake meiden en maandag pas weer een echo vandaag naar het ziekenhuis waar ik 1,5 week geleden geopereerd ben. Hou m'n hart vast wat ze gaan zeggen..
Hier stress all over de place. Net wat bruin verlies gespot. Maar heel minimaal, maar toch. Hopelijk nog oud. Ik zou nu pas rond verwachte menstruatie zitten.
Klinkt idd als oud bloed... zolang t hier bij blijft.. Mocht je t niet vertrouwen zou ik gewoon de vk bellen hoor!
Zou het?? Ik hoop het. Voel me echt zo blond op dit gebied. Ik heb al een kind en toch weet ik heel niet meer "hoe het allemaal werkte". Zal door al die rot spanning komen ik heb zoveel last van gerommel in mijn buik, dat ik denk dat menstruatie komt. Maar kan ook door de darmen komen want ontlasting krijgen gaat ook moeizaam. Pfff...vanmiddag belafspraak met gynaecoloog gezien de volging van clomid. Dus hoop dat ik heel snel langs mag komen en dat ze iets van onzekerheid kunnen gaan wegnemen. Wordt er gék van!!!!
Hoi meiden, het zit nog goed. Mooi gegroeid vruchtzakje met aanleg van vruchtje erin. Helaas nog 0,4 mm te klein voor een kloppend hartje te kunnen zien. Het is dus voor elk moment. Dinsdag 21 maart mogen we weer terug en zou er wel een hartje moeten zijn!🍀🍀🍀
Wat fijn Lena! Ik heb ook de 21e echo en nog een paar dacht ik. Hopen dat we allemaal een mooi kloppend hartje zullen zien <3.
Fijn lena!!!!! Nu wachten op het hartje. Spannend hoor. Fijn dat het bericht vandaag alvast positief is. Nuage, dan maar hopen dat het bij mij ook een goed teken is