Heel fijn LenaMill! Hier nog bijna 2 weken wachten pff wat is dat nog lang zeg. Kan echt niet wachten eigenlijk
Heel erg spannend! Ben af en toe net een stuiterbal en geloof t op sommige momenten nog niet echt. Al begint het nu wel een beetje te landen haha.. mn man is ook zo blij Dit is inderdaad ons eerste kindje! Jij weet al een klein beetje wat je te wachten staat met zo een klein ukkie thuis zie ik
Ja maar ik ben enorm zenuwachtig om te zien hoe het zal zijn met 2 kleintjes in huis En mijn vorige bevalling was alles behalve een droomscenario dus daar kan ik me alvast weer op gaan voorbereiden
November mama's 1. Nell - 32 jaar - 4e kindje Katin86 - 29 jaar - 1e kindje Mayla - ?? jaar - 1e kindje Nuage - 35 jaar - 3e kindje ♡ 2. Joy13 - 27 jaar - 2e kindje Kiewie - 30 jaar - 2e kindje ♡ JSV87 - 29 jaar - 1e kindje 4. IEZ, 35 jaar, 4e kindje (2e om voor te zorgen) 5. Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje 7. Sweetpie - 34 jaar - 2e kindje Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje Scarlett1985 - 31 jaar - 2e kindje Ike - 30 jaar - 1e kindje LaVitaBella - 35 jaar - 3e kindje Elita - 32 jaar - 2e kindje Purkeltje - 29 jaar - 1e kindje Miesjella - 27 jaar - 1e kindje Marloesje24 - 30 jaar - 3e kindje 8. Sam01 - 33 jaar - 3e kindje (1e om voor te zorgen) DangerBlonde - 27 jaar - 1e kindje LenaMill - 31 jaar - 1e kindje PH1 - 28 jaar - 2e kindje 9. Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje Saz667 - 31 jaar - 3e kindje Joy28 - 30 jaar - 2de kindje 10. Akelso - 32 jaar - 4e kindje Linnie88 - 28 jaar - 2e kindje 11. Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje 12. Zeilbootje - 34 jaar - 3e kindje 14. Knorretje82 - 34 jaar - 4e kindje Miso - 31 jaar - 2e kindje Mara, 35 jaar, vierde kindje Mama v felicia, tweede kindje 19. Paz - 28 jaar - 1e kindje 20. Liva, 33 jaar - 3e kindje 21. Fleurtjej, 24 jaar - 2e kindje Eerste afspraken 15 maart - Nuage - intake vk 20 maart - Nuage - tweede echo 21 maart - Miesjella - eerste echo 21 maart - Joy28 - eerste echo 21 maart - PH1 - eerste echo 21 maart - Marloesje24 - tweede echo 22 maart - Fotofanaat - eerste echo 22 maart - JSV87 - eerste echo 22 maart - Sweetpie - intake en eerste echo 22 maart - Joy13 - eerste echo 22 maart - Purkeltje - eerste echo (7w1d) 24 maart - Sam01 - eerste echo (7w2d) 24 maart - DangerBlonde - eerste echo bij gyn 24 maart - Kiewie - tweede echo (8w1d) 27 maart - LaVitaBella - eerste echo 27 maart - Aanne88 - eerste echo bij kliniek 27 maart - Elsa86 - intake en eerste echo (8w1d) 27 maart - Mama v Felicia - eerste echo 29 maart - Katin87 - eerste onderzoek 29 maart - Aanne88 - eerste echo bij verloskundige 30 maart - Ike - eerste echo (gynaecoloog ivm mmm) (8w2d) 31 maart - IEZ - termijnecho (gyn) 4 april - Saz667 - intake en eerste echo (8w5d) 6 april - Akelso - Intake en eerste echo 19 april - Aanne88 - termijnecho (10w5d) Meisje (0) / Jongen (0) / Verrassing (0) ☆☆☆ Parapluutje Sharon01 Miich Jezelf toevoegen: zoek de laatste lijst op, klik op 'Quote', zet jezelf op de goede plek in de lijst en haal de 'quote aan het begin en einde van het bericht weg.[/QUOTE]
Jaa dat snap ik! 1 of 2 is een wereld van verschil haha Nouja laten we hopen dat deze bevalling dan soepeler zal verlopen, je bent iig op het ergste voorbereid haha Lijkt me wel dat je er dan juist nog meer tegenop ziet. Al kijk ik vaak 'one born every minute' op tlc en dan denk ik ook; oooh man nooit! ik wil nooit bevallen!! Maarja daar ben ik nu een beetje laat mee haha!
Welkom Fleurtje en gefeliciteerd !! Hebben jullie ook last van duizeligheid? Ik had dit voor mijn positieve test en nu sinds gister is het opeens weer terug. Lijkt of ik dan wat moet eten maar ik heb helemaal geen honger.
Dit had ik de 2 dagen voor ik ging testen wel! Kon niet normaal opstaan of ik stond alweer te duizelen op mn benen. Na de positieve test is dit eigenlijk weggegaan, heb het nu maar heel af en toe nog eventjes.
Paz, komt goed! Op dat moment kan je alles . Miesjella, dank je ! Ik heb (nog) geen last van duizeligheid. Misschien staat je bloeddruk wat laag? Een banaan eten kan helpen als je iets binnen krijgt. Of druivensuiker
Ja ik heb dat ook, ik heb het vooral als ik te snel ga staan... Of te snel mijn hoofd heen en weer beweeg
Gefeliciteerd fleurtje! Wil iemand iets in de lijst Zetten? 6 april: 1e echo 28 april: termijnecho Thanks!
Welkom fleurtjej! Gefeliciteerd! Zet je jezelf even op de laatste lijst? Lenamill oh wat goed, super! Even weer een zorg minder voor nu.. Miesjella ik had die duizeligheid ook in de eerste week voordat ik het wist, maar daarna ging het weg. Slik je al vitamine tabletten? Kan ook dat je vitamine/ijzer tekort hebt. Ik heb het niet meer sinds ik de mama compleet met visolie capsules slik van de Davitamon. Hou ik de dag ook iets langer mee vol op Mn werk
Het was een inwendige echo. Ik ben dat al gewoon. Heb 4 jaar lang supervaak inwendige echo's gehad. 😉 Vond het wel heeeel vreemd dat ik normaal voor zo'n echo altijd 70 euro moet betalen en vandaag maar 40 euro? Raar he?
Ik slik verder geen extra vitamine, behalve Foliumzuur + vitamine D. Kijk het nog even aan en anders zal ik ook de extra Mama halen.