Als we dit topic omtoveren tot 1 t/m 15 dan is het goed toch . @Nuage: wat een klote nieuws zeg . Heel veel sterkte en ook van mij een dikke knuffel
Laat ons hopen om een wonder! Maar jij hebt al teveel meegemaakt en ik begrijp dat je daar niet positief in kan blijven staan. Gelukkig heb je al kindjes. Ik zal zoooo blij zijn als hier ooit 1 kindje mag komen. Een tweede komt er waarschijnlijk nooit. Wij gaan dit traject hierna niet meer in.
Nuage, wat erg. Ik hoop toch voor een wondertje maandag. Maar is een groei nu niet erg lastig te meten, aangezien alles nog zo klein is? Marloesje24, Er is al langer een 1 t/m 15 nov. topic. Zou 'm niet dubbelen, maar deze gewoon volledig november laten
Er was een zwangerschap te zien, maar deze was compleet leeg. Er was geen dooierzakje, embryo of iets anders. Volgens de meting van het ziekenhuis had ik 6 weken en 1 dag moeten zijn. De gyneacoloog zegt dat het nog alle kanten uit kan, maar gezien er niks te zien is, weet ik genoeg. Er is nog een cyste gezien van 4x4 op m'n eierstok die de buikpijn kan verklaren. Er was ook vocht te zien in de ruimte van Douglas, geen idee wat het is, maar positief klonk het niet.(na wat Googlen blijkt het met diepe endometriose te maken kunnen hebben en ik ben bekend met endometriose).
Nuage en flintstone oh wat een rot nieuws! Hopelijk komt het toch nog goed voor jullie, ik hoop het zo! Ik zal me ook even aanmelden op het 1-15 nov topic maar ik blijf ook gezellig hier.
Dus je zag enkel verdikt baarmoederslijmvlies en geen vruchtzakje? Dat is idd wel raar. Klinkt een beetje zoals mijn biochemische zwangerschap. Toen was er ook niks te zien. Heb je terug op hcg laten prikken? Dan weet je genoeg... Wat een kut nieuws! Pfff het is zo fragiel de eerste weken. Echt irritant. Dikke knuffel!
Ja, sorry wist even niet meer hoe het heette (ben even helemaal in de war) maar een vruchtzakje was wel zichtbaar, maar volledig leeg. M'n IUI was 18 februari, dus de termijn klopt wel.
Geloof dat tot 6 weken dat wel vrij normaal is dat er niks zichtbaar is hoor.. Geef de hoop niet op, wellicht is er de volgende keer een heel mooi vruchtje te zien.. Makkelijk praten denk je, maar ik heb hetzelfde.. had 10-3 een echo, en was ook alleen een vruchtzakje zichtbaar.. Nou is het bij mij echt niet duidelijk wanneer mijn eisprong was.. En dus is de kans er wel dat ik echt nog maar net zwanger was op dat moment.. (vermoeden is nu 5+3) Maar ook bij mij niks zichtbaar.. Vk zei; als je idd minder ver bent, is het een prima echo... Duim voor jou, wanneer mag je weer komen?
Mag ik eens een vraag stellen? Ik begrijp niet goed het verschil tussen een vruchtzakje en een dooierzakje. Mijn gyn sprak dinsdag over een aanleg van het vruchtje in de vruchtzak. Bedoelt ze dan de dooierzak waar ze embryo inzit? Er was een wit frulletje te zien in een zwart zakje. Dat zwarte zakje was op 4w6d ook al te zien, maar was een weekje later gegroeid. Ik ken er helemaal nog niks van.