1 t/m 15 november 2017 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Scarlett1985, 24 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Hoe laat mag je morgen marloesje?

Ik probeer me zo min mogelijk met zwanger zijn bezig te houden... en dat terwijl ik in DE cruciale week zit. 3 miskramen gehad en dat ging allemaal net voor de 6 weken mis... het scheelt dat ik m'n kleine handenbindertje hier heb die zoveel aandacht vraagt momenteel (iets met tandjes, sprongetje, enz) dus heb ook niet zoveel tijd om erover na te denken...

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Vandaag weer een echo gehad! Ik dacht dat het al voorbij zou zijn maar de echo was beter dan verwacht. Kindje nog steeds niet volledig op termijn maar het liep nu veel minder achter. Ze zei dat metingen op deze termijn nog veel te onnauwkeurig zijn en dat ze een afwijking als deze zeker in de helft van alle zwangerschappen ziet.

Hartje klopte hard en stevig. Alles zag er goed uit. Behalve dan dat ik weer een hematoom heb. Bloed in de baarmoeder dus. Dat geeft nog wel de angst dat het volgende week toch weer fout zal zijn. Ik heb nu snel utrogestan geregeld en verder is het weer afwachten.

Bijgevoegde bestanden:

3. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Oh Nuage wat fijn dat je toch een beetje goed nieuws hebt gekregen! Hebben onze duimpjes en kaarsjes wellicht toch een beetje geholpen :)
    Ik duim en brand een kaarsje voor je voor volgende week dat het met het hematoom ook in orde komt en dat het niet schadelijk gaat zijn voor jou en je baby.

Veel plezier morgen marloesje!

Sterretje31 ook voor jou duimpjes en een kaarsje dat je beebje lekker blijft zitten!

Ik heb zojuist Mn eerste tabletje emesafene op en hoop dat ie snel werkt. Heb mezelf met Mn laatste energie de douche in gesleept en zelfs van douchen werd ik misselijk :$
    Oh en ik keek net in de spiegel.. Mn borsten zijn ineens echt HUUUUGE Omg en ze waren al zo groot! 😂 En vol met blauwe aders echt zo niet sexy. Ik voel me ook echt niet sexy nu. Hebben jullie dat ook? Zei al tegen Mn vriend doe ik je nou niks tekort, Mn libido is echt 0 nu en ik voel me zo sexy als een zwerver met een groen hoofd... hij is meelevend gelukkig maar toch.. herkenbaar?

4. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Wat fijn nieuws. Fijn dat er weer wat hoop is.

Hoever schatten ze je nu en dacht je zelf dat je was? Zit er veel verschil tussen?

XXX

5. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Gemeten op 7+0 en zou 7+5 zijn. De echoscopiste vond dat heel normaal bij dit termijn omdat meten bijna onmogelijk is. Dus dat moet ik dan maar aannemen.

Hoop dat de pilletjes werken! Lijkt me vreselijk om zo misselijk te zijn.

6. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Super! Ik duim verder voor je! ! ! Xxx

7. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik vind het best spannend. Morgen de echo waarop een hartje te zien zou moeten zijn! ! Zo eng en zo spannend! Ik ga amper durven kijken op dat scherm! Ben wel blij dat we de 7 weken naderen. Meestal liep het al mis in week 5, dus nu hebben we meer hoop op goed nieuws. Duimen jullie mee? 🍀🍀🍀🍀🍀

8. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Dangerblond ik heb de zetpillen.

9. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Pas om 17.00 😣.. probeer de tijd maar een beetje te doden vandaav met leuke dingen....
    Fijn een beetje afleiding maar voor jou dus ook spannende weken

10. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83

Ohhh zelfde hier vandaag en ben zoooo zenuwachtig!! Hoelaat mag je?

11. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83

Super nieuws... fijn dat de echo oke was..
    Dat hematoom, zit dat naast t vruchtje? Is dat dat rondje op de echo?

12. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Ik heb straks om 10 uur de echo! Vannacht heel onrustig geslapen en ben blij als het voorbij is. Eindelijk weer rust in mijn lijf voor een paar weken!

13. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Succes zo! Hier ook meerder keren wakker geweest vannacht... Zo niet fijn!

Duim voor ons allemaal!

14. Sam01

Sam01 Actief lid

4 dec 2015
    423
    7
    18
    NULL
    NULL
    Nuage, wat fijn dat de echo goed was.
    Probeer nu niet te veel waarde te echten aan de grootte, want het is echt nog milimeter werk.

Dames, succes met de echo vandaag en vooral met de tijd omkrijgen tot dan!

15. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Succes meiden met alle echo's vandaag!
    Ik hoop voor jullie op allemaal kloppende hartjes!
    Ik moet nog even wachten tot vrijdag Hihi..

@ike oh dat is ook fijn zetpillen, ik heb de tabletjes gekregen omdat ik alleen super misselijk ben en nog net niet hoef te spugen.. gisteravond de eerste gehad en ben in elk geval niet wakker geworden meer van de misselijkheid, fijn geslapen. Heb me wel ziek gemeld vandaag, even rust nemen en kijken of ik overdag niet ontzettend suf wordt van de tabletten. Dan ga ik geen auto rijden. Paar dagen rust is ook wel even lekker. Moet de baas van Mn bureau nu wel uitleggen nu wat er aan de hand is, maar hoorde van collega/vriendin die ook zwanger was dat daar super positief op gereageerd werd en dat het geen gevolgen had voor contract. Dus daar hoop ik dan maar op..

16. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Wij moeten om 13u op controle gaan. Wat spannend!
    Ik ga nu naar de winkel. Kijken wat ik nog lust...

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113

Nee dat rondje is de dooierzak. Dat is de rugzak van de embryo met voeding erin totdat de placenta het overneemt over een paar weken. Die moet je altijd zien en moet mooi rond zijn.

Het bloed is een zwarte schaduw helemaal aan de randen van de echo. Veel groter dan het vrichtzakje waar de baby in zit. Het zit erboven en ernaast. Ik vrees daar echt voor momenteel.

18. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Spannend weer.. maar komt vast goed.. ik duim voor je!

19. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Succes met alle echo's dames!

Jeetje nuage, fijn dat je echo goed was :) gaan ze het bloed nu wel in de gaten houden? Ik ga hard voor je duimen hoor!

Pfoeh.... ben moe! Al wakker vanaf 5:30 ivm een zoontje die wakker werd, niet helemaal fit is en niet meer naar bed wilde... uiteindelijk lag hij 8:15 weer en slaapt nog steeds. Voor alle aanstaande mama's nu nog zonder kindjes, baby tv is echt geniaal!!! Op welk tijdstip ook, er is altijd iets geschikts op voor kleintjes die niet willen slapen haha

20. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Oef....Het vruchtje was mooi gegroeid. Nu klopte ook het hartje! 😍💗 Wat zijn we blij en opgelucht. We duimen verder!🍀🍀🍀 Mijn gyn sleurt me doorheen deze eerste 12 weken. Ik mag iedere week op controle komen. X

Deel Deze Pagina