De echo was goed. Hersenhelften waren goed, hartje klopte en het neusbotje is aanwezig. Ukkie lag heerlijk te dutten en ik heb flink moeten hoesten om hem/haar wakker te maken, maar helaas het mocht niet baten! Wel hele mooie bewegende beelden gezien, maar geen goede meting kunnen verrichten. De meting die ze gedaan heeft kwam op 9.5 uit en vorige week woensdag ben ik gemeten op 9.1 wat me toch wel wat onzeker maakt Nu de 28e weer heen voor een herkansing! (zal zo even een foto toevoegen als het lukt)
Wat heerlijk die goede echo's! @ Ph1 het komt vast goed, die paar daagjes haalt hij/zij vast weer in. En het is echt millimeter werk, een millimeter scheelt al meteen een dag.. ik ben ook echt benieuwd haha volgende week woensdag is de mijne,en ik moet ook nog alleen gaan savonds om half 9 want vriend moet werken..
Geen nood. Dat is vast niet erg. Onze kleine ukkie loopt ook al twee dagen achter in groei. Ik denk dan ook zo .... Baby's worden niet allemaal even groot geboren. Een zoontje van kameraden loopt nu op 5-jarige leeftijd minstens 10 cm achter in groei. Hij is echt de kabouter van de klas en kan nog in zijn kleren van 2 jaar geleden. Toch zal er wel niks aan de hand zijn met hem.
Wooow jij hebt echt al een duidelijk zwanger buikje! Bij mij zie je bijna niks. Het hangt ervan af wat ik aantrek.
Ha dames, Wat fijn om de goede echo's te zien... Ik ben vandaag ook voor de termijnecho geweest, Ik ben 9 weken en 5 dagen zwanger, terwijl ik eerst dacht 10 weken zou zijn.... Maar goed ik ben blij dat het hartje klopt en alles erop eraan zit....
Hier ook een goede echo gehad vandaag ze denkt nu 8 weken en 4 dagen. Over 2 weken de termijn echo. Prutsie was wel mooi gegroeid
Ik heb geen app maar kijk elke week even op de zwangerschap van week tot week. Ik sta ook ingeschreven bij www.berichtjeuitjebuik.nl dan krijg je elke week een mailtje met een linkje naar een korte video hoe je kindje er die week uitziet. Ook handige tips en dingen. Nieuwsbrief van moeders voor moeders trouwens ook.
Goedemorgen, hier een slechte week gehad. Stond woensdagavond klaar met mijn spullen om opgenomen te worden in het ziekenhuis ivm uitdroging. Aldaar bleken m'n waardes weer gedaald en mocht ik naar huis. Echter sindsdien nog weinig verbetering in hoe ik mij voel. Moet nog steeds veel overgeven. Hoop nu dat het door rust en andere afstelling van medicijnen langzaam beter gaat. Hopelijk komt week 13 snel in zicht hoewel dat natuurlijk niet garandeert dat ik mij dan beter voel. Gelukkig wel een kloppend hartje gezien op de echo en ben nu 9 weken en 5 dagen zwanger.
Wat vervelend Sharon. Ik hoop voor je dat je je snel wat beter voelt... niks aan om je zo belabberd te voelen... Is er iets wat je momenteel wel lust of zin in hebt? M'n vorige zwangerschap hielpen augurken me heel goed en vanille yoghurt... De vk vond het erg bijzonder dat ze gister op de echo de navelstreng zo duidelijk kon zien. Nu vraag ik me af of dat dan wel goed is... groeit prutsie dan misschien te langzaam? Zal haar zo toch nog eens appen en vragen...
Beterschap sharonxx, ik hoop dat je je snel beter voelt! Ik herken het gevoel van aftellen helemaal, frustreer me nog bijna dagelijks er aan hoe ellendig ik me voel en heb er zo helemaal geen zin meer in... hopelijk komt er snel een einde aan die vervelende misselijkheid! @ sterretje31 is het slecht dan dat je de navelstreng goed ziet? Wat zei je vk?
7 en 8 weken goede echo gehad. Vandaag termijnecho en het kindje leeft al een tijdje niet meer. Heel verdrietig. Morgen starten met medicatie
@Purkeltje, ah Nee!! Wat erg voor jullie, heel veel sterkte. @Sterretje31, eigenlijk nog nooit iets over gehoord dat dat negatief zou zijn. @Sharonxx, beterschap. Hoop dat je uit het ziekenhuis kunt blijven.