Goed nieuws! Ik heb de sleutels . Ik heb tot de 26e de tijd om te verhuizen. Gisteren even de verbeteringen bekeken. Ze waren nog niet helemaal klaar zag ik, dus hopelijk zijn maandag alle laatste mankementen weg. Nu laminaat inkopen. In eerste instantie zou ik maar 2 kamers doen, bij nader inzien was het laminaat in 2 andere kamers toch in een niet zo'n goede staat. Ik wilde een kamer de muren ook zo laten als ze waren, maar de bouwvakkers hadden dus lekker stukken uit het behang getrokken . Erg jammer. Zometeen ook wat glasvezelbehang kopen. Tussen alle inkopen door wilde ik ook nog een verslag schrijven,maar ik kom er steeds niet aan toe.... @Kwaaltjes: Sinds een paar dagen zit er rechts in mijn borstkas steeds een spier klem. Daar heb ik voornamelijk in de auto last van.. @Pita, hoe is het nu met je? Babysokjes kan je de kleine maatjes bij de zeeman kopen. 0-3 maanden. Houd wel rekening met het formaat van de voeten van je baby. Sommige babies hebben dikkere voeten en dan knelt het af. @Marijke, wat vaag van de box, hoe is dat nu afgelopen? @Mamv6, ik ga inderdaad nog taart kopen, maar vrijdag in mn eentje was wat saai hahaha. Dus waarschijnlijk vandaag. @Pinac, er moet inderdaad veel gebeuren in de woning en ik ben inderdaad hulp aan het zoeken bij vrienden, familie en kennissen. Nog niet veel succes, maar ik blijf bezig. @Kleding, ik heb helemaal geen maat 50 nog. Daarvoor wacht ik op de laatste inschatting van de vk. Mijn broertje zusje en ik hebben namelijk nooit in maat 50 gepast.... @Mi, schattige sloffen! @Kruiken, doe ik niet aan, doodeng. Wat ik ga doen is mijn elektrische deken van te voren in het bed neerleggen. Deze haal ik er uit voordat ik de kleine er in doe. Als dat niet lekker werkt dan koop ik wel kersenpittenzakken. Dat kan tenminste niet lekken. @Elena, welkom! @Hitte, zolang het niet de benauwde hitte in een ruimte is, heb ik er geen problemen mee. Ik ben vrijdag nog op de fiets naar Schiedam geweest. Al die tijd geen last van de hitte. Ik loop even een winkel in, wordt misselijk, naar buiten en het trekt weg. @Plopnavel, ik denk niet dat de mijne gaat ploppen, maar hij is wel een stuk minder diep dan normaal. @Vitamines, nog niet bij stilgestaan hoe ik dat ga doen. Als ik ze eerder inkoop dan doe ik dat niet eerder dan met de laatste weken van de zwangerschap.
Yeeaahh super lovare!! Ik heb niet meer gereageerd op die vrouw van de box en verder ook niks meer gehoord. Onze oude box word straks opgehaald dus zo heeft die box helemaal geen drol gekost!
Zit er ook een tuin ofzo bij Lovare? Warm te klussen straks! Wij hebben hier in de buurt een laminaatoutlet, dat scheelt altijd best wel. ik heb wel een plopnavel in wording, lelijkkk haha. Lijkt zo stom door shirtje heen.
Hier begint de plopnavel ook al een beetje te komen helaas Succes met klussen Lovare! Die vitamines komt inderdaad wel goed hoor. De kraamzorg zorgt wel dat je man er op uit gaat om die te kopen! Vandaag weer druk aan het werk, gelijk weer veel werk liggen poeh!
ORTHICA Vitamine K & D zuigeling | koopjesdrogisterij.nl Ik ga deze kopen denk ik. Is tenminste op natuurbasis en zit geen suiker in. In veel van die van de drogist namelijk wel! Ik heb vanochtend een zwangerschapsmassage gehad. Was heerlijk. Haha. Dat ga ik over een week of 4 nog eens doen. En vanmiddag ga ik naar die coach. Ik ben benieuwd!
Goedemiddag! Excuses alvast als ik vergeet haha @lovare succes met klussen!! @plopnavel ook ik heb een hele diepe navel @vitamines ik ga ook voor de orthica vooral omdat ik van orthica al voor en tijdens de zwangerschap supplementen slik en er ontzettend tevreden over ben! @zwangerschapmassage! Dat klinkt heeeeeeerlijk! Ik ga gelijkeven Googlen!!! Ik weet niet meer van wie of waar ik het gelezen heb maar ik las iets over capuchons op babykleding en dat het af te raden in omdat het niet lekker ligt... klinkt dus heel logisch....ik heb eens gekeken naar wat ik tot nu toe heb en alle vestjes en truitjes hebben een capuchon haha @Pitayah succes!!
Oh, dat is even balen zeg!! Nu voortaan geen vestjes e.d. meer kopen met capuchon. Jasje kan dan toch wel of niet? Kopen jullie ook een jasje eigenlijk?
Hoi allemaal daar ben ik weer! Wij hebben een paar heerlijke weken gehad op vakantie. Net terug en morgen weer aan het werk! Ik heb niet op internet gezeten en ben dus helemaal niet bij met hoe het met iedereen gaat, maar zal een beetje veel zijn om bij te lezen. Zal dus nu weer een beetje opletten en het bijhouden. Hoop dat het goed gaat met iedereen. Lovare ik zie dat je het huis hebt, gefeliciteerd! Mijn buik heeft de afgelopen 3 weken een flinke groeispurt gemaakt! Van een beetje een bolle buik tot echt duidelijk een zwangerschapsbuikje! Haha, de baby is lekker bezig met zijn vetvoorraad denk ik en de vakantie heeft hem ook goed gedaan. Morgen weer controle. Fijne dag nog iedereen!
Heerlijk dat je een lekkere vakantie hebt gehad. Ik denk dat beep dan ook goed groeit in de rust die je hebt.. Ben benieuwd als ik 2 weken ga. Zal wel groeispurtje krijgen. Hihi. Alleen maar leuk!
Zo is het . Vanmorgen naar de bedrijfsarts geweest, man leest brief zwanger tweeling, vraagt waar heb je last van. Dus ik van mijn bekken. Mooi dan wil ik niet dat je meer gaat werken tot je verlof, en buiten stond ik weer. Dat ging hard . Sowieso blij dat ik deze week niet hoef te werken, niet zwanger is het al bijna niet te doen in die stikhete bejaardentehuizen. Zometeen intake gesprek met kraamzorg, ben benieuwd. Dan morgen die suikertest maar doen en ga ik de rest van de week in het zwembad zitten haha. Zijn alle nuttige dingen deze week weer klaar.
Trouwens, ik wilde nog vragen aan de dames die die Eames RAR schommelstoel hebben, zit hij lekker en comfortabel? Leuk Pita wanneer ga je op vakantie? Wow Pinac dat ging snel/makkelijk! Fijn dat je bedrijfsarts je steunt. Geniet lekker van het zwembad!!
@pinac super!! Lekker genieten @pitayah ja ik ga jasjes kopen! En ik verwacht nog genoeg kleding te kopen en te krijgen haha @Luna30 de stoel zit heerlijk! Er moet wel een poefje of ander voetenbankje bij maar dat vind ik comfy Mijn buik gaat nu ook ineens een stuk harder! Mensen zien het ook
Ik heb die stoel ook. Zit lekker. Hoezo voetenbankje erbij? Hoeft niet hoor. Hij staat nu bij ons beneden, de visite zit er vaak op haha. Maar ik heb nog steeds geen leuke kussentjes of kleed gevonden voor erop... Wie wel??
Tja weer een warme dag en hoe uit zich dat bij mij? Nou ik had vanmorgen een nieuwe sleutelbos samengesteld voor mijn nieuwe woning... Maarja dan moet je er ook wel je voordeursleutel aan doen. Ik dus vol enthousiasme daarheen en geen sleutel bij me om de deur open te doen.... @Marijke goedzo. Beetje raar iets is dat @Pinac, geen tuin, wel twee balkons en tegenstaande ruiten dus kan lekker doorwaaien. Heerlijk dat de bedrijfsarts zo kort duidelijk en bondig was @Aardbei, als de kraamzorg het voor elkaar krijgt om mijn vent iets te laten halen voor de baby is dat heel knap @Luna,, welkom terug van je vakantie. Nu kan je hier weer verder zonnen