1 t/m 15 oktober 2015 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MI87, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Luna super leuk hè een high tea babyshower! Was je man er ook bij?
    Wat heb je allemaal voor cadeaus gehad?

@Kippen super leuk zeg! Het lijkt mij ook heel leuk maar we hebben een klein achtertuintje veel ruimte voor een ren erbij is er niet.

@Poefie leuk dierenarts!! Wilde ik vroeger ook worden totdat ik er achter kwam dat je dan niet alleen maar dieren mag knuffelen haha

@Aardbei bij mij blijkt vanille vla te helpen tegen maagzuur! Erg lekker en effectief haha

Liggin & groei echo morgen... toch best een beetje spannend hopelijk ligt hij nu wel goed..

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Aardbei, lekker he. Kun je er weer ff tegen. Gaat he meisje tussen de middag niet meer naar bed?

Nell, inderdaad ook nieuwsgierig naar waar je voor gesolliciteerd hebt. Of heb ik daar overheen gelezen?
    Edit: op een psz plusgroep :D

Pinac, Pffff heb je niks om dat weg te krijgen? Of moeten ze daar gewoon doorheen?

Dames, ik merk dat mijn borsten wat pijn gaan doen weer. Af en toe doen ze pijn en prikjes erin... hebben jullie dat ook? Misschien omdat het einde in zicht is dat ze zich klaar maken?

3. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Luna, sorry! Hier allemaal.last vd hormonen. Lees soms dagen niks en dan lees ik zooveel bij dat ik meestal reageer op de laatste paar berichten maar zal erop letten.

Maar leuk een baby shower. En high tea is natuurlijk altijd gezellig leuke dingen gehad die je al graag wilde hebben? Wat hebben jullie voor spelletjes gedaan?

4. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Sorry Luna! Ook ik merk dat ik niet op iedereen reageer. Soms gaat het simpelweg niet. Maar idd miss wil je meedoen op Facebook? Maakt het reageren makkelijker en sneller! Wat heb je allemaal gekregen op de babyshower?

@mi87 ik had vannacht wel enorme jeuk aan m'n borsten, maar verder geen pijn oid

5. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Oja en Nell, waar heb je gesolliciteerd? Stoer omdat gewoon in je verlof even te doen!!!

6. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MI ik heb sinds 2 dagen steken in mn tepels, heel maf.

@Nell spannend! Reageerden ze nog op je zwangerschap?

7. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Jeetje Nell, gewoon gesolliciteerd. Heb je geen nesteldrang?

Sorry, ik heb ook niet gereageerd op de babyshower. Sorry sorry! Reageer niet op alles. Maar wel leuk hoor!

Ik heb aankomende zondag mijn babyshower. Weet ik al. Ben benieuwd. Vind het wel jammer dat ik het al weet, mja...

Morgen nog 1 dag werken (mega lange dag) en dan tegen collega's zeggen: Tot volgend jaar!! Hoe leuk is dat?? :p

8. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Meerdere dus. Ja die steekjes voelen wel bekend. Had ik wel eens tijdens de bv periode... denk toch dat het zich voorbereid.

9. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    De nesteldrang had ik rond de 18 weken... Nu niet.... Ik wil zo graag werken buitenshuis, wilde ik al zolang en nu komt deze baby tussendoor maar ik wil niet weer stilstaan op werkgebied. Dus dan
    moet ik wel :).

10. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Voor de lijst:

9 september: bevallingsbijeenkomst/informatieavond
    16 september: bevallingsgesprek/controle
    23 september: controle
    30 september: controle
    7 oktober: controle
    14 oktober: controle

11. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    Ja vanilla vla helpt goed he! daar ben ik inmiddels ook achter want die rennies helpen hier ook totaal niet!

Mijn dochter slaapt niet altijd meer smiddags, sowieso alleen thuis nog als ze slaapt. Bij me moeder lig ze gewoon een uur te spelen in bed maar slapen niet. Vanmiddag dus gelukkig wel en toen heb ik ook maar even geslapen maar ja kan dus niet elke dag helaas...

Hier geen steekjes in mijn borsten.

Moeder van kindje van de peuterspeelzaal hier vlakbij is vandaag bevallen. Ze was precies een maand eerder als mij uitgerekend (4 sept). Dochter heet Nova, zo mooi! die naam is hier ook nog gevallen toen we nog niet wisten wat het werd! maar reed voorbij hun huis en zag de versiering, denk shit moet dat allemaal nog halen.. voel de stress al haha! hebben jullie dat allemaal al in huis?

12. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    @aardbei ehh nee nu je het zegt....

13. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Sorry Luna! :) ik merk ook sinds de Facebook groep dat het makkelijker is om daar op berichten te reageren.. En de groep is geheim, niemand kan het zien..
    Wat heb je allemaal gekregen? Fotooooo :D

Bij mij is de naam wel geraden maar heb mijn beste poker-face opgezet :p
    (Hopend op geen meelezers hier)

Ohhh aardbei nu je het zegt... Shit shit shit! Ik weet niet eens hoe ik wil versieren? Iemand leuke en originele ideeën?

Hier ook morgen mn laatste werkdag, eindelijk! Kijk er zo naar uit :D
    Word een laaaaange vermoeiende dag met veel schriftelijke en mondelinge overdrachten. Hopelijk krijg ik het allemaal gedraaid in 9,5 uur... Het moet maar!

14. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Nova is mooie naam ja! Ik heb vandaag een vlaggenstok en vlag gekocht, die hadden we nog niet. Laatst 2 van die raam invlieg ooievaars meegenomen en verder wat ballonnen.

Succes op jullie laatste werkweek voor degenen die nog geen verlof hebben! Heerlijk om te zeggen tot volgend jaar hihi.

Maagzuur kan ik niet over meepraten gelukkig, steekjes in borsten ook niet.

Stoer Nell, op wat voor iets heb je gesolliciteerd?

15. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Versieringen....? Gelukkig is dat hier waar ik woon niet zon ding. Ik
    Ga wel vast beschuit en muisjes in huis halen....

16. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Lycos: succes morgen met je laatste dag! Wat zul jij heerlijk gaan bijkomen in je verlof :).

17. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Nell; thanks! Leuk dat je gesolliciteerd hebt, spannend ook!
    Wanneer hoor je of je op gesprek mag?

Here we go! Laatste dagje ploeteren voordat het echte genieten kan beginnen..... :D

18. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lycos: succes met je laatste werkdag! En er was nog iemand...tunisiana geloof ik.

Hier geen steekjes. Wel brandend maagzuur. Ook heb ik ontzettend last dat mijn hart zo bonst. Herkent iemand dat?

Nel: wat leuk! Hopelijk word je het! Peuters zijn zo grappig. Staat er 1 van zijn stoel op...dan de rest van de kring ook 😉

19. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes met de laatste werkdag vandaag!!!

@Mv6 bedoel je hartkloppingen?

20. mamavascosofia

mamavascosofia Actief lid

28 jan 2015
    147
    0
    0
    De meiden die vandaag hun laatste werkdag hebben succes vandaag!!

Moet ook nog slingers halen in huis. Doe meestal gewoon een banner en een paar ballonnen in huis en klaar.
    Ben wel druk aan het verzinnen wat ik de kinderen wil laten trakteren op school en peuterspeelzaal.
    Dacht eerst om van te voren cakepops te maken en dan in te vriezen maar of dat dan nog lekker is weet ik nog niet.
    Zag dat ze bij de hema geboortekoekjes hebben dat is ook nog wel een optie en lekker makkelijk.
    Wat laten jullie de kinderen trakteren op school?

@Mv6, Kan het niet zijn dat je hart nu harder moet werken?

Hier ook zo last van brandend maagzuur, om gek van te worden. Slaap nu ook rechtop in bed anders stroomt het zo mijn keel in :(. Voordeel is dan weer wel dat ik beter slaap omdat ik geen pijn aan mijn heupen krijg en 100 keer snachts moet draaien. Moet nog wel 10 keer snachts eruit om naar de wc te gaan.

Deel Deze Pagina