Jeetje dames wat een ellende hebben jullie met slapen. Dat heb ik helemaal niet! Slaap eigenlijk nog prima. Wel druk in mijn hoofd. Vooral nu met laatste werkdag. Vraagt mijn collega: Maar je bent toch wel nog bereikbaar via de mail? Ik zo: Ehhh nee... Vond ze maar raar. Nou, ik denk dat het juist goed is voor mij om het los te laten. Als het echt uit de hand loopt of er iets heel noodzakelijks is, heeft ze mijn prive mail en prive telefoon. Wat een gezeur. Draag nu ook dingen over en moet alles 100 keer uitleggen. Ik zei: Ik moet nu werken. ga het zelf proberen. Als het niet lukt, dan hoor ik je rond 10 uur. Dan heb ik even een kwartier. Komt ze net: Het is al gelukt hoor. Jaaaaaa. probeer het dan meteen zelf . Jemig, frustraties. Heb nu 2 patienten gezien. Van de 1 een doos chocolade gehad en van de ander een knuffeltje. Hoe lief. Haha. Nog 9 uur... en dan vanavond nog kleine dingetjes en dan klaaaaaaaaar!!!!!!!!
Hier alle versieringen wel in huis maar dat komt omdat we bij de oudate niet wisten wat het werd en dus alle bij de kleuren versieringen in huis hadden Wel zon verschrikkelijke invlieg ooievaar gekocht... zooo niet mijn ding maar zl wou m zo graag... Maagzuur is hier stukje beter sinds de kleine gesraaid is. Merk wel dat chocola, zoete sapjes en bitter lemon een echte trigget voor maagzuur zijn. Nova stond hier voor seze dame op nr 2! Word m toch niet. Traktatie. Voor de oudste heb ik bij de action een knalroze traktatrietaart gehaald met spek en lollies. zl vond t op speentjes lijken dus wou die graag trakteren. Voor de jongste haal ik geboortekoekjes en heb van die acryl speentjes die doe ik aan n touwtje erbij. Vandaag even relaxen na zeer pijnlijk en vermoeiend kinderfeestje gister.. kon amper nog lopen gister.... morgen weer ctg dus nu maar even niks
Bereikbaar per mail.. Je hebt verlof, vrij! Kan me voorstellen na een kinderfeestje Marijke, lijkt me zeer vermoeiend haha. Die traktaties moeten jullie ook nog ja. Wij doen gewoon beschuit met muisjes voor de visite. Klinkt heel vervelend dat maagzuur, ik heb het echt nog nooit gehad dus geen idee hoe het voelt.
Wat klinkt dat leuk die traktaties. Mijn zoontje gaat nergens naartoe. Oppas was altijd oma's en tante hahaha dus heb niks te trakteren. Hmmm wij hadden ook Nova of Novi. Als de eerste een meisje was geweest. Deze ook weer. Zou dan Nova of Novi, Mila, of Elif worden. Liv vind ik ook enorm leuk maar die vond mijn man niks. Sifra is ook een tijd een kanshebber geweest. Trouwens...mijn man zat naar grotere auto's te kijken want hij denkt toch dat er ooit een derde komt whahahs. Nou na deze wil ik even paar jaartjes rust dan zien we wel weer maar leuk dat die optie open blijft. Pita, wat een muts weer hahaha initiatief nemen moet ze nog even aan werken Versieringen: Er was zoveel over en ongebruikt aan versiering van de babyshower dat ik die mee heb genomen voor straks. Nog even wat ballonnen bij halen en een extra grote slinger dan vind ik het prima. Het ophangen is hier traditie: doen de a.s. oma's en overgrootoma's. Heb vorig jaar ook niks gekocht. Hebben zij gedaan. Ik kwam thuis in een versierd huis.
Ik hoop dat de kleine van mij nog even blijft zitten. Ik gok nog steeds op de tweeling! Vanmorgen de liggingsecho gehad. Ze ligt inderdaad netjes met d'r hoofdje naar beneden. Zelfs al een beetje ingedaald ook! Verder konden ze zien dat de kleine al haar heeft! Geen hele bos, maar kaal is ze niet! Ze groeit goed. Ze denkt dat ze nu zo'n 2400 gram weegt en bij de geboorte zo rond de 3500 gram. Qua lengte is ze ook gemiddeld dus ze verwacht zo tussen de 48 en 52 centimeter. Nou heb ik wel vaker gelezen op ZP dat vk het vaak mis kan hebben, dus ga nergens vanuit!
Hier ook 36 weken jeeej! Gisteren bij VLK geweest, eigenlijk niet veel wijzer geworden. Ze heeft wat gevoeld en de beeb is nog niet volledig ingedaald. 14kg erbij al, bah! Verder dus niets nieuws geleerd. Wel even gevraagd om de verloskamer met bad... Jeetje Pita, wat een muts. Gelukkig ben je er vanavond van verlost! MI: leuke namen heb je, ben al benieuwd naar je uiteindelijke keuze. Marijke: kan begrijpen dat dat vermoeiend was ja. Ik gister allerlei afspraken en boodschappen gedaan (VLK, drukker, mutualiteit, kruidvat enz) en dan thuis nog was en plas, was er ook helemaal kapot van, fysiek dan (rugpijn, bekkenpijn, harde buik). Is gelukkig wel steeds over na een nachtje slaap. We zouden het allemaal mss wat rustiger aan moeten doen... Versieren doen wij hier niet echt, denk ik. Alleszinds nog niets voor in huis gehaald, mss doet mn familie het wel stiekem voor onze thuiskomst ofzo... Ik heb geen last van hartkloppingen of zuur ofzo. Wel vaak woelen owv rugpijn snachts. Moet ook nog steeds maar 1x per nacht naar de wc, dat is waarschijnlijk omdat ie nog niet is ingedaald? Nell: succes met je sollicitatie! Hier nog geen kinderen op school, dus kan weinig zeggen over trakteren. Hoewel ik van die zure spenen wel gepast vind! Ik probeer ook zoveel mogelijk op iedereen te reageren, maar onthoud meestal alleen de laatste posts, sorry... Veel succes aan iedereen die de laatste daagjes werkt! Hier nog exact 10 werkdagen te gaan!
Haha jullie zijn allemaal lief! Als ik straks met verlof ben meld ik me zeker aan voor de facebook groep Succes met de laatste werkdag voor de dames die dat hebben vandaag! Mijn laatste werkdag is zaterdag. @Aardbei heb je een bepaald pakket uitgekozen met je zwangerschapsfoto's dat je er een bepaald aantal mag uitzoeken/op print krijgt/digitaal krijgt? Wij hebben een newborn sessie geboekt, dan betaal je een bedrag voor de shoot zelf en vervolgens kan je uit allerlei pakketten kiezen mbt de foto's. Vind het erg duur! Maar wel de moeite waard . Irritant die kwaaltjes! Vooral oor dicht :S @Mammievan6 We hebben vooral héél veel kleertjes gekregen! Ben benieuwd of hij het allemaal aan doet voor hij er uitgegroeid is. En een aantal dekens, sommige speciaal voor inbakeren, een badomslagcape met een beertje als muts, veel zwemkleertjes (wij zijn allebei watermensen), een fisherprice schommelstoel voor de baby die uit zichzelf beweegt en ook muziekjes enzo afspeelt, en een heel mooi voedingskussen waar ook een soort motortje inzit zodat hij zachtjes trilt als je de baby voedt (kan je aan of uit zetten). Echt heel lief! Ik heb gevraagd of de baby groot klein of normaal was en ze zei alles ziet er normaal uit! Maar van die gewichtschattingen klopt het vaak helemaal niet dus dat doe ik niet :S Ik heb dus nog steeds geen idee! @Catlady 's ochtends konden de meiden even bij ons koffie komen drinken en naar de babykamer kijken als ze wilden dus daar was hij bij, en daarna ging hij naar een terrasje met de aanhang van een paar van de meiden die bij mij waren en geloof me hij heeft het goed gevierd hehe Wij hebben ons later nog bij de mannen aangesloten. @MI hier ook prikjes etc. in borsten! Vandaag toevallig ook 2 voedingsbh's gekocht. @Yankee spelletjes waren van die typische babyshower spelletjes, babynamen matchen aan celebritites, een alfabet afmaken met jongensnamen, meeste originele namen won, een lijst met dieren en dan een lijst met aantal dagen van zwangerschap en die aan elkaar matchen, etc. Er was ook een "wish jar", waar iedereen op speciale wenspapiertjes een wens kon schrijven voor ons en de baby, heel leuk! Staat nu op babykamer. @Pita ik wist ook al van mijn babyshower, vond ik ook jammer maar het was alsnog heel leuk Weet je verder ook hoe en wat of is de rest geheim? @Aardbei hier is versiering niet echt gebruikelijk dus gaan wij dan ook maar niet doen.. Wat gaan jullie doen, ooievaar ofzo? @Lycos haha je bent dus goed weggekomen? Bij mij werd mijn gezicht echt scherp in de gaten gehouden toen ik het boekje zat te lezen, hahaha. Foto's zal ik volgende week wel in de FB groep plaatsen! @mamavascosofia bah wat vervelend dat je er zo een last van hebt! Heeft de dokter/huisarts niet wat beters voor je dat beter helpt dan Rennie? @Marijke lekker rustig aan doen! @MI jeej 36 weken! Als ik zo spiek op eerdere bevallijsten zie ik dat er bij de meeste toch wel al baby's voor 36 weken zijn verschenen, bijzonder dat dat bij ons niet zo is voor zover we weten! Ik denk Pinac, Mammievan6 of jij met je rugweeën laatst! @B16 & Poefie fijn dat de controles goed waren!
Eek wat een lap tekst! Dat krijg je dus als je even niet online bent en op iedereen wilt reageren hahaha
@Luna haha en daarom zie ik berichten ook regelmatig over het hoofd Ligging en groeiecho gehad! En fieeuw hij ligt goed! Nog niet aan het indalen maar dat was niet erg Ze schat hem nu bij de geboorte op 31 a 3200 gram. Qua groei ook nog steeds op de gemiddelde lijn!
Foei Luna Nou, ik ga gewoon ervanuit dat ik de veertig weken haal. Daaromheen word het spannend. Grappige is. Mijn moeder beviel van mij op 40 weken (uitgerekende datum) Mijn zusje beviel op 40 weken (uitgerekende datum) Ik beviel op 40+1 (close call) Maja voor de kinderbijslag mikken we op 29 september whahaha Red ik dat niet... dan ga ik voor 05-10-15 Gewoon een stoere datum!
Lees altijd alles bij en dan ben ik aan het typen en weet ik niet meer wie bij welk verhaal hoort, beetje dement geloof ik. Wat een duidelijke foto Catlady! Moeten jullie nu al elke week naar vk? En nee ik wil niet de eerste zijn hoor! Volgens mij zitten ze nog wel prima, houden zo. Goh sommigen al 36 weken, klinkt nog erg ver weg. Bah mijn kat moest vanmorgen kotsen, doet ie nooit. Nou ik werd er ook beroerd van, baaaahhhh. Net deed ie t weer, ben maar even buiten gaan staan haha. Zal straks eens ruggensteun etc. bestellen. Vergeet ik steeds. Mijn vriend denkt dat het keizersnede wordt, dan is een hoog/laagbed beneden makkelijker denk ik. Maar ga er eerst nog niet vanuit.
Haha we zullen zien MI! Ben wel benieuwd wanneer de eerste baby verschijnt! Wow Catlady zo'n duidelijke foto heb ik nog niet eerder gezien. Pinac mijn hond ging dinsdag ook kotsen, vond ik niet zo'n succes ook brrr..
Bevallingslijst 1 - 15 oktober 1 oktober (3) Simkins: 30 jaar, 3e kindje Jongen! MI87: 28 jaar, 2e kindje Jongen! Poefie: 30 jaar, 1e kindje Jongen! 2 oktober (3) Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje Verrassing! Kh82: 32 jaar, 2e kindje Meisje! Elena22 - 27 jaar, 2e kindje Jongen! 3 oktober (1) Tunisiana: 27 jaar, 1e kindje Meisje! 4 oktober (5) Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje Jongen! Lycos 27 jaar, 1e kindje Meisje! Miranke: 37 jaar, 3e kindje Meisje! Sterre01: 27 jaar, 2e kindje Meisje! Dokhtaram: ? jaar, 2e kindje Jongen! 5 oktober (3) MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje Jongen! Mie88: 26 jaar, 2e kindje Jongen! MissCandy: 29 jaar, 2e kindje Meisje! 6 oktober (4) Catlady25: 25 jaar, 1e kindje Jongen! Beautevil: .. jaar, 2e kindje Verrassing! Jossie81: 33 jaar, 2e kindje Meisje! Veetje83: 31 jaar, 2e kindje Jongen! 7 oktober (2) Miss28: 32 jaar, 2e kindje Jongen! Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje Meisje! 9 oktober (1) Mommytje: 20 jaar, 1e kindje Meisje! 10 oktober (5) Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje Meisje! Lovare: 25 jaar, 1e kindje Jongen! TheyCallMeMommy: ? jaar, 4e en 5e kindje Jongen! & Meisje! Joyce1: ? jaar, 4e kindje Jongen! Luna30: 31 jaar, 1e kindje Jongen! 11 oktober (1) Yankee: 27 jaar, 1e kindje Jongen! 13 oktober (6) proudmama90: 24 jaar, 2e kindje Meisje! Ilse1986: 28 jaar, 1e kindje Jongen! Marijke88: 27 jaar, 3e kindje Meisje! B16, 32 jaar, 1e kindje Meisje! Pinac: 29 jaar, 1e + 2de kindje Jongen! & Meisje! Nell, 30 jaar, 3e kindje Jongen! 15 oktober (3) Najade: ? jaar, 4e kindje Jongen! Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje Jongen! Bess032, 32 jaar, 3e kindje Meisje! Totaal: 37 zwangeren waarvan 21 jongens en 16 meisjes Sterretjes; NathalieD - 6 wkn Shendari 2moekes - 5 wk 5 dg Pinkcloud Toettoetmama - 6 wk 2 dg, bbz Laana - bbz Ilse1980 Ons2ewonder - prachtig meisje Yulin Afspraken september! 3-09 B16: Liggingsecho (34 weken) 3-09 Catlady25: Ligging + Groeiecho & controle 7-09 Lycos: Liggingsecho + controle 8-09 Lovare: Info avond bevalling 9-09 Pitahaya: controle VK 9-09 B16: Informatieavond bevalling 9-09 Marijke88: Controle VK 10-09 Aardbei1707: controle VK 11-09 Pitahaya: Liggingsecho 14-09 Luna30: Controle 15-09 Marijke88: Groeiecho VK 16-09 Lycos: controle VK 16-09 B16: Controle en bespreking bevalling 21-09 Luna30: Controle 23-09 B16: Controle 28-09 Poefie: Echo gyn 29-09 Luna30: Controle 30-09 B16: Controle Afspraken oktober! 14-10 B16: Controle
Ohja, hier nog even 34 weken dansje!! Jippieee!! Nu even pauze en dan in de middag weer knallen. En dan vrij!! Joehoeeee! sjonge, wat kun je daar naar uit kijken zeg. En wat een mooie echo foto zie ik hier voorbij zeg. Prachtig!! En heel duidelijk. Wow!
@MI Neee het is zoo lastig haha @Pinac nee! Ik had het wel verwacht maar nog 1x over 2 weken en dan wel elke week Bedankt meiden! De echoscopiste was zelf ook helemaal enthousiast. Voor de lijst controle VK 17 september
Mi: de derde kwam hier ook pas na 6,5 haar dus je kan nog alle kanten op . Op tijd voor de kinderbijslag gaat hier zowiezo niet lukken ben ik bang!
Krijg je ook gewoon kinderbijslag als je voor 1 oktober bevalt? Ik dacht dat dat niet zou kunnen ? 05-10-15 is idd een mooie datum of 15-10-15 lijkt me ook wel appart. Versiering: ik weet nog niet of ik het huis ga versieren we wonen 4 hoog, misschien dat ik wel een ooievaar koop ik wou een kraamfeest geven maar weet niet of ik daar wel zo zin in heb