Kan iemand op de echo zien of hij veel haar heeft? Mn schoonmoeder zei wat heeft hij een hoop haar... maar ik zie het ff niet haha
Geen idee nee... misschien die schaduwlijn die over zn voorhoofd loopt dat, dat de haargrens is? 15-10-15 klinkt mooi maar zou voor mij twee weken overtijd zijn...hmmmm met nu al een dikzakkie voorspelt lijkt me dat voor mij niet haalbaar (hoop ik hihi)
Ik heb net eens een poging gedaan tot fietsen, denk misschien wil dat beter dan lopen. Dus fiets onder t stof weggehaald, hond ernaast en gaan. Ging best goed! Nu wel iets last van bekken maar stuk minder dan bij lopen. Ambu met sirene vloog hier net door dorp, krijg al appjes of ik aan bevallen ben . Probeer al anderhalf uur mijn vriend te bereiken maar die pakt zijn telefoon niet. Vind ik normaal al irritant, maar nu helemaal eigenlijk. Denk stel vliezen breken wel of wat ook maar, dan moet ik hem toch kunnen bereiken..
Catlady: wat een scheetje! Mijn eerste reactie was ook, wat leuk al dat haar. Heb het idee dat het op zijn voorhoofd geplakt zit. Maar Lady's ik gok op Marijke als eerste of Pinac. Ik bedoelde inderdaad soort hartkloppingen. Vooral 's nachts heel erg. Zal wel tussen mijn oren zitten. Luna: hadden ze jouw naam niet geraden? Ik zou echt 7 kleuren schijten... Marijke: doe dan Isa voor je meisje als Nova nix wordt 😉 Lovare: hoe is het? Of ben je op fb wel aan de klets? Vandaag met oma naar de stad geweest. Pyjama, duster, sloffen, toilettas gekregen. Heel lief. Lig ik er mooi bij zei ze. Pinac: fijn dat fietsen goed gaat! Ik had zelf laatst het idee dat ik meer op het hoofd van de baby zat dan op het zadel. Vond het helemaal nix 😢 Aaah pitahaya: jij ook bijna klaar met werken. Heerlijk!! Kotsende hond en kat. Ik moet er echt niet aan denken. Kotsen kippen ook wel eens...😕
Wowww wat een geklets weer. Ik denk dat of pinac of ilse (ze had al wat ontsluiting dacht ik??) Als eerste bevalt. Vind het ook wel bijzonder dat niemand hier nog bevallen is. Bij mn vorige zwangerschap waren er in mijn groep van zwangerschapsyoga 3 die voor de 36 weken waren bevallen van de 12 meiden! Lekker dat iedereen nu verlof heeft of het bijna krijgt! Ik ben huismama dus heb niet met verlof te maken. Pinac, dat is inderdaad niet handig dat hij niet opneemt, je weet maar nooit.. mijn man zit nu in duitsland voor 2 dagen. Vind dat ook wel spannend maar verwacht niet dat er vandaag of morgen iets gebeurd. Ik vind 05-10-15 ook wel mooi, en het is mn uitgerekende datum Ik ga proberen weer een beetje bij te houden wat er gezegd word, want kan het nu even niet meer bijhouden😊
Jemig wat is er een hoop gekletst! Ik heb eindelijk verlof! Jeeee ben zo blij Mooie echo foto, erg duidelijk. Ik weet alleen even niet meer wie hem plaatste Kan op de iPad hier niet terug bladeren, dan verdwijnt mijn getypte tekst weer.. Ik ga maandag vragen of ze kunnen zien of beebje al haartjes heeft. Zo gek dat we haar maandag voor de laatste keer op deze manier zullen zien. Luna; wat leuk dat je zoveel gekregen hebt, erg mooie cadeaus! Versiering; ik heb die papieren ballen van Hema en ik denk dat ik wat roze slingers ophang, verder niet veel. Aardbei; had jij de blauw groene ballen nog gevonden? Bij onze Hema waren er nog genoeg.. 1,50 kosten ze per 3 stuks. Mijn voorspelling top 3 Pinac Mammie van 6 Yankee Ik ben benieuwd. 5-10-15 vind ik erg leuk. Dan zou ik 40+1 zijn. Mijn moeder was zelf 3 weken te vroeg en ik ook. Heeft dat invloed of juist helemaal niet?
Ik bied nu alvast m'n excuses mocht k niet op iedereen reageren .onthouden gwn niet meer alles haha Lycos, hahahah grappig dat je denkt dat ik 1 vd eersten ben Pinac, ik snap je helemaal!! Ik doe ook hysterisch tegen m'n man als.die een keer niet opneemt. Ik roep dan meteen 'stel ik was aan 't bevallen' hahaha maar dat is best voorbarig. Manlief gaat volgende week donderdag tot zaterdag voor werk nog na Denemarken. Ga dan terug na ede na m'n ouders dus ben dan niet eens in de buurt van thuis mocht er wat gebeuren. Maar ga er niet vanuit. Prachtige echo gezien. Duidelijk gezichtje. Ik kan dat altijd zo slecht zien of er wel of geen haar is. Ik fiets in principe ook nog. Maar met m'n bedrust (waar ik me steeds minder aan hou) veeel minder. Vind fietsen ook fijner dan lopen. Krijg na 5 min lopen al erge harde buiken Vandaag controle vk. Baby lag al ingedaald. Verder goed gegroeid zei ze en ze schatten hem.3200 gram bij geboorte. Dit is ook bij de groeiecho geroepen dus zal wel zo zijn. Verder een kilo aangekomen sinds 2 weken terug dus nu +8.. ik eet wel echt alles wat los en vastzit en waar ik zin in heb dus vind prima Meiden!!! Vind t zooo spannend allemaal. 4 weken zijn echt zoo om.
Echo was van mij! Erg leuk om toch nog 1 keer te mogen kijken op de 2d echo is het nu slecht te zien omdat het kindje al zo groot is. We verwachten ook een baby met een hele hoop haar aangezien we zelf ook veel donker haar hebben Ik vind fietsen juist enorm onprettig! Zodra ik fiets krijg ik gelijk het gevoel dat ik moet plassen. De datum maakt mij niet uit ik hoop alleen dat ik niet te lang hoef te lopen 42 lijkt mij echt vreselijk Gewicht nu +6,5 kg Ml en ik zeggen nu regelmatig tegen elkaar over 7 weken (42 weken) zijn we gewoon sowieso papa en mama!!! Echt zoo spannend
Jaaaaaaaaa! Met verlof. Tot zojuist doorgewerkt. Kapot en mega harde buik. Dus ga lekker slapen!! Trusten!
Geniet ervan en lekker uitrusten hoor! Hebben jullie laatste tijd ook veel meer honger? Ik eet nu echt stuk meer dan tijdje terug volgens mij. Vriend was zijn foon dus weer eens kwijt. Heb nummer van zijn werkgever maar eend opgeslagen, kan die hem altijd ophalen mocht het echt nodig zijn, die weet waar hij aan het werk is, Wij zijn thuis allemaal op dinsdag geboren, hoop niet dat dat erfelijk is want die dag is mijn hondenoppas aan het werk. Doe maar een andere dag haha. Lig je nog veel plat Yankee? Ik heb het idee of veranderd er laatste dagen wel wat. Steekjes in buik soms en meer van dat soort dingen. Misschien wat indalen? Heb het gevoel of is er een gedraaid maar weet niet zeker. Heb ook echt buikpijn bij volle blaas, als ik er s nachts wakker van word dat ik naar wc moet. Na plassen dan ook nog even echt buikpijn en dan is het weet goed. Net of moet alles dan weer even op z'n plek ofzo.
Ik denk dat de tweelingen als eerst komen Van mijn dochter was ik bevallen op 40.6. Dus ik denk dat deze ook wel later zou komen . Hier ook last van steekjes soms. Misschien zijn het voorweeen pinac? Ik heb nooit voorweeen gehad dus ik weet het niet zeker, maar toen ik weeen had bij mijn bevalling en ik elke x naar de wc moest om te plassen had ook veel buikpijn en dan na het plassen was het weg het was anders dan de weeen die pijn. Hier nog steeds last van een muis hy wilt maar niet in de vallen we hebben er pindakaas noten kaas ingedaan maar hij is gewoon heel slim. Van mij mag hij echt weg.
Ik zat laatste keer op 42.0 en ben ook nog een van de laatst uitgerekenden dus ik zie mijzelf als een goeie kanshebber om als laatst te bevallen.
Pinac, wat jij beschrijft aan de blaas heb ik precies hetzelfde!!!! Ook ik kan weer wat meer eten. Hopelijk is ie dan toch weer ingedaald. Hartkloppingen: ik las pas nog dat het vervelend is maar wel iets wat erbij kan horen einde van de zwangerschap. Gewoon door alle liters extra bloed enz.
Ja heb jij dat ook? Zal er ook wel bij horen denk ik. Overdag heb ik het niet, maar ga dan ook vaker naar de wc natuurlijk. Wat een weer steeds zeg...aan regen geen gebrek .
Het schijnt vanmiddag hier weer bar en boos te gaan worden... ach mooi weer om te gaan strijken haha De zomer is wel echt voorbij.. Aan de ene kant jammer maar voor ons wel lekker! Geen 30 graden tijdens de laatste loodjes haha
Hebben jullie ook dat je je kindje anders voelt? Meer schuiven en drukken,soort van uitrekken echt bij je ribben en dan 1 beentje helemaal naar rechts aan de zijkant zeg maar? Hier ook buikpijn na het plassen en kan heel slecht slapen omdat ik dan het gevoel heb weer een 'platte buik' te krijgen. M'n vriend zei vanmorgen ook toen we nog in bed lagen en ik hem de kleine liet voelen van hè waar is je buik, maar als je dan rechtop gaat zitten dan is de buik er weer..
Ja vandaag is het lekker een dag om in bed te blijven liggen De komende 2 weken word het niet warmer dan 20 graden.
Mammiev6 Nee ze hebben onze naam niet geraden! Vond het idd wel spannend.. misscandy ook al heb je geen officieel verlof moet je wel lekker rustig aan gaan doen hoor! Yankee fijn dat alles goed is met de beeb! Haha Nell die kans is dan wel aanwezig.. Ik ben zo benieuwd! Pinac: Hier ook meer honger de laatste tijd! En heel veel zin in chocola... Mloess Ja de bewegingen zijn hier ook anders! Maar nog wel gewoon vaak. Fijn Lycos & Pita geniet van jullie verlof! Hier nog vandaag afmaken en morgen..