Inderdaad echt binnen zit weer vandaag. Het is zelfs 'maar' 19 graden in huis. Dat is heel lang gelden dat het zo afkoelde. Heb zelfs iets met lange mouwen aan 😉 Luna: nog ff bikkelen de laatste dagen. Yankee: jij had nog geen ontsluiting toch? Die bedrust lijkt me ook heel lastig om me aan te houden. Mmloes: nee dat platte buik gevoel herken ik niet. Of bedoel je als je op je rug ligt? Ik lig bijna niet meer op mijn rug. Ik word er naar van. Pinac: het eerste kindje lag toch wel in hoofdligging? Doktaram: misschien moet je een leuke naam bedenken voor je nieuwe huisdier 😀 Ik ga vandaag maar eens mijn vluchttas inpakken. Enveloppen zijn geschreven. Geboortekaartje is bijna af. Checkcheck... Marijke: succes vandaag in ziekenhuis. Hopelijk alle controles oke.
Ja heb ook lekker weer trui aan, voor dagje best fijn dit weer! Ze lagen hier beide dwars vorige week, dinsdag echo dan zullen we wel weer zien. Oeh chocolaa.......ik ben echt een vreetkees momenteel. Ben in 2 dagen ook een halve kg aangekomen, maar kids groeien ook wel door natuurlijk. Suikers zijn prima dus geef er ook wat meer aan toe, dus ga zo eerst een chocolaatje zoeken hihi. Morgen de box maar eens naar beneden, kunnen katten er aan wennen en is de nieuwigheid eraf als de beebs er zijn. Mv6 ook druk met de voorbereidingen bezig zo te horen! Succes vandaag iedereen met afspraken!
@Marijke succes!!! Ik ga vandaag ook aan de tas beginnen! Neem een kleine trolley mee @Pinac zolang er geen dekentje o.i.d. in ligt vinden ze het niet interessant.
Ohja de box... Heb laatst de gang opgeruimd en al wel de wagen erin gezet. Raar gezicht. Ook moeten we binnenkort even checken of er eigenlijk wel 2 stoelverhogers en een maxicosi op de achterbank passen....
@mammie van 6, idd als je even op je rug ligt, dat kan ik ook niet met slapen dan doet m'n rug zon pijn wanneer ik opsta of om wil draaien. Hier ook checklist gemaakt voor de vluchttas, bijzonder om mee bezig te gaan. Komende donderdag bevallingsgesprek, alles overige afspraken zijn voor ons al gepland tot onze uitgerekende datum 14 oktober en zelfs ook voor daarna, nou zeiden wij; hopelijk hoeft dat niet was echt voor controle. Het is idd lekker herfst aan het worden,heerlijk ben klaar met die hitte. Heerlijk weer vroeg donker gezellig de kaarsjes aan, lekker die wind om te horen en de temperatuur die eindelijk weer aangenaam is. Al heb ik het met slapen nog behoorlijk warm. Hier wordt het nu erg donker en begint het te regenen,,,
Ik wil al dagen mijn vluchttas inpakken maar heb geen zin hahaha. Wil ook nog even een voedingstop en lekkere joggingbroek aanschaffen voor daarna. Nieuwe lekkere sokken en big size boxershort al wel gehaald. Denk dat ik dat volgende week even haal en dan maar inpakken. Ook moet ik een logeerkoffertje inpakken voor mijn zoontje. Vind het best spannend. Stel dat het erg snel gaat...ik moet eerst nog mijn zoontje af zetten bij opa en oma... dan nog 45 minuten rijden... ruim op tijd vertrekken dus maar ik wil ook niet te vroeg dat ik weer naar huis gestuurd word... Lastig.
Oh dames.. Wilde nog niet eens reageren. Maar krijg toch kriebels als ik lees dat er zoveel al met de vluchtkoffer bezig zijn?!! Wat gebruiken jullie hiervoor een trolley voor jezelf en de luiertas voor de baby? Of gwn 1 grote tas? Ik weet het echt niet Ik moet nog alle kleding en lakens wassen, en nog voeding bhs en kleding kopen om in te bevallen haha.. kan toch bijna niet dat hij zo vroeg komt denk ik dan. Maar ga dit weekend maar even aan de slag denk ik!!!
Thnx! Ben pas om 15:00 aan de beurt dus duurt nog eff.. Vluchttas. Wel al lijstje gemaakt maar verder nog niks gepakt ofzo Box komt pas week 37 op zn vroegst naar beneden. Heerlijk dit weer. Mn vocht verdwijnt met de dag. Voetjes zijn eindelijk weer normale proportie. Morgen verjaadag van de oudste.. 6 alweer!! Net zn taart afgemaakt (heb alles in etappes gedaan dit keer) en niet super tevreden maar ja t is niet anders... nu hopen dat ie niet inzakt.....
Yankee. Ik gebruik een redelijk groot weekendtas. Voor mijn spullen en die van de beeb. Moet hier ook nog genoeg doen hoor
Mooi Marijke! Ik heb voor mezelf gepakt, beebs nog niet. Mochten ze nu geboren worden moeten ze toch nog even in ziekenhuis blijven. Weet nog steeds niet wat ik wil wat betreft voeding, na wat gesprekken besloten het in ziekenhuis wel te zien. Verder alles wel wat in huis en anders zo gehaald. Internet is gewillig, zit drogist in ziekenhuis en vriend is er ook nog. Brr wat een weer, eigenlijk moet hond rondje om maar blijft maar regenen. Hond vindt t ook wel prima geloof ik.
Marijke, ik vind je taart prachtig! Tassen: ik doe een tas voor mezelf en een tas voor de baby. Bij de baby in de tas doe ik ook een schoon shirt en wat eten en drinken voor mijn man want die moet er toch al die tijd bij staan. En ja dit weer is veeeeel beter. Voel me ook tien keer beter en ik heb sinds die laatste warme dag ook geen vocht meer gezien. Gewoon weer normale voeten. Pinac, lastig ja omdat je er twee hebt straks. Je kunt tweelingen beide voeden. Dat kan gewoon maar je zou ook half om half kunnen doen. Om de beurt de een de fles en de ander borst. Maar in het begin moeten ze dan wel even beiden de borst krijgen anders kunnen ze moeite krijgen met de borst omdat dat natuurlijk een andere techniek is. Over borsten gesproken. Heel vreemd maar zodra ik in de ochtend wakker word dan zijn mijn borsten heel vol en stevig en heb ik harde tepels die helemaal naar buiten staan. Na een paar minuten zakt het weer en voelen ze weer normaal. Herkent iemand dit? Heb het pas een paar dagen. Net of ze in de ochtend vol zitten ofzo...
Ik lig as we speak aan t ctg. Ligt me vriendin hier tegenover te bevallen! Als mn bloeddruk hoog is weet ik waardoor!
Haha marijke, succes!!! Hopelijk heeft je vriendin een voorspoedige bevalling. En ik vind je taart ook zoo mooi!! Zelf gemaakt ? Ik zou dat nooit kunnen dus petje af!
Jeetje, velen zijn de vluchtkoffer al aan het inpakken lees ik. Doen jullie dat gewoon in zo'n rolkoffertje ofzo? Ik moet nog even een nieuwe duster kopen eigenlijlk. Heb nu zo'n lelijke oranje, haha. Vraagje.. Ik zat net baby born every minute te kijken. Maar al die vrouwen moeten dan zuurstof. Is dat in het echt ook zo? En waarom is dat dan dan?? Hier eerste dagje verlof. Weinig gedaan. Vriezer schoongemaakt. Boodschappen gedaan. Wasje gedaan (eigen kleding) en beetje opgeruimd... Het is nog steeds een bende in huis. Zo nog even toilet schoonmaken en dan koken. Morgen geven we een feestje. Eigenlijk niet zo'n zin in, maar okay. @pinac, hoe bedoel je qua voeding? Borstvoeding of kunstvoeding? Twijfel je daar nog over? Ik wil borstvoeding proberen dus haal bewust geen kunstvoeding in huis. En anders is dat hier bij de supermarkt zo te koop.
Pita is geen zuurstof maar lachgas voor de pijn Hier alles weer goed. Bloeddruk gedaald naar 135/80 en urine schoon. Vriendin blijft erbij dat zij t niet is. Terwijl we auto en maxi cosi herkennen we shall see En idd taart zelf gemaakt
@Marijke fijn dat het goed is!! Spannend! Stom dat ze het ontkent De taart is gaaf! Ook ik heb dat talent niet Haha @Pitahaya ik vind dat toch best veel! Ik heb de eerste paar dagen alleen maar languit op de bank gelegen Haha vandaag eindelijk alles weggestreken... pff wat een klus zeg
Fijn Marijke die bloeddruk! En die taart is prachtig!! Pitahaya: dat klinkt nou ook weer niet als of je nix hebt gedaan hoor 😉 Je hebt meer dan ik gedaan vandaag. Bv is ideaal als het goed loopt. Het is in het begin wel even doorzetten. Baby en jij moeten het allebei leren, maar als het lukt...ik vind handig. Maar mensen die niet willen wil ik niet voor het hoofd stoten hoor! Ja, vluchttas wil ik wel klaar hebben. Ik ben vandaag 36 weken, dus vanaf volgende week zou zo maar kunnen. Dat eten/drinken voor man in de tas vind ik een hele goeie! Heb ik nou bij al die bevallingen nog nooit aan gedacht 😅
Marijke o wat grappig ik zou even bij dr langs gaan. Kijken of ze thuis is Goed dat je geen hoge bloeddruk hebt nu. Pita, is inderdaad lachgas... En wat ik nu zo apart vind. Gister was er eentje op, en ik zie het bij meer. Dat ze kermen van de pijn, zich geen houding weten en aan de lachgas lurken alsof hun leven ervan afhangt en dan hebben ze 2-3cm!!! Huh? Toen ik zoals die vrouwen ging toen zat ik op de 8cm... bij 3 cm ging ik nog vrolijk een rondje wandelen door het ziekenhuis en pas bij 5/6 begon ik te denken: nou, best pittig. Maar zijn die vrouwen nu aanstellers? Of verschilt de pijn dan zo per bevalling? Ik heb vanmiddag toch maar de tassen gepakt. +een briefje erbij wat ik last minut nog in moet pakken. Ook de tas van mn zoontje ingepakt. Moet alleen nog een joggingbroek en voedingstop erbij gooien. Mooi...dat ook weer klaar.
Nou ze was t wel hoor! Zojuist een appie met een prachtig mooi meisje Anna van 3060gr😍 Alleen voor moeder iets minder... die is net terug van ok... totaalruptuur