huh weet je zeker dat dat lachgas is dan?? Want in de ondertiteling stond toch echt zuurstof... Maar waarom hebben al die vrouwen dat dan? Dat is toch niet echt een standaard pijnstiller ofzo? Nja... vond het zo raar eruit zien dat alle bevallingen dat vandaag hadden bij baby born every minute. Vandaag inderdaad ook een vrouw die nog maar 2 cm had en al mega pijn maar dat zal wel bij iedereen anders zijn toch? Net yoga gehad. Geleerd over de buikademhaling en dat we deze moeten toepassen en dus geen hijgen en puffen enzo. Maar vraag mij af of dat kan tot 10 cm?? Ik ga ook een boek hypnobirthing bestellen op bol.com. Een nederlandse. Iemand daar ervaring mee?
Oh wauw Marijke! Had je toch gelijk 😉 Inderdaad duurt het herstel lang kan ik uit ervaring spreken. Niet jullie naam toevallig?
Hahaha Pita ik heb me de pleures gepuft op het eind anders ging ik gillen Misschien lukt het met buikademen maar ik had het puffen nodig om mezelf onder controle te houden... gekke is dat ik toen helemaal vergat wat ik allemaal geleerd had over ademen en ontspannen en puffen. De verloskundigen heeft me gelukkig gecoacht tot ik het zelf weer onder controle had. Mijn man hielp ook maar naar hem wilde ik niet luisteren....arme vent
Marijke, dus toch was ze het!!! Gefeliciteerd met je vriendin! wow totaal ruptuur. pfff hopelijk heeft ze niet teveel nasleep maar hersteld het mooi.
Ik had een totaalruptuur na zoon2 maar ben keurig gehecht En heb er nooit last van gehad. Meer last gehad van de knip Van zoon1. Nu de epi no in huis gehaald, dit keer ga ik voor geen Knip, scheur of ruptuur ! Gave taart marijke!
Wat bijzonder Marijke! En gelukkig niet jullie naam! Hypnobirth: heb ook die cd en helpt me wel ontspannen maar of ik hem echt tijdens de bevalling ga inzetten.. Geen idee! Wat bijzonder dat alle baby's nog veilig zitten!!! We doen het goed met ons cluppie! Wij gaan zo fotoshoot doen, kreeg ik van een collega, ben benieuwd! Vanaf dinsdag eindelijk verlof met 36 wkn, dan ga ik wasjes doen en vluchtkoffers maken. Goede tip van het eten en drinken! Weet niet meer wie maar iemand die niets had gedaan maar stiekem toch wel?! Haha! Dat klonk juist als een drukke dag!! Fijn weekend allemaal en vanaf dinsdag meer tijd om te lezen en te reageren op jullie.
Laatste dagje werk vandaag!! Heel druk, maar goed fijn idee. Ook wel gek om het dan straks zo maar allemaal "achter te laten". Gefeliciteerd met je vriendin Marijke en hele mooie taart! Jossie veel plezier met de fotoshoot ik ben benieuwd! Iemand nog wat van Lovare gehoord of is die alleen nog maar actief op FB site? Nell ben benieuwd of die epi no werkt! Merk je al verschil? Pita: ondertiteling is wel vaker fout.. en in mijn ziekenhuis is elke bevalkamer uitgerust met zo'n lachgas ding. Hangt er vanaf waar je woont denk ik!
hoi meiden hoe gaat het hier? ik kom een beetje meepiepen en lezen benieuwd wie er eerst zal zijn en ik hoop dat ik uiteindelijk binnen jullie clubje beval ipv 20okt. x
Gefeliciteerd marijke hoe vond hij het ? Ik had ook wel een een poging gedaan om Zo taart te maken weet echt niet hoe dat moet meestal. Ga toch maar een x proberen haal je gewoon de fondant bij de AH? Welkom pretty
Welkom @prettygreeneye! Volgens mij heb je al eens eerder mee geklets toch? Vandaag een drukke dag gehad! We grijpen nu toch elk weekend aan om nog wat klussen in huis te doen! Hoe is het gegaan @Jossie?
Mi87; Ik lag met nog niet eens 3 cm aan de ruggenprik.. Ik heb 14 uur heftige weeën gehad om die 3 cm te bereiken en was toen al op van de pijn. Dus ik had hem toen echt al nodig. mmloes; als ik plat op mijn rug lig is mn buik ook een stuk platter.. marijke, gefeliciteerd met je zoon en je vriendin! ik vind de taart erg mooi. Ik wil het ook een keer proberen maar zelfs een simpele cake mislukt hier nog Ik neem voor de baby een luiertas mee en voor onszelf een kleine trolley
catlady inderdaad omdat ik zelf had gerekend op 12okt te bevallen maar gyn rekende me uit op de 20ste dus ff verhuisd van groep. vind het wel leuk om mee te lezen hoe het met jullie gaat enkele weken verder. hier staat de luiertas vn de baby al klaar in de auto. mijn tas staat ook klaar er moeten alleen nog wat spulletjes in op het laatste moment zials makeup en koeken enz de zakken met drank en doopsuiker staan ook klaar en de maxicosi wil ik in mijn 35 of 36e week in de auto.
@Pge we hebben ook een geheime Facebook groep! Bij ons zit de 2wayfix voor de maxi cosi al in de auto maar de maxi cosi zelf nog niet
PrettyGreenEyes, hoe gaat het eigenlijk met je bmhals? Is alles nog rustig? Word je nog goed in de gaten gehouden? Hier veel last van 'opstart' pijn. Herkenbaar voor jullie? Als ik uit bed moet komen voor plassen of ik heb een poosje gezeten dan moet ik echt even op gang komen. Alles doet dan zeer en is stijf. Net een ouwe oma