1 t/m 15 oktober 2015 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MI87, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Wat een heerlijke verassing zo Pita :). Geweldig!

2. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    Leuk Pita dus toch nog een beetje verrast!

Mutsjes: ik heb erg kleine maatjes gekocht. echt van die premature. Bij me dochter had ik dus maar 1 mutsje wat paste omdat ze zo'n klein hoofdje had en dat heeft deze dus waarschijnlijk ook dus gezorgd dat ik nu wat meer kleine maatjes heb!

Pinac volgens mij was jij dat, waar heb jij vlaggen gehaald? ik heb al een vlaggenstok maar wil dus zeker nog een vlag!

echt heel leuk jossie die foto!!

Met lovare gaat het volgens mij wel goed hoor, ze is wel actief op de fb groep!

Welkom terug trouwens PGE!

Wie oh wie zal toch de 1e zijn zo spannend! Vanaf a.s. donderdag mogen de 1e geboren worden, dan gaan er al de 37 weken in!

Sorry dat ik wat minder actief ben. Ik zit niet veel meer achter de laptop omdat mijn rug en buik dat niet leuk vinden dus zit meer op me telefoon...

Vandaag wel de box in elkaar gezet en morgen ga ik beginnen aan de adressen van de geboortekaartjes!

Oh ja 36 weken dans!!

3. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Wat leuk Pita!

Nederlandse vlaggen zag ik laatst bij de Karwei. Wij wilden een Friese, zo stom die hebben ze dan weer nergens. Duitse zelfs bij de bouwmarkten, maar Friese ho maar. Maar inmiddels een gevonden.

4. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    pita oh klinkt wel leuk. toch nog een beetje verrast dan :)

5. dokhtaram

dokhtaram Actief lid

26 mrt 2015
    109
    0
    0
    NULL
    Wat een leuke foto jossie :D.
    Wat vervelend dat de babys zo rustig waren gelukkig is het goed gekomen.
    Ik voel me niet echt goed vandaag, als ik beter ben zal k wel alles terug lezen :p

6. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Goedemorgen! Bijna vergeten 36 weken dans.

PGE; Ik ben ook nog op zoek naar newborn mutsjes, kan nauwelijks een leuk mutsje vinden wat bij het eerste pakje past ;)
    Maar denk inderdaad dat 40 te groot is.

Gisteren weer een ctg gehad. Hartje klonk al veel beter..
    Vanmiddag weer terug voor nog een check, omdat ze me nu goed in de gaten willen houden.
    Vanmiddag verder bij de verloskundige de liggingsecho (stond al gepland)
    Ik ben nu dus tijdelijk dubbel onder controle (in het ziekenhuis en gewoon bij de vk) maar dit geeft me wel een gerust gevoel.

Voor de lijst:
    16 september; controle vk
    16 september: groeiecho gyn
    17 september; consult gyn

Slapeloze nachten / plassen;
    Het valt me op dat ik er de laatste nachten minder last van heb. Normaal moet ik er ook ieder halfuur/ uur wel een keer uit. Nu is het hooguit 2 keer per nacht. Wel lekker hoor.. Ik slaap daardoor ook beter

Jossie; leuke foto! Ik heb je toegevoegd bij de fb groep :)

Mie88; je moet me even je volledige naam door pb-en dan kan ik je pas toevoegen.

Pita; erg leuk, toch nog een beetje een verrassing dus! Erg slim van je vriend :p

7. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lycos erg schrikken! Hoe was de tweede ctg?
    Pinac gelukkig bij jou ook alles weer oke! Blijft toch wel spannend zolang je ze nog niet daadwerkelijk kan zien.

Pitahaya: wat ontzettend leuk dat het al met al toch nog onverwachts was!

Die foto van de shoot is superleuk zeg!!

Hier heb ik ook echt van opstart pijn. Ben ik eenmaal op gang dan gaat het wel.

Marijke: leuk dat je zoon zo lekker verwend is!
    Ben je nog bij je vriendin wezen kraamschudden?
    Gaat het nu weer wat beter met je?
    En met doktaram?

8. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze post heeft gekruisd lycos zie ik nu. Ik zal je nog ff pb-en!

9. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    gistereavond dacht ik en mn man dat de bevalling begonnen was.. heel gek!
    waren met de rolstoel ff naar het dorp geweest. ff smoutebollen halen. ik had appel beignets.. thuis 1 gegeten werd ineens heel erg misselijk.. raar gevoel rechts vn mn buik naar mn been. thuis echt lastig en moeilijk vond mn draai echt niet.. uiteindelijk heeft mn man me boven in bed gestopt en heb ik een goed uur geslape.
    daarna was alles weer inorde.

vannacht 2x gedroomd dat de baby er was

lycos Gelukkig klink het hartje nu wel inorde.
    ik had hier een mutje maar pastte niet bij de kleertjes en vond m niet mooi. deze wat ik nu vond is zooooo leuk! en past perfect bij de outfitjes ;)

10. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi dames.. heb beetje druk weekend gehad en dan heb je meteen 8 pagina's waar ik doorheen moet dus ben meer dan de helft alweer vergeten

Maar lycos. Heftig! Lijkt me idd even schrikken. Gelukkig gaat het beter en heb je nu dubbele controles.. probeer lekker rustig aan te doen en hopelijk groeit je kleine meid snel .. 💕

Jossie, superrrrrlief je foto!!!!

Mutsjes, hier 4 van de h&m gekocht gwn kleinste maat. Is 50/56 geloof ik. En 2 van de hema. Ook kleinste maat. Ik wacht verder tot hij er is. Mocht ik er meer nodig hebben is het zo bijgekocht.

Pita, wat super leuk !! Alsnog een kleine verrassing.. wat heb je allemaal.gehad? En veel spelletjes gedaan? Ben blij dat ze je nog even in de watten hebben gelegd !!

Tijd gaat nu wel.snel. En idd is het nu afwachten wie de eerste is. Ben benieuwd. Hier ben ik van 4 a 5 x plassen per nacht ook opeens jaar 2x per nacht gegaan waardoor ik veeeeelll beter slaap

Probeer ook minimaal 2 uur voor t slapen gaan niks meer te drinken.. wel nog steeds veel.maagzuur en harde buiken. En last van m'n ribben omdat meneer daar precies met z'n voeten zit. Dus hier ook wel.een beetje klaar mee.. ga vandaag beginnen aan de baby was. Eerst alle lakentjes dekentjes en doekjes.. en morgen alle kleding ..

Hoe zit het trouwens met jullie babykamers. Is dat allemaal al af? Heb behalve die van aardbei volgens mij nog geen gezien? Ben benieuwd hoe de kamertjes zijn geworden.

11. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Mammie van 6.
    Helaas nog niet naar mn vriendin geweest. Als t een beetje gaat ga ik woensdagochtend zonder kids.
    Ze heeft 3 dagen in t zh gelegen had een zeer heftige bevalling met totaalruptuur als gevolg..
    Details zal ik jullie besparen ;)

Met mezelf gaat t aardig. Pijn is onder controle te houden maar nu afwachten of t zo blijft aangezien ml na 2 weken thuis weer fulltime aan de bak gaat.. byebye middagdutje...

@mutsjes. Heb r te veel... maar vind t lastig... jongens hadden in verhouding een groot hoofd dus oaste die hele kleintjes niet. Heb nu evengoed weer kleintjes gehaald..

@babykamer. Jup helemaal af! Moet alleen mn klittenband in de wiegbekleding nog vastzetten en thats it.

@nacht. Valt gelukkig mee. Meestal 1 hooguit 2x plassen maar alaap gelijk weer verder

@jossie. Leuke foto!

Verder nog 1 was te gaan en 2 manden om te strijken. Maar dat mort beetje voor beetje omdat ik niet zo lang kam staan.
    Was met nieuwe pyamas en hemdjes voor na de bevalling staat aan was net binnen dus dat ook gelijk gedaan.

Box komt met 37-38 weken naar beneden

12. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    Onze babykamer is ook zo ver als af. Nu alleen nog rolgordijntje (komt a.s. woensdag) en de schilderijtjes aan de muur! Dus eindelijk haha!

Oh ja voor de lijst: ben inmiddels 28 jaar :)

13. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Jossie wat een mooie foto en wat een schatje is Joep!!! Ben erg benieuwd hoe je tweede gaat heten :D

Babykamer is hier in grote lijnen af. Even nog wat ophangen boven de commode, mandjes kopen, beddengoed voor ledikant en wat leuks voor aan de muur. Lamp ophangen en rolgordijnen nog doen... zijn allemaal kleine dingetjes dus dat gaat deze week en volgende week gebeuren.

Sinds gister staan bij ons de klossen eronder! Heerlijk gezellig weer zo hoog in bed liggen hihi. Lijkt nog zo kort geleden dat we zo lagen maar dan met de eerste... en nu alweer voor de tweede. De tijd vliegt!

14. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Leuk! Ik ben benieuwd naar alle babykamers!
    Hier ook nog wat kleine dingetjes.. de lijstjes aan de muur / accessoires op het plankje etc.
    Daarna zal ik foto's maken!

Nog gefeliciteerd Aardbei ;)

Gek dat nu meerdere minder last hebben van vaak plassen 's nachts. Normaal zou je denken wanneer beebje ingedaald is dat hij/zij juist nog meer tegen je blaas drukt.
    Overdag moet ik overigens wel nog vaak plassen hoor!

Marijke; totaalruptuur, moet er niet aan denken! Lijkt me echt een hel! Ik ben ook ijverig aan het smeren met kokosolie daar beneden :D

15. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag worden bij mij de klossen bezorgd! Ik word er wel een beetje zenuwachtig van haha

De kamer is hier klaar maar moet nog een beetje opgeruimd worden

16. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik slaap ook beter. Plassen inderdaad twee keer en heeeeel soms geen keer... dan sta ik wel op knappen in de ochtend. Ik denk zelf dat het aan het weer ligt. Slaap veel beter sinds het is afgekoeld. Heb geen dikke voeten meer en voel me gewoon tien keer beter...

Yankee, super leuk trouwens. Toch nog verrast ;) En heeft die vriendin die de mond voorbij praatte er nog van langs gehad? Of viel het mee.

17. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    Sorry dames,

Ik ben ook niet meer zo consequent hier nu ik ook op FB zit.
    Hier blijf ik berichten terug zoeken, vind FB handiger werken ;)
    Inderdaad ook lekker anoniem, zo durf ik ook foto's te delen :)

Op FB al foto's van het kamertje, naam, maar ook van onze eigen shoot gisteren geplaatst.
    Dat durf ik hier allemaal niet te plaatsen, sorry!

Zal proberen ook hier af en toe bij te lezen maar merk dat ik daar niet altijd 'zin' in heb door het vele terugbladeren ;)

18. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    banykamer hier helemaal klaar. moet enkel nog een lamp komen :) zal foto's plaatsen ;)

19. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    deel 1

20. PrettyGreenEye

13 dec 2014