Prive bericht naar lycos. Heb je die van mij gekregen? Het ging heel raar met verzenden namelijk. Wauw, wat een mooi kamertje pge!
Mooi PGE!! Hier precies hetzelfde als KH, vind fb zoveel handiger en inderdaad soms moet ik zoveel terug lezen hier! Van het weekend hebben wij onze ouders verteld dat we volgend jaar gaan trouwen door middel van deze kaart... Wat vinden jullie er van?
Super mooi pge! Vind die stijl heel erg mooi! Hier ook wel bijna af, gordijnen moeten nog komen en nog wat leuks op het commode plankje Ohja, vandaag 36 weken! Nog max 5 weken te gaan. Met 41 weken mag en wil ik ingeleid worden als het er nog niet is.
@aardbei erg leuk!!! En van harte gefeliciteerd! Trouwen is zoooo leuk! De 20e zijn wij alweer 2 jaar getrouwd... Vorig jaar gevierd in Parijs..zit er dit jaar niet in haha
Ik heb een mutsje besteld met daar op: before you ask im a boy je hebt hem ook in girl. Heb hem bij de baby dump besteld. De babykamer is nog lang niet klaar, moet nog steeds alles wassen daarna ga ik het inrichten
Leuk die "trouwkaart"! Willen jullie besloten trouwen of echt groot feest? Mooi PGE je kamer! Mooie kleur blauw is dat ook. Hier vanmiddag box opgezet, vol ballonnen tegen de katten. Kat 1 is een kneus die komt er toch niet in. Die andere zit altijd overal in, dus ben benieuwd. Net terug van fysio, ik voel me echt zoveel beter dan laatste weken! Vriend heeft het rustiger op werk, dus huishouden doet hij wat meer. En de grotere stukken met de hond doet hij of paar kids uit de buurt..en vooral dat lopen scheelt zoveel. En heb meer rust in mijn hoofd geloof ik, kan nu eens op de bank neerploffen en voorheen gunde ik mezelf dat nooit.
Leuk aardbei!! Van harte met jullie voorgenomen huwelijk! Pinac: fijn dat het wat beter lijkt te gaan. Hier gaat alles in een slakkentempo. Doe ik iets moet ik daarna weer uitrusten op de bank... bleh, ik loop een beetje tegen mezelf aan.
Oehhh, PGE, je verklapt nu de eerste letter van jullie naam. Milan? Matthijs? Martijn? Pinac, wat fijn zeg! Denk je dat dat ook komt door de fysio of niet? Aardbei, wat leuk! Trouwen. Ik ben ook getrouwd. Heb een super dag gehad. Ondertussen alweer 1 jarig huwelijk gevierd. gaat zo snel allemaal!! Ik maakte mij beetje druk van het weekend. Want beep was zo rustig. Maar nu is hij weer harstikke druk. Verschilt echt per dag hier. Hebben jullie de geboortekaartjes al af? Manlief is er nu mee bezig. Ik wil morgen de adressen verzamelen.... Dan kan ik de enveloppen al bestellen en die al beginnen te schrijven. Weer wat van mijn things to do lijst af!! Morgen de laatste 'gewone' was weg werken en dan lekker starten met de babywas!!! Jeeeej! Maar dat is ook zoveel, dat ik daar wel tijdje mee bezig ben denk ik!!
PGE, super leuk kamertje!!! Waar heb je de letter vandaag en de lijst of zo gekocht? Super leuk! En ik zeg Milan, Max of Milo.. En aardbei, leuke kaart!! Trouwen is idd echt heeeel leuk!! Alweer meer dan anderhalf jaar terug.. Tijd vliegt voorbij..! Pinac, lekker dat je man wat minder druk is en wat meer helpt .. en idd lange afstanden is gwn to much op dit moment. Fijn dat je kids in de buurt hebt die de hond willen uitlaten!
pinac: hier staat het park al van weer 23 ofzo. de kat blijft er goed uit en geleerd met een waterspuit nu staat de schommelstoel ook beneden om te wennen. hihi.. nee hoor niemand heeft juist geraden wel een M en 7letters vertellen jullie de naam hier al? bij mij weten er al wat mensen hem.. kan niet zwijgen. haha doopsuiker en geboortekaartjes zijn hier ook al even klaar.. alles is babyklaar. volgendeweek de maxicosi in de auto zetten en de valiesjes staan ook al in de auto.