1 t/m 15 oktober 2015 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MI87, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Ik doe een dansje want ik heb geen suiker!!!!!

Verder net weer lekker gesport, doet een mens goed. Wel helemaal kapot nu en morgen spierpijn maar goed het is voor het goede doel 😀

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    jeeeej goedzo B16!!!!

3. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Goedzo B16!

4. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Jeej lovare, dat word klussen!

B16: super goed nieuws!

Luna; de stoel is echt heel fijn. Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad!

Morgen komt de babykamer / spullen! Ik Had een vrije dag maar door ziekte collega moet ik toch een half dagje werken, och dan gaat de tijd ook sneller :p
    Zooooooon zin in! Heerlijk tussen alle spulletjes snuffelen :D

5. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn @B16!!

@lycos spannend!!!!! Zoo leuk als straks de meubeltjes staan! Wij zitten regelmatig in de babykamer om gewoon even van alles te genieten.

@Pitayah ik bedoel niet dat iedereen een voetenbankje moet kopen maar dat ik het zelf erbij wil (sorry beetje vaag getypt haha)

6. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Ik heb ook de voedstoel in de kamer gezet en probeer er regelmatig even te zitten en dan bekijk ik de ieniemieniekleertjes en het bedje en bedenk mij dan weer hoe maf het is dat er straks een echte baby, onze baby, in zal liggen.

7. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Dat ken ik, kan het nog niet geloven en voorstellen haha.

Zit in ziekenhuis, suikertest. Nog anderhalf uur wachten, heb het nu al gehad haha. Zit me een breuk op deze stoel en mag er niet af. Ben zo uit bed hierheen gerold dus ging liever ff slapen. Nou ja zal blij zijn als ik hier weg ben. Drankje viel me mee maar lekker is het niet nee.

8. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes @Pinac nog even volhouden!

9. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Wel lekker airco hier dat scheelt haha

10. mamavascosofia

mamavascosofia Actief lid

28 jan 2015
    147
    0
    0
    Nou Pinac ik kan je je handje vasthouden we zijn nu onderweg naar het ziekenhuis.
    Heb een afspraak bij de chirurg die gaat naar mijn buikbreuken kijken. 1 gat word steeds groter en daar steekt een stukje darm uit wat ik niet meer terug kan duwen. Hoop zo dat ze dat kunnen fixen zonder operatie.

11. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Dat is ook spannend, veel succes!

12. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamavasosofia heel erg veel succes!

13. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Jeetje mamavascosofia, dat klinkt erg heftig zeg! En die druk word natuurlijk alleen maar groter naarmate je buik meer en meer groeit.

Ik heb dat ook vaak... even naar de babykamer en mij voorstellen dat daar straks een beepje ligt. Zo raar!

Gisteravond zat ik met manlief op de bank en in eens een bult aan de rechterkant, niet normaal. Daarna was beep druk! Hij kon even zijn plekje niet vinden leek wel, haha. Manlief vond het geweldig en je zag het ook helemaal op en neer gaan. Was echt even 10 minuten genieten en toen had hij zijn plekje en ging hij lekker slapen denk ik. Zo schattig.

14. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Gaan ze hier
    Koffie en koeken uitdelen, hoe gemeen is dat! Haahha

15. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Haha. Kun je er niet een paar pakken en in je tas stoppen voor straks? Je zult wel honger hebben. ;)

16. mamavascosofia

mamavascosofia Actief lid

28 jan 2015
    147
    0
    0
    Ben je lekker mee Pinac. Hopelijk heb je je tas volgestopt!

Hier in ieder geval goed nieuws.
    Hoef pas geopereerd te worden na de zwangerschap.
    Baalde er wel van maar beter na de zwangerschap dan nu.
    Ze vonden het gat wel groot maar niet zorgwekkend gelukkig.

Ik ga me omkleden en in het bad liggen.
    Het is veel te warm om te bewegen :p

17. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Pinac; en en en? Heb je de uitslag al? Nu lekker uitgebreid lunchen!! Heb je wel verdiend :)

Mamavascosof; klinkt heel eng! Gelukkig dat ze je na de zwangerschap pas gaan opereren.. Wel rustig aan doen lijkt me.. En als je t niet vertrouwd meteen bellen!

Ik ga ook regelmatig naar het kamertje, tot nu toe staat de schommelstoel er, de Maxicosi en de kleertjes..
    Heerlijk om gewoon te zitten en dromen over hoe het eruit zal zien als kleine uk er dalijk daadwerkelijk is :D
    Kan niet wachten!

18. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Ik zie net dat het nog maar 96 dagen tot 4 oktober is, wat vliegt de tij ! Ik ben al 184 dagen zwanger.. :$

19. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Dat gat kan geen kwaad?

Nee uitslag mogen hun niet geven. Als het echt niet goed is word je gebeld. Zal wel wat meevallen denk ik

20. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Nou dat is in elk geval goed nieuws Mamavascosofia (voor de situatie)!

Pinac die test lijkt me echt irritant. Vooral het 2.5 uur op locatie blijven :S Ik ben vandaag ook ingeboekt voor de test, ik moet er 20 juli aan geloven! Bij mij willen ze pas dat ik het tussen 28 en 30 weken doe?

Verder was de controle goed, alleen bloeddruk beetje aan de lage kant (100/56), maar beter dan te hoog! :) Heerlijk naar het hartje geluisterd.

Ik herken jullie gevoel echt goed, zo gek dat er straks een baby is. Onze kinderkamer staat alleen nog vol zooi en bedje en verschoontafel zitten nog in de dozen haha. Ik moet het dus doen met naar de kinderwagen kijken, die staat al wel in elkaar! :)

Deel Deze Pagina