Hmm... ja, je kan natuurlijk ook inderdaad voor dekentjes en alles gaan. Maar ik wil beep ook wel in de draagzak dragen. Is het dan wel handig? Misschien toch maar zo'n vestje kopen met fleece erin dan? Moeilijk hoor. Heb nu alleen beetje dunne vestjes... Kopen jullie ook al vitamine d en k druppels? Zit erover te denken om deze te kopen: bol.com | Orthica K&D | Mooi en gezond Daar zit in ieder geval geen suiker in.
Hier hetzelfde. Zelf de prenafem en straks voor beep dus die druppels. Vind het wel een fijn idee om natuurlijke dingen te slikken en te geven en niet van die synthetische rotzooi.
@pitahaya je betaalt er iets meer voor maar ik ben erg tevreden! Er is van orthica ook een probiotica waar je met 36 weken mee moet beginnen en later voor de baby ook schijnt goed voor de darmen te zijn maar heb nog niemand er over gehoord
Wij hebben een vrij dun jasje met een kap ter vervanging van een muts aangezien dit in de wandelwagen en maxicosi toch steeds voor de ogen zakt. Heb er mij bij mijn vorige twee super aan geërgerd, dus nu begin ik er niet aan (aan de muts) Dus in de wandelwagen nog fleece dekentje erover en we zijn klaar om te vertrekken Had bij mijn eerste zo een super schattig berenpakje voor in de winter, maar zweten dat die er in deed!! Dus nu werk ik in laagjes, zodat je idd in de winkel de baby wat luchter kan leggen zonder deze telkens wakker te maken.
Bess ooooo wat een snoepie van een jasje!!! Ik heb dat berenpakje hangen. Lekker warm. Gebruikte hem meer voor de winter en wat zat het hem schattig heb hem in het bruin en een witte (ijsbeertje)
De probiotica slik ik nu ook sinds een tijdje... misschien de prenafem er ook maar bijhalen. De vitamine d en k moet ik nog even kijken waar ik die vandaan haal. Wat een super schattige jasjes zeg!! Ik heb wel 2 dikke vestjes en een omslagdoek dus ik kijk wel wat ik doe. Neem ze wel beide mee
Klopt, maar het staat mij toch een beetje tegen om de beep probiotica te geven... Ik weet niet, ik doe dat liever niet, vooral niet zolang er geen problemen zijn bij hem. Ik wacht het dus eerst even af. Maar inderdaad, je betaald wat meer maar dan heb je wel wat. Ik slik nu wel een andere probiotica, ook voor orthica. Maar das omdat mijn darmflora niet zo goed is. Maar zo'n vestje he... in de wagen snap ik het wel. Dan werk je met laagjes en dekentjes. Maar heb je als je de baby in de drager draagt toch echt niet wat dikkers nodig?
Ik heb geen jasjes gekocht, heb wel vestjes met rits. Romper, trui lange mouwen, vestje en eventueel deken in maxicosi is genoeg lijkt me. Heb wel 2 soort berenpakjes, zoo lekker zacht hihi. Bij de kinderwagen zitten voetenzakken, zijn die alleen voor in buggy? In principe passen ze ook in de kinderwagen, zijn ze daar ook voor bedoeld? Ivm hond zullen ze 's winters ook wel eens mee eruit moeten voor rondje om..dan zijn die dingen wel lekker warm lijkt me.
Ja hier ook voetenzak voor in de buggy, maar dat is bij ons voor als beebje al kan zitten. In de maxi cosi hebben we een fleece wikkeldeken, ook lekker warm. Draagzak hebben wij niet. Maar idd, voor in draagzak is zo een dik jasje of skipakje miss wel beter om te beschermen tegen de kou, alhoewel er ook mamajassen bestaan die er speciaal voor gemaakt zij dat beebje er mooi mee in past.
Ik heb een jasje gekregen in maat 62. Is vergelijkbaar met dik vest hoor. Als we met draagdoek over strand gingen wandelen deed ik wel jas en muts. Ik vind op strand een wagen niet handig. Maar wat een lief jasje bess! Lycos: heb je verzoek geaccepteerd. Pinac: ik zou die voetenzak voor in de buggygedeelte houden. In de wandelwagen hebben ze het niet enorm koud. Wel spannend nu ene kindje beetje achterblijft in groei. Marijke: wat een dilemma! Ik kan het me helemaal indenken. Volgens mij is een tweede keizersnee minder heftig dan een eerste toch? Maar het is ook koffiedik kijken hoe het met deze bevalling zou gaan. Vooral naar je eigen gevoel luisteren! Vandaag is een goeie kennis bevallen van twee jongens. Echt heel schattig. Ze zijn 5 en 6 pond, met 37 weken geboren.
Naar mijn gevoel is een tweede keizersnee heftiger dan een eerste. Vooral door naweeen en het feit dat je je oudste kindje de eerste dagen/weken eigenlijk niet mag oppakken, terwijl die niet begrijpt hoe dit komt. Dus vooral emotioneel heeft dit een zwaardere impact vind ik. En ik sta nu voor de derde keizersnee, en heb er meer zenuwen voor dan voor de eerste twee samen. Alhoewel het herstel beide keren vrij vlot ging, ben ik nu vooral bang voor de 'beperkingen' de eerste dagen en weken... och ja, sta ervoor en moet erdoor he...
Oh...da's minder dus. Maar na bevalling mag je officieel ook 6 weken niet zwaarder tillen dan je baby. Maar bij ks heb je kans dat litteken scheurt toch?
Is idd een heel dilemma wel niet.... ik moet zo voor de laatste keer naar de vk hoop dat ik het er met haar ook nog even over kan hebben... Net op kraamvisite geweest bij kleine Anna.. wat een droppie!! En wat is ze mini!! Geen grammetje vet te vinden op t hele lijfje
Met hoeveel weken is ze geboren Marijke? Succes met je afspraak! Lycos ik heb je verzoek geaccepteerd! Schattige vestjes Pita. En bess wat een snoezig jasje! Zo MI jij bent er helemaal klaar voor Nell mooie foto!