Catlady ik heb je afspraak erbij gezet! Sorry dames die de laatste tijd nog nieuwe data hebben doorgegeven, ik had even niet de puf om alles terug te lezen om te kijken of ik nog afspraken moest toevoegen.. Anders even snel laten weten en dan kan ik het aanpassen. Je kan het ook makkelijk zelf doen. Als je zo even snel niet de laatste lijst kan vinden kan je klikken op "zoeken in dit onderwerp". Ik typ dan meestal "Afspraken September!" en dan 1 van de berichten die opkomt heeft de laatste lijst. Dan gewoon de lijst kopiëren, en dan een reactie aanmaken en lijst erin plakke en aanpassen. Klaar!
Hier nog een datum: 22 september afspraak verloskundige. Maar ruggensteun voor in bed? Voor tijdens de bevalling echt?
Nou misschien niet voor tijdens de bevalling (ik weet niets over thuisbevallen) maar wel dat je comfortabel recht op kan zitten, ook fijn voor na de bevalling als je geen verstelbaar bed hebt
Dan kan je, je bezoek zittend in bed ontvangen! Ik heb een beren-slechte-nacht gehad. Zo meteen ff een middagdutje doen. Ik hen allerlei bevalscenario's voorbij zien komen. Ik wil heel graag mijn baby, maar ik zie enorm op tegen de bevalling. Maar ik wil er het liefste zo snel mogelijk vanaf zijn 😨
Bevallingslijst 1 - 15 oktober 1 oktober (3) Simkins: 30 jaar, 3e kindje Jongen! MI87: 28 jaar, 2e kindje Jongen! Poefie: 30 jaar, 1e kindje Jongen! 2 oktober (3) Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje Verrassing! Kh82: 32 jaar, 2e kindje Meisje! Elena22 - 27 jaar, 2e kindje Jongen! 3 oktober (1) Tunisiana: 27 jaar, 1e kindje Meisje! 4 oktober (5) Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje Jongen! Lycos 27 jaar, 1e kindje Meisje! Miranke: 37 jaar, 3e kindje Meisje! Sterre01: 27 jaar, 2e kindje Meisje! Dokhtaram: ? jaar, 2e kindje Jongen! 5 oktober (3) MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje Jongen! Mie88: 26 jaar, 2e kindje Jongen! MissCandy: 29 jaar, 2e kindje Meisje! 6 oktober (4) Catlady25: 25 jaar, 1e kindje Jongen! Beautevil: .. jaar, 2e kindje Verrassing! Jossie81: 33 jaar, 2e kindje Meisje! Veetje83: 31 jaar, 2e kindje Jongen! 7 oktober (2) Miss28: 32 jaar, 2e kindje Jongen! Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje Meisje! 9 oktober (1) Mommytje: 20 jaar, 1e kindje Meisje! 10 oktober (5) Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje Meisje! Lovare: 25 jaar, 1e kindje Jongen! TheyCallMeMommy: ? jaar, 4e en 5e kindje Jongen! & Meisje! Joyce1: ? jaar, 4e kindje Jongen! Luna30: 31 jaar, 1e kindje Jongen! 11 oktober (1) Yankee: 27 jaar, 1e kindje Jongen! 13 oktober (6) proudmama90: 24 jaar, 2e kindje Meisje! Ilse1986: 28 jaar, 1e kindje Jongen! Marijke88: 27 jaar, 3e kindje Meisje! B16, 32 jaar, 1e kindje Meisje! Pinac: 29 jaar, 1e + 2de kindje Jongen! & Meisje! Nell, 30 jaar, 3e kindje Jongen! 15 oktober (3) Najade: ? jaar, 4e kindje Jongen! Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje Jongen! Bess032, 32 jaar, 3e kindje Meisje! Totaal: 37 zwangeren waarvan 21 jongens en 16 meisjes Sterretjes; NathalieD - 6 wkn Shendari 2moekes - 5 wk 5 dg Pinkcloud Toettoetmama - 6 wk 2 dg, bbz Laana - bbz Ilse1980 Ons2ewonder - prachtig meisje Yulin Afspraken september! 15-09 Marijke88: Groeiecho VK 16-09 Lycos: controle VK 16-09 B16: Controle en bespreking bevalling 17-09 Catlady25: Controle 21-09 Luna30: Controle 22-09 Pitahaya: Controle vk 23-09 B16: Controle 28-09 Poefie: Echo gyn 29-09 Luna30: Controle 30-09 B16: Controle Afspraken oktober! 14-10 B16: Controle Bevallen! ♥ 13-09: MI87 (37+3 wkn) ♥
Ik heb bij de vorige lijsten gekeken om te kijken hoe die het doen en die houden de lijst gewoon intact. Dan kan je tenminste makkelijk zien wie op welke datum was uitgerekend (ook al staat het aantal weken bevallen achter de naam).
Hoi dames Hoe gaat het met iedereen vermaken jullie je nog een beetje? Hier staat Netflix veel aan. Woensdag naar de vk voor de extra groei meting de kleine zit op de p20 lijn.... Ben benieuwd vl zei al als ik het niet vertrouw eis ik doorverwijzing naar het ziekenhuis. Verder geregeld krampen in m'n buik en veel harde buiken.
Wat houd dat in? Die lijn? Is ze goed qua groei zeg maar? Of loopt ze dan achter of voor juist? Heb je echt al weeen? Spannend hoor. Beep moet wel nog even blijven zitten. Dames, vraagje. Op de uitzetlijst van de kraamzorg staat bij mij dat ik een tube vaseline nodig heb. Maar bij de drogist hebben ze dit niet. Ik heb wel al gewoon zo'n pot. Maar moet het persé een tube zijn?? Ook staat er een afwasteil op maar dan staat er tussen haakjes nieuw. Maar waarom moet dat nieuw? Ik heb er hier één staan, als ik die gewoon schoonmaak is het toch goed? Vind het zo zonde van mijn geld om dit soort dingen te kopen terwijl ik het gewoon heb.
Ik zou het niet te letterlijk nemen die lijst, maar ik ben wat makkelijk met dat soort dingen. Vaseline uit een tube is zelfde als uit pot hoor..misschien iets hygiënischer maar ik zou dus echt geen tube halen. Met teiltje net zo.. Ik ben de ene dag er helemaal klaar mee en wil dan wel bevallen..andere dag denk ik van laat ze nog maar even zitten. Zal blij zijn als het woensdag is en we uitgebreide echo-onderzoek gehad hebben, maak me toch zorgen al was dat niet nodig volgens gyn.
Ja, daar ben ik dus ook heel erg benieuwd naar. Waar je dat voor nodig hebt... Maar inderdaad, ik ga het niet kopen dan.
P20 lijn is volgens mij wel aan de te kleine kant. Ik ben nog niet van plan te bevallen maar denk dat het indalingsweeen zijn.
Een teiltje kan ik me nog voorstellen om het badje mee te vullen ofzo... maar vaseline..ik heb het in ieder geval niet in huis en ook nooit nodig gehad voor iets.
Ja, maar moet het dan helemaal een nieuw teiltje zijn?? Als je die gewoon schoonmaakt is het toch ook prima? En het kan toch ook met een emmer??
Oooh, ik heb het ook even in het andere forum gevraagd. Het word gebruikt om de thermometer in te stoppen en voor zetpillen. Zodat het makkelijker glijd zeg maar... Nja, dan is een potje ook wel goed toch?