Bevallingslijst 1 - 15 oktober 1 oktober (2) Simkins: 30 jaar, 3e kindje Jongen! MI87: 28 jaar, 2e kindje Jongen! 2 oktober (3) Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje Verrassing! Kh82: 32 jaar, 2e kindje Meisje! Elena22 - 27 jaar, 2e kindje Jongen! 3 oktober (1) Tunisiana: 27 jaar, 1e kindje Meisje! 4 oktober (4) Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje Jongen! Lycos 27 jaar, 1e kindje Meisje! Miranke: 37 jaar, 3e kindje Meisje! Sterre01: 27 jaar, 2e kindje Meisje! 5 oktober (3) MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje Jongen! Mie88: 26 jaar, 2e kindje Jongen! MissCandy: 29 jaar, 2e kindje Meisje! 6 oktober (5) Catlady25: 25 jaar, 1e kindje Jongen! Beautevil: .. jaar, 2e kindje Verrassing! Luna30: 30 jaar, 1e kindje Jongen! Jossie81: 33 jaar, 2e kindje Meisje! Veetje83: 31 jaar, 2e kindje Jongen! 7 oktober (2) Miss28: 32 jaar, 2e kindje Jongen! Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje Meisje! 9 oktober (1) Mommytje: 20 jaar, 1e kindje Meisje! 10 oktober (4) Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje Meisje! Lovare: 25 jaar, 1e kindje Jongen! TheyCallMeMommy: ? jaar, 4e en 5e kindje Jongen! & Meisje! Joyce1: ? jaar, 4e kindje Jongen! 11 oktober (1) Yankee: 27 jaar, 1e kindje Jongen! 13 oktober (6) proudmama90: 24 jaar, 2e kindje Meisje! Ilse1986: 28 jaar, 1e kindje Jongen! Marijke88: 27 jaar, 3e kindje Meisje! B16, 32 jaar, 1e kindje Meisje! Pinac: 29 jaar, 1e + 2de kindje Jongen! & Meisje! Nell, 30 jaar, 3e kindje Jongen! 15 oktober (2) Najade: ? jaar, 4e kindje Jongen! Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje Jongen! Totaal: 34 zwangeren waarvan 19 jongens en 15 meisjes Sterretjes; NathalieD - 6 wkn Shendari 2moekes - 5 wk 5 dg Pinkcloud Toettoetmama - 6 wk 2 dg, bbz Laana - bbz Ilse1980 Ons2ewonder - prachtig meisje Yulin Afspraken juli! 01-07 Lovare: controle VK 01-07 Aardbei1707: controle VK 06-07 Pitahaya: controle vk 06-07 B16: Controle VK 06-07 Lycos: Controle VK 08-07 Marijke88: controle VK 08-07 Lovare: 3D/4D echo 09-07 Catlady: Controle VK 10-07 MI87: controle vk 10-07 Lovare: Extra echo 13-07 Lycos: Pretecho 3D 14-07 Aardbei1707: Pretecho 3D 20-07 Elena22: Controle gyn. 20-07 Luna30: Suikertest 21-07 Luna30: Controle 26-07 Marijke88: controle VK Afspraken augustus! 3-08 Marijke88: groeiecho 3-08 Luna30: Controle 10-08 Elena22: Placenta lokalisatie 17-08 Lovare: Afspraak erasmus 18-08 Luna30: Controle
Nou als het aan de baliemedewerker had gelegen had het nog stuk langer geduurd. Kwam daar stipt 8 uur, zat echt hele wachtkamer al vol. Zij vond dat ik die 30 mensen moest afwachten voor ik aan de beurt was voor een vingerprikje. Achteraf was dat meer dan een uur. Heb netjes gezegd dat als het langer dat kwartier duurde ik naar huis ging en die test wel niet deed. Dan had je mij ergens van de vloer kunnen schrapen vrees ik haha. Wat een weer zeg!
Heel goed Pinac, is die baliemedewerker gek geworden. Zit daar een beetje te verhongeren en als je zwanger bent is dat nog een keer zo erg. Ik zag de laatste minuten wachten allemaal saucijzenbroodjes en gebakjes etc. door de lucht vliegen zo'n honger whahaha
Super allemaal goede berichten lees ik! Hoe heeft iedereen het volgehouden vandaag?? Hier gelukkig lekkere wind vam zee dus in de schaduw was t heerlijk! buikfoto van vandaag.. huge! 25 weken dans!
Wow Marijke inderdaad! Zwangerschapsbuik is niet te missen En heb je nou precies hetzelfde kapsel als je poppetje op je banner?? Hihi Hier moeten werken. Pfffff de rest van de dag doodmoe. Morgen vrij dus straks even vast het zwembad opzetten.
Pfoe Marijke das inderdaad een aardige toeter! Ik zal straks ook weer eens een foto maken. Alle spulletjes zijn geleverd de kinderwagen en wipstoeltje staan al in elkaar.. Het wiegje en ledikantje ga ik me morgen aan begeven. De box laten we nog even in de doos totdat ik 32/33 weken ofzo ben. Nu nog een beetje vroeg om die al in de kamer te zetten (vind vriendlief) Heb al een paar rondjes met de kinderwagen door de kamer gelopen, zooo heerlijk, het kriebelt... Van mij mag het oktober zijn
Jaaaaaa buikenfoto's!! Moooooiiii!!! Hier 26wkn dans met foto😃 Zo ff teruglezen want erg druk gehad maar de rust is weer wedergekeerd😃 gister ruzie gemaakt met de yoga juf, ga ik ook niet meer naartoe. Klein clubje en werd heel opstandig dat we nu al gingen oefenen met persen en moest m'n doos indenken als een schaal en haar steeds antwoorden geven of ik het wel goed voel allemaal... Neeeeee!!!!! Wil niet nadenken of antwoorden geven of persen maar kom voor een uurtje ontspanning. Die bevalling is me al een keer geluk dus zal deze keer ook wel goedkomen😜 Zo, frustraties zijn eruit 😃
Wat een mooie buiken!! En alleen maar goede berichten, ook altijd fijn! @mamavanscofia, beterschap/sterkte klinkt heel eng iig.
Mooie buiken dames!!! @jossie oef gelukkig is mijn yogales heel anders!!! Lijkt me vreselijk... Helaas is het zwangerschapszwemmen nu afgelopen i.v.m. De zomervakantie, dat zou nu best lekker geweest zijn met dit weer
Je doos een schaal??? En wat ligt erin dan? Een banaan? Whahaha ik hoor wel eens: Open van onderen! Maar de schaal ken ik nog niet. Boek een lekkere zwangerschap massage. Ook lekker ontspannend als ik de dames moet geloven. Catlady, jammer zeg, juist met dit weer is zwemmen wel lekker. Volgen jullie expeditie Robinson? Het begint in september weer en bedacht me ineens; en midden in het seizoen komt de kleine dus zal de andere helft misschien kijken met een klein hummeltje maast me in de wieg. Zo apart idee.
Ja een schaal die je met water moest vullen ofzoiets.. Massage klinkt fijn! Gister net na het tikken van m'n berichtje kregen we telefoon dat de oma van m'n partner is overleden.. Wat verdrietig allemaal, vooral voor m'n schoonmoeder die net deze week op vakantie is en er dus niet gelijk bij kon zijn.. Kan alleen maar huilen vandaag denk ik terwijl m'n zoontje ook moet trakteren op de opvang nog van z'n verjaardag. Zijn verjaardag gisteren is ook de sterfdag van oma.. 😢 Sterkte allemaal met de warmte vandaag!!!
Sterkte jossie....dat is niet leuk . En nog gefeliciteerd met je zoontje. Lijkt mij ook niks, zo'n yogales die jij beschrijft. Wat een mooie buiken hierboven, gaat nu hard he! En Lycos happy hihi. Zal zo even een groot blok met de hond om, het is nu nog lekker. overdag voor hond en baas te warm. Vanavond laat nog even naar het paard en verder hoef ik niks, gelukkig maar. Jullie wel plannen met dit warme weer?
Gecondoleert Jossie, en gefeliciteerd met je zoontje. Rare dagen zullen het worden! Sterkte! Ik vond het gister erg meevallen met de hitte, alleen eind van de dag waren mijn voeten ernstig opgezwollen. Dus daar moet ik Goed op letten. Vandaag verwacht ik een pakket dus ik moet zoveel mogelijk thuisblijven tot er is. Lekker ijsjes eten, boeken lezen en tussendoor de kinderen even opppikken.
Gecondoleerd @Jossie... en gefeliciteerd met je zoontje Ik zit lekker in de airco op mn werk haha de warmte zal wel tegenvallen zaterdag thuis overdag haha Fijne dag allemaal!
Jossie, gecondoleerd meid. Vorige zwangerschap mijn opa verloren toen. Sterkte. En wat gaat Joep trakteren? Hoe oud is hij geworden? Pinac, jij succes vandaag. Pfff de beesten zullen het ook moeten afzien. Hier kippenren in de tuin dus heb net een provisorisch parasol gemaakt van de droogmolen met daar overheen een dekbedovertrek. Af en toe de ren een beetje natspuiten met de sproeier en dan hopelijk redden de kippies het een beetje.
Gecondoleerd jossie! En tevens gefeliciteerd met je zoontje! Hier vanuit school gelijk na de speeltuin geweest voordat t te warm is. Hond ligt nu in de tuin. Hij is zo graag buiten en nu is t nog wel te doen. Straks ligt ie verplicht binnen Hier verder lekker rustig aan staat gelukkig een verkoelende wind. Das weer een voordeel van aan de kust wonen.
Mooi buik jossie! Beetje dubbel maar gecondoleerd, en toch nog gefeliciteerd met Joep! Hier ligt de hond ook nog even buiten in her badje, totdat de temperatuur echt te hoog is.. Nog even genieten nu het kan. Vanavond bbq bij schoonouders... Ik maak zometeen alle ramen/ deuren en gordijnen dicht zodat de warmte buiten blijft! Heerlijk lekker kluizenaar spelen doe ik normaal nooit maar nu wel Eens zin in
Jossie, gecondoleerd en veel sterkte aankomende tijd. En nog gefeliciteerd met je zoontje Lycos, hier ook een kluizenaar haha. Alles is nog heerlijk koel binnen en dat wil ik graag zo houden. Al begonnen met klussen aan de meubeltjes? Kun je dat zelf of hulp van je man? Ik zou nie weten waar te beginnen maar als ik hoor dat velen handig zijn denk ik soms echt dat ik wat aan m'n linkerhanden Moet doen 😊. Heb morgen en overmorgen veel bezoek dat komt eten . Achteraf wel balen met dit weer mja. Vandaag lekker relaxen.. Mooie buiken weer zien voorbij komen. Zal proberen vandaag ook een buik foto te maken. Fijne dag allemaal !!
Hahaha iedereen sluit zich op Ik heb vanochtend lekker het huis gesopt/gezogen/gedweild en was voor 9 uur klaar. Ik nu aan de koffie, mannetje doet zijn dutje en het zwembad is ondertussen aan het vol lopen. Hij is vrij groot dus ga zo denk ik even een zwemband oppompen zodat mijn manneke daar in kan rond dobberen en dan de rest van de dag ben ik daarin te vinden ik gok erop dat een groot deel van mijn familie de komende dagen langs druppelen om even een bommetje te maken. Mijn moeder wilde vandaag al komen en mijn oma wilde morgen komen en mijn zusje met haar zoontje wilde van de week ook langs komen. Nouja gezellig hoor. (ze wonen allemaal in een appartement behalve mijn ouders maar die hebben geen zwembad of plek ervoor in de tuin) Dus tis hier de zoete inval de hele week kunnen ze gelijk een beetje meehelpen met mijn zoontje en kan ik wat rustiger aan doen. Gelijk misbruik van maken