Veel succes lycos Heb niet zoveel tijd gehad om te reageren. Het komt allemaal zo snel dichtbij wil alles schoon en klaar hebben.vandaag vk geweest beeb nog nie ingedaald ze zei wel dat hy niet zo groot zou zijn
Maar word dat dan heel vaak gecontroleerd bij jou? Want bij mij was hij nu weer goed dus word verder niet gecontroleerd meer. En weet niet of het schadelijk is om ijzer pillen (floradix) te slikken als je ijzer gewoon mooi op peil is... dus durf dat dan niet aan.
36 weken dansje hier!!!!! Jippieeee!! Verder hier vandaag de witte baby was gedaan. De hele waslijn hangt vol. Jeetje zeg... we hebben dus veel te veel. Haha.
Vandaag gyn. Ik mag nog 1 weekje afwachten of het vanzelf begint. Anders volgende week donderdag om 8 uur melden voor inleiding. Komt nu dichtbij. Ik had 1 cm ontsluiting, dus hopelijk komt daar sowieso nog wat bij voor volgende week.
Ik moet as dinsdag naar de gyn voor een gesprek over inleiden... as maandag krijg ik een extra suikertest om te kijken of dit de rede is dat de baby zo hard groeit. Ik hoop dat ik rond week 39 beval zonder gedoe, maar zo niet dan moet ik ingeleid worden omdat ze te groot word
Op mijn aandringen wachten we nog een weekje. Gyn wilde morgen of maandag al. Op zich snap ik hun redenen wel, maar ik zou het fijn vinden als het vanzelf begint. Miss candy: bij jou blijft ook spannend. Als het nu positief iz die test, moeten ze dan na de bevalling bloedsuiker van baby in de gaten houden?
Jeetje joh, wat moeten er toch veel worden ingeleid dan toch he... Hopelijk gebeurt het allemaal op de natuurlijke manier! Is toch fijner denk ik.
Ik heb bijna het idee alsof wij een 2e septembermama forum hebben gevormd en dat iedereen nog voor oktober bevalt
Vind het raar dat het overal anders is. Ik moest er evht om vragen en toen bleek het dus te laag te zijn. Ik heb nu ijzerpillen van de apotheek maar geen idee of het ondertussen al hoger is. Ze gaan dit niet meer checken zeggen ze. Dus ik blijf het maar slikken. Maar ik weet dat ook een te hoog ijzergehalte slecht voor je is.
Gek inderdaad, bij mij is dus afgelopen maandag voor de 3e keer bloedgeprikt om o.a. ijzer te testen. Tot nu toe was het altijd goed maar ze doen het standaard. Inderdaad spannend zeg, er gebeurt echt van alles met de dames van onze lijst . Hoop dat iedereen de bevalling krijgt waar je op hoopt!
Wat leuk!! Heeft ze dat op fb geplaatst? Aangezien ik geen fb heb, weet iemand meer? Gaat het goed met haar en haar baby? Jeetje gaat nu wel snel en achter elkaar haha Denk dat deze knul nog wel even blijft zitten
Ja gister ingeleid maar leek niet vlot te gaan. Toen eind avond ging het heel rap en half 1 was hun dochter er! Alles was verder goed geloof ik!
Bevallingslijst 1 - 15 oktober 1 oktober (3) Simkins: 30 jaar, 3e kindje Jongen! MI87: 28 jaar, 2e kindje Jongen! Poefie: 30 jaar, 1e kindje Jongen! 2 oktober (3) Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje Verrassing! Kh82: 32 jaar, 2e kindje Meisje! Elena22 - 27 jaar, 2e kindje Jongen! 3 oktober (1) Tunisiana: 27 jaar, 1e kindje Meisje! 4 oktober (5) Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje Jongen! Lycos 27 jaar, 1e kindje Meisje! Miranke: 37 jaar, 3e kindje Meisje! Sterre01: 27 jaar, 2e kindje Meisje! Dokhtaram: ? jaar, 2e kindje Jongen! 5 oktober (3) MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje Jongen! Mie88: 26 jaar, 2e kindje Jongen! MissCandy: 29 jaar, 2e kindje Meisje! 6 oktober (4) Catlady25: 25 jaar, 1e kindje Jongen! Beautevil: .. jaar, 2e kindje Verrassing! Jossie81: 33 jaar, 2e kindje Meisje! Veetje83: 31 jaar, 2e kindje Jongen! 7 oktober (2) Miss28: 32 jaar, 2e kindje Jongen! Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje Meisje! 9 oktober (1) Mommytje: 20 jaar, 1e kindje Meisje! 10 oktober (5) Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje Meisje! Lovare: 25 jaar, 1e kindje Jongen! TheyCallMeMommy: ? jaar, 4e en 5e kindje Jongen! & Meisje! Joyce1: ? jaar, 4e kindje Jongen! Luna30: 31 jaar, 1e kindje Jongen! 11 oktober (1) Yankee: 27 jaar, 1e kindje Jongen! 13 oktober (6) proudmama90: 24 jaar, 2e kindje Meisje! Ilse1986: 28 jaar, 1e kindje Jongen! Marijke88: 27 jaar, 3e kindje Meisje! B16, 32 jaar, 1e kindje Meisje! Pinac: 29 jaar, 1e + 2de kindje Jongen! & Meisje! Nell, 30 jaar, 3e kindje Jongen! 15 oktober (3) Najade: ? jaar, 4e kindje Jongen! Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje Jongen! Bess032, 32 jaar, 3e kindje Meisje! Totaal: 37 zwangeren waarvan 21 jongens en 16 meisjes Sterretjes; NathalieD - 6 wkn Shendari 2moekes - 5 wk 5 dg Pinkcloud Toettoetmama - 6 wk 2 dg, bbz Laana - bbz Ilse1980 Ons2ewonder - prachtig meisje Yulin Afspraken september! 21-09 Luna30: Controle 22-09 Pitahaya: Controle vk 23-09 B16: Controle 28-09 Poefie: Echo gyn 29-09 Luna30: Controle 30-09 B16: Controle Afspraken oktober! 14-10 B16: Controle Bevallen! ♥ 13-09: MI87 (37+3 wkn) ♥ ♥ 18-09: Lycos (37+5 wkn) ♥
Hallo dames. Hoe gaat het allemaal met jullie? Ik zag dat er al 2 zijn bevallen gefeliciteerd lycos met je meisje en MI87 gefeliciteerd met je ventje.