Oeh...spannend Pascalle en misscandy!! Ik hoop dat het ny gauw gaat doorzetten of dat je nog een lekker nachtje kan slapen en morgen met frisse moed er tegen aan! Bedankt voor jullie updates! Marria: welkom! Fijn dat je beebje ingedaald is. Luna: we hebben inderdaad een jongens- en meisjesnaam bedacht.
Hoi meiden ik krijg geen 2e keer een gel ingebracht en ook geen ctg meer vanavond morgen vroeg gaan ze mijn vliezen breken en infuus aansluiten dus morgen wordt ons kindje geboren ik ga lekker optijd slapen, des te eerder is het morgen vroeg jullie horen het zodra ik er morgen aan toe ben @Misscandy...jij ook heel veel succes gr
Succes dames! Rust houden.. hoe???? Heb 2 van de breng en haal rondes van ee oudste vandaag uit handen geveven en mezelf nu op de bank geparkeerd met liters drinken voor mezelf en de kleine.... En nu maar zoveel mogelijk blijven zitten.....
Mammie van 6 moest vandaag toch ook ingeleid worden of niet? Dus 3 bevallingen vandaag... misscandy, pascalle en mammievan6 of zit ik nu fout? Wel spannend allemaal hoor!! Maar ik ben de laatste van dit clubje aangezien ik de 15e ben uitgerekend en ik ben vandaag 37 weken!!! Jippieee! Dus iedereen zit veilig qua termijn!!
Volgens mij zit sinds vandaag iedereen nu veilig toch? Ik heb op dit moment nergens last van geen krampjes of harde buiken o.i.d... Relaxt met een kopje thee op de bank nu haha Vind het wel met de dag spannender worden!
Voor de niet FB-gangers- MissCandy heeft zojuist laten weten dat haar dochtertje is geboren! Meer info volgt later. Ik zal zo de lijst even bijwerken.
Bevallingslijst 1 - 15 oktober 1 oktober (3) Simkins: 30 jaar, 3e kindje Jongen! MI87: 28 jaar, 2e kindje Jongen! Poefie: 30 jaar, 1e kindje Jongen! 2 oktober (3) Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje Verrassing! Kh82: 32 jaar, 2e kindje Meisje! Elena22 - 27 jaar, 2e kindje Jongen! 3 oktober (1) Tunisiana: 27 jaar, 1e kindje Meisje! 4 oktober (6) Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje Jongen! Lycos 27 jaar, 1e kindje Meisje! Miranke: 37 jaar, 3e kindje Meisje! Sterre01: 27 jaar, 2e kindje Meisje! Dokhtaram: ? jaar, 2e kindje Jongen! MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje Jongen! 5 oktober (2) Mie88: 26 jaar, 2e kindje Jongen! MissCandy: 29 jaar, 2e kindje Meisje! 6 oktober (4) Catlady25: 25 jaar, 1e kindje Jongen! Beautevil: .. jaar, 2e kindje Verrassing! Jossie81: 33 jaar, 2e kindje Meisje! Veetje83: 31 jaar, 2e kindje Jongen! 7 oktober (2) Miss28: 32 jaar, 2e kindje Jongen! Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje Meisje! 9 oktober (1) Mommytje: 20 jaar, 1e kindje Meisje! 10 oktober (5) Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje Meisje! Lovare: 25 jaar, 1e kindje Jongen! TheyCallMeMommy: ? jaar, 4e en 5e kindje Jongen! & Meisje! Joyce1: ? jaar, 4e kindje Jongen! Luna30: 31 jaar, 1e kindje Jongen! 11 oktober (2) Yankee: 27 jaar, 1e kindje Jongen! Marria: 23 jaar, 1e kindje Meisje! 12 oktober (1) Ilse1986: 28 jaar, 1e kindje Jongen! 13 oktober (5) proudmama90: 24 jaar, 2e kindje Meisje! Marijke88: 27 jaar, 3e kindje Meisje! B16, 32 jaar, 1e kindje Meisje! Pinac: 29 jaar, 1e + 2de kindje Jongen! & Meisje! Nell, 30 jaar, 3e kindje Jongen! 15 oktober (3) Najade: ? jaar, 4e kindje Jongen! Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje Jongen! Bess032, 32 jaar, 3e kindje Meisje! Totaal: 38 zwangeren waarvan 21 jongens en 17 meisjes Sterretjes; NathalieD - 6 wkn Shendari 2moekes - 5 wk 5 dg Pinkcloud Toettoetmama - 6 wk 2 dg, bbz Laana - bbz Ilse1980 Ons2ewonder - prachtig meisje Yulin Afspraken september! 24-09 Mammie van 6: Melden voor inleiden indien nog niet bevallen 28-09 Poefie: Echo gyn 28-09 Pitahaya: Controle vk 29-09 Luna30: Controle 30-09 B16: Controle Afspraken oktober! 06-10 Luna30: Controle 14-10 B16: Controle Bevallen! ♥ 13-09: MI87 (37+3 wkn) ♥ ♥ 18-09: Lycos (37+5 wkn) ♥ ♥ 21-09: Joyce1 (37+2 wkn) ♥ ♥ 23-09: Ilse1986 (37+2 wkn) ♥ ♥ 24-09: MissCandy (38+3 wkn) ♥
@Luna, je bent lekker bezig met de lijst @Bess, dat zou inderdaad kunnen dat je de laatste bent, of niet . Het is pas echt sneu voor wie er straks 2 weken overtijd gaat. Die zal dan al die babyverhalen aanhoren terwijl de rest al lekker aan het knuffelen is. @Pascalle, wat een spannend gebeuren allemaal bij jou. Zo jammer dat het niet echt wil vlotten. @Marria, goed nieuws dat het indalingsweeen zijn @Marijke, tja meer rust kan je niet houden. Ik vind je, persoonlijk gezien, niet serieus genomen in je probleem. Op een bepaald punt kan je niet rustiger zijn dan stil zitten... @Pita, gefeli met je 37 weken. Ook jouw kleintje is nu niet mee prematuur Hier weinig nieuws. Ik heb nu volgens mij een (pijnloze) harde buik. Vanmorgen bijna alle babykleding opgeruimd. Er hangen nog een paar kledingstukken te drogen. De vluchtkoffers zijn gepakt en zijn voetenzak heb ik bijna afgehaakt. Het wordt straks een kwestie van wachten. En ik ben te lui om boodschappen te doen....
Voor de niet facebookers onder ons mijn verhaal van zojuist: Nou dames! Zojuist weer een groeiecho gehad. Wederom was de inschatting van de vk niet goed. De kleine groeit hartstikke goed! Wordt nu op 3 kilo geschat en volgt mooi haar eigen curve. De krampen/pijn die ik sinds gisterenmiddag heb zijn voorweeen. M'n baarmoedermond is al bijna helemaal verweekt. En ik heb als klap op de vuurpijl al 1 cm ontsluiting!!! De kleine ligt al volledig ingedaald. Ze verwacht eigenlijk dat de kleine zich de komende dagen laat zien. Al hoopt ze niet meer vandaag want er liggen er al 3 te bevallen haha. Dus ook hier wordt het spannend! Misschien toch zo maar even m'n vluchttas afmaken...