Gelijk heb je! Hier ook alles dicht, anders wordt huis een sauna. De onderste ring van ons zwembad is lek, maar kan nog prima zo. Parasol erboven, heerlijk. Wonen jullie echt in warme stuk van Nederland? Ik zit vrij bovenin Friesland, scheelt altijd. Waait nu ook nog heerlijk. Heb je kippen? Best handig lekkere eieren! Beestjes zullen ook wel warm hebben ja. Hond en katten kunnen hier zelf naar binnen en buiten, die zoeken de koelere plekken wel op als ze het warm hebben.
Ik woon in het midden van het land. Dus de graadmeter staat op 34 graden. Pfoeiiiii wel mooi want we hebben hier om ons heel alleen maar bossen en heide... maar voor het strand moeten we wel een stukkie rijden Ja kippies hihi. Ze leggen veel te veel. Krijgen het niet eens op. Liggen as we speak 35 eieren in de koelkast dus we geven veel weg.
Soms zou ik een auto willen... Ik moet zo naar mijn nieuwe woning toe, vanaf mijn huidige woning. Is ongeveer 20 minuten fietsen. Gaan een leuke 20 minuten worden. Voor de rest is alles goed met mij en de baby. In totaal 5kg aangekomen. Hij zit al bijna helemaal tot onder mijn ribben en het hartje klopte weer flink door. De vk is helemaal tevreden dus ik ook. Gisteravond laatste concert van het schooljaar gehad. Was erg leuk, maar ook wel erg warm. Gelukkig niet misselijk geworden . Nu vakantie! Volgende week de groeiecho en daarna moet ik waarschijnlijk over naar een andere praktijk bij mijn nieuwe woning. @mamvsof, vervelend van de buikbreuk, maar wel fijn om te weten dat het niet heel zorgwekkend is dat het gelijk geopereerd moet worden. @Pinac, wel lullig van de baliemedewerker dat je ook moest zitten wachten. Met dat weer en een nuchtere maag... @Suikertest, ik kreeg het aanbod om hem thuis te laten doen O_O. Voor 7,50 zit ik in mijn eigen woning. Dus als ik niet lekker wordt dan hoef ik niet daarna nog eens naar huis. @Jossie, wat een nare samenkomst een sterfdag en een verjaardag... Sterkte aan jou en je familie. @Mi, komt vast goed met de kippen. Als ze schaduw hebben en water. Ik kom morgen ook wel even langs om een bommetje te maken . Ik denk dat ik vandaag nog even de verkoeling ga zoeken op mijn werk. Daar hebben we een zwembad. Nadat ik alle afspraken gehad heb dan.....
Lovare; oef.. met dit weer lijkt 20 minuten fietsen me geen pretje inderdaad! Dan maar gauw verkoeling zoeken.. MI: groot gelijk heb je! Ik woon in het zuiden van het land, waar het altijd het warmst is. Voor zaterdag voorspellen ze hier 39-40 graden Zojuist het wiegje opgezet, meteen maar even de lakentjes erin gelegd om even bij weg te dromen.. (zal zo foto posten) Daarna meteen begonnen aan het ledikantje, maar dit was helaas beschadigd. Ik zag het meteen toen ik het uit de doos haalde.. dus nu maar de foto's doorgemaild naar babypark. Hopelijk krijgen we snel een nieuwe geleverd! Nu laat ik vriendlief straks de box bekijken.. of daar geen beschadigingen zijn. Lijkt me beter. We willen deze pas over een tijdje opzetten, maar dan hebben we natuurlijk geen omruilgarantie meer.. Het wiegje staat in ieder geval.. kan ik daar alvast bij wegdromen. Is het nog geen oktober???
Mooi wiegje! Balen wel van je ledikant, maar dat komt vast goed! Is het lakschade? Ja helaas geen keus bij het fietsen. 1 flesje water ligt al in de vriezer en ik ga zo heel rustig fietsen. Gelukkig zijn er veel stukken onderweg in de schaduw. Helaas is het hier wel zo goed als windstil.
Nee, niet alleen lakschade.. bij de schroefjes wel.. daar is gewoon een paar mm rondom de lak eraf.. maar in het midden van het hoofd en voeten einde zitten gaatjes (lijkt op gaatje waar een nietje heeft gezeten) succes zometeen!
Wat mooi lycos!! Ik heb hetzelfde wiegje (is dit de noa?) Ik krijg ze over twee weken. Ik heb overigens hetzelfde wiegje maar dan in het antraciet.. Krijg stiekem toch wat kriebels van je foto Woon sinds vorig jaar in Overijssel (oftewel verweggistan) en het is hier bloedheet maar weet niet exact hoeveel graden ..
@lycos dat hebben wij ook gehad! Gisteren is alles netjes vervangen door de monteurs van de babydump! Daardoor hebben we wel de box al staan omdat we deze ook helemaal in elkaar gezet hebben om te controleren! Super schattig allemaal!
Yankee; klopt! Dit is de noa Ik heb ook enorme kriebels nu, zeker nu de lakentjes erin liggen! Nu kan ik helemaal niet meer wachten tot oktober, haha! Catlady; ok ik ben benieuwd! Heb nog geen reactie op de foto's..
Lycos, super cute! Lekker van genieten en zwijmelen Merk dat ik dat bij de tweede minder doe maar bij de eerste kon ik ook uren zwijmelen. Heerlijk. En elke dag moest ik even aan de zwitsal ruiken Hier is het in de schaduw 31 graden. In de zon geen idee. En binnen 25,5graden. Heerlijk hele dag gespetterd met zoontje maar nu naar binnen. Werd echt te warm en meneer was moe dus die ligt heerlijk te pitten in zijn luier met een rode blos op zijn gezicht en hier mijn buikie! Bijna 27 weken! En mijn zoontje. Jaja mijn moeder en oma waren er ook ��
Thanx Ben erg benieuwd of deze ook op zijn broertje lijkt en of hij ook krullen heeft. Wie volgt met zijn buik???
Ahhhh krullen , wat een leukerd! En beste buik al! Lief he die babymeubeltjes! Jaa wat is het warm, heb het nu al gehad haha, kom maar op met de 22 graden . Fietsen overleefd Lovare? Gister tussen de middag lag ik op mijn ligbed en sprong de hond met giga vaart op mijn buik, maar deed niet echt pijn. Sindsdien heb ik de kids niet meer gevoeld terwijl ik ze veel en duidelijk voel normaal. En ben rhesis negatief, maar ja..wat mee omgelopen maar voelde niet goed. Dus vanmiddag ziekenhuis gebeld en moest meteen komen. Beebs doen het gelukkig nog prima! Zijn beide opeens gedraaid naar stuit dus vandaag dat ik ze misschien minder voel. Of dat door hond komt geen idee, gisterochtend waren ze nog duidelijk aanwezig. Beste preek gehad, had binnen 4 uren moeten komen ivm rhesis. Alsnog de injectie met antistoffen gehad, ze prikte in ader dus moest nog een keer. Dus nu 2 pleisters op mijn kont, word er ook niet mooier op . En heb dus wel suikerziekte , verdorie! Maandag naar internist en diabetesverpleegkundige en later naar diëtist. Geen idee hoe en wat maar baal wel!
Hoi dames! Wij vandaag verkoeling gezocht op het zwembad maar was echt warm! Nu ook binnen en alles dicht! Vanochtend hartje weer gehoord en was weer goed! bloeddruk wel erg laag 100/50... Mijn laptop is ter reparatie dus ik lees wel mee via telefoon of tablet maar dat typen is dan zo irritant Mooi wiegje lycos en mooie buik MI! Ik moet ook echt weer foto maken dus van de week eens doen!!!!
Ach Pinac, wat rottig dat je dus toch suiker hebt. Nu zul je wel een streng dieet krijgen denk ik. Geniet de komende dagen nog maar even van het lekkers... Hopelijk hou je je suiker onder controle want anders is het niet goed voor de beeps toch? Je hoeft niet meteen te spuiten?
Pinac, blegh toch suiker...weet je de waardes nog? En even schikken zeg met de hond. Pfff gelukkig alles oke met de beebs. Aardbei, balen van je laptop. Gelukkig alles goed met de controle! Ja hier ook lage bd...word er niet beter op met deze hitte...
Ok, dat fietsen (met 34 graden) was geen succesplan en dat ga ik dan ook de rest van de week niet meer doen. Ik kwam uiteindelijk weer thuis, heel kortademig, misselijk en oververhit... Gelijk onder de douche gestapt met een fles water. Echt te bizar voor woorden. Nu heb ik een irritant kuchje. Elke keer als ik te diep inadem dan moet ik hoesten en daar word ik weer misselijk van. Iemand die daarvoor een oplossing heeft? @Mi, wat een schattige krullenbol heb je toch! En je bent bijna in je derde trimester! @Pinac, dubbel balen. Ik ben wel blij om te horen dat alles goed is met je kleintjes. De suikerziekte kom je wel doorheen! @Aardbei, moet je lang wachten op de reparatie?
He jakkes lovare wat vervelend! Gaat t nu wat beter?? Schattig krullenkoppie!! Ooo en dat wiegje! Te schattig!! Hier zorgde de jongste voor afleiding. Kleine boef straalt er al vanaf! En t liefste recht in me gezicht!