Ik ben inmiddels een beetje bijgekomen. Het kuchen is weer een beetje afgenomen en de misselijkheid ook. Ik heb het nog steeds onwijs warm dus de komende dagen blijf ik lekker in de buurt van huis. Hooguit morgen naar het zwembad heerlijk die twee boefjes
Mi, wat schattig je zoontje!!! Heeft je man krullen? Pina, balen van de suiker. Wat voor gevolgen heeft het? Lovare, snap idd dat je dat niet meer doet. Veeel te heet.. Hier nog 1 die thuisblijven aankomende dagen. Lekker rustig aan doen
Lovare, inderdaad niet meer zo'n stuk fietsen met die hitte. Arme zwangere vrouw. Gelukkig voel je, je beter. Kuchje...geen idee. Marijke, wat een donderstenen! Straks zit ik op jouw plek. Twee knullen hihi dat word wat. Yankee, mijn man is voor 50% Antilliaans. Mijn zoontje 25% dus hij heeft daarvan de krullen, lippen en neus De blauwe ogen en lichte huid van mij hahaha ik had ook nog wat in te brengen.
Ha Lady's! Poeh, wat een hitte!!! Vanmorgen juffenfeest gehad. Erg leuk, wel vermoeiend. Nog 2 weken werken na deze weer en dan zomervakantie! Vanmiddag kids en spullen ingeladen en naar strand. Heerlijk in zee gedobberd. Alleen jammer van die duinovergang heen-en terug...volgende keer ff ander strand pakken. Vocht is aanwezig, maar had erger verwacht. Lovare: foei, fietsen ff laten nu. Man, met die warmte! Pinac: hopelijk kan je het met een dieet af en hoef je niet te gaan spuiten! Wel schrikken met de sprong van de hond! Mooie buiken!!!
Ohh heerlijk mammievan6, dan heb je dus al verlof? Ik moet helaas nog 9 weken... Pff Fotootje net gemaakt met 26+3 (savonds is buik wel dikker dan overdag) Let niet op m'n charmante pyjama broekje 😂 Bekijk bijlage 463709
Goedemorgen dames.. Ben gwn al wakker vd hitte!! Lycos, je buik begint nu wel aardig te groeien idd!!! Hebben jullie nog plannen voor deze zomerse dag?
Laatste loodjes van de kids op school. Nog even genieten van de rust in huis. Ongezien veel waterijsjes eten. Niet te druk maken.
Ooo erg he! Hier ook! 8 uur was het en liep al te zweten in huis. Heb mijn zoontje alleen maar in een romper laten slapen maar die ligt dus nog heerlijk te snurken terwijl hij normaal rond half 7 wel wakker is. Straks werken en daarna plons ik in het zwembad. Hufpufpuf
Jaa je krijgt buik! Plannen, nee . Ben om 6 uur opgestaan, hond blok om. Net naar paard geweest en verder hoef ik niks. Moet vanavond uur werken nog, daar is het altijd bloedheet dus heb lekker vrij genomen .
Ik had mn baas geappt of we de vergadering niet konden verzetten ivm extreme hitte.. Helaas! Hij nam wel ijsjes mee! Nu moet ik dus van 13-16 vergaderen en daarna nog een hele avonddienst draaien.. geeeeeeen zin in! Ik ben zojuist door de stoel gezakt ofja.. En sprong een veer los in onze fauteuil... Zal vriendlief blij mee zijn, haha
Haha gelukkig wel! Het ergste is, we hebben twee fauteuils. Die andere is mijn vader een tijd geleden doorheen gezakt! Ze zitten best nog comfy hoor alleen wat minder stevig, haha
Haha Lycos!! toch te zwaar aan het worden Zo hier dagje aan het werk (en gelukkig met airco) dus kan weer even mee kletsen! Laptop is wel 2 tot 3 weken weg op vakantie begaf de wifi het opeens en kon ik niet meer op internet.. dacht miss ligt het aan de wifi van de camping (me vriend dacht al van niet die is gewoon kapot) maar helaas thuis kon hij ook geen wifi meer vinden. Toch best irritant dat ie nu weg is! @pinac wat ontzettend balen dat je toch suiker hebt Voor de buikslapers hier, lukt dit bij jullie nog? Ik slaap nog wel op me buik maar wordt al lastiger.. en gisteravond lag ik in bed op me buik en lag ie toch te duwen haha! ik denk ja he laat me lekker liggen moes gelijk aan jou denken lovare! Als ik aan hem denk om in mezelf tegen hem praat, noem ik hem al bij zijn naam doen jullie dat ook? vriend en ik praten ook wel eens over hem en noemen hem ook bij naam, maar met dochter in de buurt moeten we daar wel voor oppassen! Jullie vandaag nog iets doen met dit warme weer? Balen Lycos trouwens van je beschadiging! dit komt volgens mij wel vaak voor, bij ons was dit namelijk ook zo toen we de meubeltjes kochten toen ik zwanger was van me dochter! @MI nog een weekje en dan zit je al in het 3e trimester, gaat snel!!
Goedemorgen! Hier ook lekker aan het werk in de airco! Zal zaterdag thuis wel tegenvallen overdag haha @Pinac balen van je suiker @lycos hahaha Ik ben gisteravond pas rond 9 uur in de tuin gaan zitten daarvoor was het veelste warm! Ik ben benieuwd of de yoga doorgaat vanavond
aardbei; gelukkig zijn we er op tijd bij! Er is nog genoeg tijd om een nieuw bedje te leveren.. Vervelend van je laptop! Op de telefoon reacties lezen en typen is toch minder makkelijk! Ben blij met m'n ipad! Buikslapen: Gaat zeer moeizaam, ook al is mijn buik nog niet zo rond als bij sommige van jullie.. Ik lig niet meer lekker zo. Hooguit 2 minuten houd ik het vol. Hetzelfde heb ik wanneer ik op m'n rechterzij lig! Pinac; balen van je suiker! Hopelijk krijg je een niet al te streng dieet..
Buik slapen? dat kon ik vanaf 6 weken al niet meer (maar toen ivm gevoelige borsten). Ik slaap nu met zo'n kussen en draai dan beetje half op mijn zij. Met mijn been huppa eroverheen... Moeilijk uit te leggen, haha. Hier valt het mee met hoeveel last ik heb van de hitte. Ondanks dat ik alleen maar ventilator heb. Heb alleen allemaal patienten die afbellen! Dus straks lekker om 3 uur al naar huis. Jippie! Verder heb ik wat branderig gevoel in mijn liezen nu met lopen. Wat is dat nou weer? En 25 weken dansje!! Heb nu +5 op de weegschaal.
Ohhh ik slaap dus nog steeds op me buik geen idee hoelang ik dat bij me dochter heb gedaan eigenlijk.. soort spierpijn pita? dat heb ik dus al weken.. vk zei dat ik het in de gaten moest houden kan met de bekken te maken hebben... net ging de deurbel, komen ze hier toch ook een ouders van nu box brengen hahahah wat een sukkels zijn het daar toch! nou ja prima. maar nu hoef ik er geen meer hoor
@pitayah @aardbei hee dat heb ik dus ook! Het voelt bij mij ook als een soort spierpijn van onderen... en druk