1 t/m 15 oktober 2015 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MI87, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    Ja precies dat gevoel catlady, kan dus met je bekken te maken hebben

Zo net foto gemaakt! Let niet op mijn kleding:D niet echt heel charmant haha

26+4!

2. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Heb je een watergevecht gehad aardbei ;)?

Ik slaap al meer sinds 10 weken niet meer
    Op mijn buik ik mis het ontzettend en wikkel me nu ook maar om mijn voedingskussen heen.
    Ik heb het bloedheet vandaag, echt niet grappig en mijn voeten zwellen op bah. Ik vind er niks aan.

3. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    @aardbei maar even aangeven dan bij de volgende controle
    Mooie buik!!

4. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Wat een mooie buiken zie ik voorbij komen! Echt heel leuk :)

@Jossie: Sterkte met je verlies en nog gefeliciteerd met je zoontje! Erg dubbel, hoop dat hij toch nog een leuke verjaardag heeft gehad.

@Lycos mooi wiegje! Is dat een koeka deken?

@Pinac wat een vervelend verhaal van je hond, de mijne gaf me laatst ook al per ongeluk een kopstoot in mn buik. Balen van de suiker, hopelijk blijft het bij een dieet!

@Lovare eek! Ik fiets bijna nooit meer de laatste maanden. Gisteren ook 25 minuten gefietst (hier is het gelukkig niet zo warm!) maar ik schrok wel even van mijn conditie. Maar ja voordat ik zwanger was fietste ik 2 keer per dag 25 minuten. Nu wandel ik wel nog veel met de hond, maar dat is natuurlijk niet hetzelfde!

@Kilo's Ja hier ook ruim 5 kilo erbij inmiddels (al kom ik net wel terug van 2 weken vakantie :p)

@Aardbei: Ja wij noemen hem ook al bij zijn naam als we het over hem hebben, moeten er echt op letten dat we het niet doen waar anderen bij zijn :)

5. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja de naam! Nee die noemen wij niet hardop expres om te voorkomen dat we ons verspreken haha we willen de naam echt heel graag geheim houden!

6. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    De pijn in mn liezen heb ik ook sinds t warm is. Gisteravond ook aan mn rechter zij. Beetje branderig, maar niet heel pijnlijk.

@buikslapen, ik slaap nog steeds vrijwel helemaal op mijn buik, ookal loopt meneer dan vaak te schoppen.

@naam, nee, ik hou het lekker bij pukkiej omdat ik het typ ben dat zich verspreekt...

Ik ben net naar mn werk toe gelopen, want wij hebben een zwembad en ik ga er voorlopig nog niet weg... Gelukkig is de club open tot 23.00 :p

7. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Daar ben ik ook bang voor, dat ik mij ga verspreken. Dus probeer de naam nu ook vaker niet te noemen... en gewoon beep te zeggen bijv.

8. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ben erg benieuwd of we allemaal een andere naam hebben of dat sommige dezelfde hebben hihi

Aardbei, mooie buik!!!

Buikslapen??? Neeee dat kan ik niet, ook als ik niet zwanger ben.

9. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @Mi, wie weet. Al kan je bij de dames met een kind waarvan je de naam al weet een beetje inschatten of je in elkaars vaarwater komt ;)

10. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Idd ven benieuwd!

In de sept groep van de oudste geen dubbele

In de dec groep van de jongste 2 dubbele alleen anders geschreven

11. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Zo had net weer ff een gevalletje hormonen die iets anders wilde dan ik. Stond in een pashokje voor een bikini bij de Bijenkorf. Vond het verschrikkelijk om mezelf zo te zien. Niet alleen het litteken, maar m'n borsten ook. Ze zijn echt groter geworden, maar heb dus ook last van striae op m'n borsten. Echt niet grappig. Ik kon wel janken. Uiteindelijk wel de bikini gekocht en een heel leuk jurkje voor eroverheen. Nou ja gekocht... Mijn man heeft ze allebei voor mij betaald 😃 Hij vond het zo super leuk staan dat ik het wel moest nemen! Daarna naar de H&M voor een nieuwe bh. Dat lukte voor geen meter. Wist niet welke maat en daar is natuurlijk ook niemand om je te helpen. En zag weer m'n lichaam. Heb gewoon staan huilen in het pashokje. Toen ik eruit kwam zag mn man dat natuurlijk ook. Die heeft me weer op de rit gekregen! Toen naar de Hunkemöller. Hulp gevraagd en 2 perfecte bh's gevonden in de juiste (en voor mijn idee echt bizar grote) maat! Uiteindelijk wel weer helemaal blij, maar wat kan je het jezelf moeilijk maken zeg pffff.

12. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    B16, heekenbaar. Bij mijn eerste zoontje voelde ik me prachtig! Maar bij deze een dikke vette koe. Blegh...en inderdaad je hormonen maken je nog eens extra onstabiel. Ik had de puf niet voor nieuwe bikini en had drie ouwetjes uit de kast....maar het zit allemaal niet. Mijn bovenstukjes wel (moest wel constateren dat mijn borsten toch echt wel groter zijn) maar ik kreeg mijn dikke reet niet goed in de broekjes...uiteindelijk maar een boxershort van mijn man gebruikt. (toch eigen tuin) maar jeetje... ik denk dat ik na de zwangerschap even een nieuwe garderobe moet inclusief zwemkleding. Je figuur veranderd toch na twee zwangerschappen...

Lovare...hmmm jouw kind gaat vast Chopin of Debussy of Beethoven...Mozart heten :D

13. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ik zat meer te denken aan Ravel of Bach te denken, hahahaha

Ik kan t me voorstellen B16. Het komt straks allemaal wel weer goed

14. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Had alles lekker open gezet want het waaide heerlijk.

Maar oh my! In de verte komt er een lucht aan! En die lucht staat om de haverklap in lichterlaaie... gedonder in de verte...

Oo ooooo hopelijk valt het mee... mijn zoontje heeft nog niet bewust onweer meegemaakt. Hopelijk slaapt ie er doorheen of word hij er niet bang van..,

15. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben hier alleen nog maar een paar druppels gehad, van mij mag het flink gaan regenen! Goed voor de tuin :)

@B16 heb je normale bh's gekocht of zwangerschap/voedingsbhs?

16. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16

Nu nog een gewone bh. Wil wel een voedingsbh gaan aanschaffen, maar vond het daar toch iets te vroeg voor. En heb nu ook geen mega dure gekocht. Wilde gewoon iets aan hebben dat lekker zit 😃

17. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Haha ik ben zo benieuwd naar alle namen! Mijn moeder heeft vandaag een gokje gedaan (ze had een realistische droom gehad), maar het was 'm niet! Heb haar ook niet verteld dat het wel een naam uit mijn top5 was, haha!

Ik ben steeds aan het hopen dat niemand uit onze directe omgeving voor 'onze' naam gaat! :)

Luna; nee, cottonbaby. De ledikantdekentjes heb ik wel van koeka. Dit is de gevoerde versie van cottonbaby, ietsjes goedkoper dan koeka (meen 40 euro) maar moet er nog eentje bij als reserve en om te gebruiken in de wandelwagen.. Hij voelt heerlijk zacht en warm aan dus ik denk dat ik nog een roze of beige haal. Ook fijn voor dalijk in de kinderwagen.

Hoeveel wieg en ledikantdekentjes hebben jullie? En lakentjes?

18. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hmm voor een meisje vind ik:
    Liv, Elif of Nova/Novi erg leuk. Hahaha die kan ik best noemen ;)

19. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Goedemorgen,

Warmte overleefd? Vond het gistermiddag echt te warm! Gelukkig onweer en dikke 10mm regen gehad, tuin ook weer blij.

Ik heb ook al bh dikke maat groter maar knelt ook alweer. Ben ook makkelijk aan het worden, sportbh zit heerlijk. Loop in korte broeken vriend, wel gek voor jezelf dat alles zo veranderd :D.

Groei nu per dag ook in gewicht...

20. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    Wat een warmte zeg vannacht hier niets geen regen helaas!

Haha op mijn foto lijkt net of ik dat nat ben idd zag het nu ook maar is gewoon schaduw!

@b16 ik herken je gevoel wel hoor. Ik vind mezelf ook niet erg mooi naja me buik dan hij voelt al zo groot en moet nog ruim 3 maanden... gisteravond had ik even een dipje. Na het avond eten voelt me buik altijd zo zwaar en lopen is dan al te veel. Liet ik dus ook nog een glas met drinken vallen wat ik moest opruimen, had het echt even gehad...

Namen ben ook erg benieuwd! MI heeft wel dezelfde smaak als mij, nova vind ik ook erg mooi maar ik houd ook wel weer een beetje van apart niet veel voorkomend. Mijn dochter myla (mayla) heb ik nog maar 1 keer gehoord dus is wel uniek! Jongensnaam komt iets vaker voor dus zou zomaar kunnen dat ie hier ook tussen zit met al die jongens;)

Morgen nog 3 maanden en dan is het al de uitgerekende datum ben zo benieuwd!!

Deel Deze Pagina