Yankee; ik wilde per se een andere luiertas dan die bij de kinderwagen hoorde. Deze zag ik al heel vroeg in mijn zwangerschap maar vond m eigenlijk te duur. Dus nu als verrassing gekregen. Zo blij mee Hij past ook heel mooi bij de leren stukken die de joolz heeft. Luna; mooi hè, ik heb de tan kleurige! Ik wil ook graag een slaapzakje kopen, om te kijken wat ukkie en wij het prettigst vinden. Vind wel dat er weinig newborn slaapzakjes zijn. Even opscheppen; de kast is zooooooo leuk geworden. Hij staat echt super op het kamertje. Ik heb vandaag vriendinnendagje. Lekker samen tapas eten en bijkletsen met geen de vriendinnengroep Morgen weer controle vk tussen het werken door. Fijn dat dit mogelijk is. Daarna deze week een keer bloedprikken om te kijken of mijn lichaam antistoffen aanmaakt (ivm rhesus c)
Gefeliciteerd met de 27 weken Lycos! Haha de tan kleurige vind ik idd het mooist. Slaapzak: ik heb nu 1 slaapzak van ikea zonder mouwen, er staat geen maat op alleen 0 - 6 maanden. Had er maar 1 gekocht want wilde nog ergens anders kijken voor een andere slaapzak. Yankee: Wij wonen niet in NL dus wordt ook geen NL naam, wie weet hebben wij net dezelfde uitgezocht Hier badspullen voor de baby gekocht bij de apotheek, luierzalf, zoogcompressen (langzaam dingen van het lijstje af aan het tikken) en 4 mooie baker doeken van Aden & Anais met sterren er op (hydrofiele stof, ook erg geschikt om over de kinderwagen te doen etc.) en dus net de Eames RAR schommelstoel besteld. Tevreden voor vandaag (dag 1 van ons weekend). Morgen de kinderkamer leegruimen
Schoonfamilie hoor je vaak ook woeste verhalen over ja, mijn vriend heeft 4 zussen en die zijn allemaal leuk dus heb het getroffen. Mijn moeder is al 8x oma en kijkt niet naar kleinkinderen om dus zal niet veranderen denk ik. Kan er inmiddels een boek over volschrijven maar goed. Zo wat een weer, het rommelde hier wat tussen de middag. En opeens een knal zo een heb ik er nog nooit gehoord! Alles verlicht en een herrie. Is het ingeslagen in zendmast buren, buurman stond ernaast en is paar meter gelanceerd maar mankeert niks. Diverse buren met van alles stuk, maar geloof dat wij geluk hebben. Ben niet bang voor onweer maar dit was echt eng!
Wow wat schrikken pinac! Hier begint het nu ook harder te waaien! Slaapzak; bij onze Hema helaas alleen maar grote maatjes. Mijn oma heeft wel een trappelzak gebreid, zoooo leuk! Heb m nog niet gezien nu die klaar is maar op de foto was hij zo mooi! ( zal eens kijken of ik foto op internet vind) Deze week maar eens even lang wibra dan! Welke uitzetlijst hanteren jullie trouwens?
Heerlijk die verkoeling! Een aantal flinke buien gehad. Nu schijnt het zonnetje en is het aangenaam koel. @Pinac, ok communiceren met de overledenen is wat minder makkelijk.... Wel een gemis dan. Wat bizat van de onweer! Dat wil je niet meemaken van dichtbij! Gelukkig dat alles ok is gegaan en fijn dat jullie geen schade hebben. @familie, ik lees dat er wat lastige schoonfamilies zijn. Gelukkig is mijn eigen familie al gecompliceerd genoeg. Aan de ene kant allemaal heel gul aan de andere kant best hoge pet op van zichzelf en ze hebben alles beter dan de ander... @Lycos, het klinkt alsof je het toch gezellig gehad hebt. @Luna, ik begreep dat handpompen een heel gedoe is. @aardbei, fijne verjaardag! Wat een respectvolle leeftijd @Mi, hoe is het mogelijk dat positiekleding niet meer zit . Erg knap en rot! Je bent nog niet eens bij het einde.
mI hou je vocht vast? Ik zit zelf qua positiekleding ook een maat groter dan in het begin. Zeker broeken zitten strak. Ik Ben een kilo of 8 aangekomen, jij dan?
Jeetje, positiekleding wat niet meer goed zit.. Dat is balen. Dan inderdaad een maat groter kopen. Ik heb van prenatal een slaapzakje. er staat 60 cm in. Dat was de kleinste. Maar welke maat dat dan is? Maat 60 bestaat niet toch? Maar denk dat ik beep in het begin gewoon lekker in zijn pyama laat slapen... En later pas slaapzakje erbij. Wij gaan misschien morgen even naar babypark. Wil nog wat dingen kopen. Maar zou zo kunnen dat we niet gaan, haha. We willen nog zo veel doen. Morgen weer voor baby apk naar de verloskundige. Ben benieuwd!
Ik ben ongeveer 7kg aangekomen nu.... maar mijn buik is best laag gaan hangen. Misschien dat dat de oorzaak is. Maar moet nu dus echt ff op zoek naar wat nieuwe. Hoopte het uit te kunnen zingen met wat ik al had. Hahaha Krijg nu dus stroomstootjes steeds in mijn blaas en vagina. Als ik het me goed herinner begon dat de vorige keer toen de kleine met het koppie naar beneden ging liggen. Wel vroeg al maar het voelt wel zo. Vrijdag naar de vk dus ben benieuwd hoe die ligt. Woensdag naar het cb met mijn zoontje. Hij krijgt weer prikjes (11 maanden) en ik vrees met mijn hormonen dat ik het niet droog ga houden. De eerste keer ook al niet.
Even tussendoor wilde dit met jullie delen! Baby heeft de hik hihi! Weet nog dat me dochter dit ook vaak had maar hij kan er ook wat van, zo schattig!! Hihi Hebben jullie dit al gevoeld?
Hoe voel je dat ze de hik hebben? Hier hele dag wel enorm veel getrappel, best grappig al voelt het ook wat als een groeispurt. Succes morgen bij de prikken MI! En jij bij verloskundige pita! Ik moet naar internist en diabetesverpleegkundige, ben benieuwd wat ze zeggen. Niet zoveel zin in. Eindelijk niet meer zo broeierig op de slaspkamer, fijn!
Oh die stroomstootjes die heb ik ook. En mijn buik hangt ook. Als ik zit en mijn adem inhoudt zou ik net zo goed iets teveel gegeten kunnen hebben. Apart is dat.
Ik ben vanmiddag opeens verrast bij me thuis met een babyshower door mijn lieve vriendinnetjes! Ik was helemaal in shock want had het totaal niet zien aankomen! Zal morgen wat foto's en een verslagje posten.. Nu lekker slapen, morgen vroege dienst! Trusteeee
Goedemorgen! Iedereen met controles etc. succes!! @Lycos wat leuk! Ik ben benieuwd naar hoe je het gehad hebt!
Wat leuk lycos!! Wachten op de foto's!! Succes bij de controles allemaal!! Hier hebben we net het bedje van de jongste verplaatst naar de kamer van de oudste. Op hoop van zegen dat t gaat lukken...
Wat leuk Lycos!! Veel leuke spelletjes gedaan? Hihi Nell, o ben blij dat ik niet de enige ben met die stroomstootjes. Wat een irritant gevoel De hik, bij mijn zoontje was dat vooral de laatste twee maanden wel drie of vier keer per dag. Zijn hoofdje lag naar beneden dus ik voelde hem dan 'tikken' tegen mijn lady parts aan vaak werd hij soort van 'kwaad' want als hij de hik had begon hij bozig te trappen en te woelen. (gok ik, zo voelde het hihi) Veel afspraken deze week zo te lezen dus. Goh... eerst was het allemaal nog spannend of alles goed zou gaan en nu zitten we straks allemaal in het derde trimester en gaan we aftellen. Vandaag betere temperaturen.