1 t/m 15 oktober 2015 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MI87, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    @najade; oh wat vervelend. In ieder geval goed aan je bedrust houden! Ik hoop dat het afzakt en je de beeb nog lekker lang binnen kan houden!!

Hier gaat alles goed, de eetbuien herken ik ook. Het zijn eigenlijk geen buien, heb constant zin in snoep. Ook al eet ik gewoon gezonde maaltijden tussendoor.

Ik doe ook sinds vorige week aan zwangerschapsyoga. Zijn er meer meiden die een cursus volgen?

2. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Misscandy ik ben twee weken geleden begonnen met zwangerschapsyoga! Ik vind het erg leuk en hopelijk heb ik er ook nog wat aan bij de bevalling Haha

3. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    @najade heel veel sterkte!

Ik ben vandaag eindelijk weer eens wezen sporten. Heb 13 weken lang niet mogen sporten, dus was er wel weer aan toe!

Normaal gesproken rijd ik paard, maar nu doe ik een soort van zwanger fit programma. Lekker bewegen in de buitenlucht. Beviel me erg goed. Dit was een proefles maar ik heb mij direct ingeschreven om vanaf volgende week lekker elke week te gaan sporten!

4. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Heeeee een deel 2! :D

Najade; wat schrikken zeg! Dan nu maar volledig rust houden, hoe moeilijk dat ook is! Hopelijk blijft je mannetje nog lekker een tijdje zitten waar die zit..

B16; lijkt me heerlijk, ik doe normaal krachttraining (fullbody) maar mag de helft van de oefeningen niet meer doen en voel me zo futloos en slap.. Ik krijg geen gewicht meer opgetiild ;)
    Na de bevalling weer back to reality; sporten en goed gebalanceerd eten..

Vandaag weer sinds tijden een snoeploze dag! Ben heel trots op mezelf :p

5. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha! Ik heb ons weer gevonden.
    Maar schrikken najade! Ik heb wel gehoord dat je door blaasontsteking weeën kan krijgen. Stond bij jou ook met elkaar in verband?

Ik heb geen onwijze vreetbuien. Krijg nu ook vaak de reactie dat ze me dun vinden worden (behalve buik dan), want ik sta nog steeds op -2/-1,5. Het wisselt een beetje. Heb nu de laatste week ook veel gespuugd door het hoesten.

Kids willen heel graag beebje voelen schoppen, maar elke keer houdt t'ie zich rustig als er een hand op ligt.

6. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    24 weken dans vandaag!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23 KB
      Weergaven:
      1
  7. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nell mooie buik!!!!

25 weken!!! Vanavond weer een nieuwe buikfoto maken

8. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Nell, mooie buik hoor! Prachtig. Bij mij nog niet zo vol denk ik.

Ik doe al zwangerschapsyoga vanaf 13 weken zwangerschap. Heerlijk vind ik het! Elke vrijdagavond ga ik er trouw heen. Leuke meiden zijn er ook. Vind het gewoon gezellig en leerzaam.

9. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ik heb zwangerschapsyoga geprobeerd maar ik liep daarna 4 dagen krom van de pijn in mijn rug. Nu zwem ik lekker

10. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
  11. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Mooie buiken!

Nell ik dans met je mee! Vind 24 toch weer een mijlpaal!

Vanmorgen weer bij Gyn geweest, alles prima. Vanaf nu elke keer groeiecho's, was best ff gedoe. Armen en benen die door elkaar zaten en erg schoppende kinders. Maar lopen keurig op schema. Ze liggen beide met benen rechtsboven, daar gaat het soms ook flink tekeer in mijn buik.

Volgende week suikertest bah!

12. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    O ja ze waren 650 en 615 gram, dus of die banner wat klopt qua gewicht en lengte geen idee. Dit was op schema.

13. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Pff ik zou vanmiddag tekenen voor de woning, maar hij is nog niet klaar om opgeleverd te worden. Dus nu mag ik pas vrijdag tekenen. Officieel wordt hij pas maandag opgeleverd. Ik hoop dat ik niet ook nog eens de volledige huur moet betalen voor die paar dagen die ik de sleutels eerder mag hebben... Ik word hier zo moedeloos van, van dat wachten. Nu moet ik nog een maand wachten met de huur opzeggen van mijn huidige woning.

14. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    @pinac: fijn dat ze het goed doen :). Heb je ook echofotos? Ik
    Ben wel erg benieuwd hoe het eruitziet met twee babys die door elkaar heenzitten ;).

@lovare: ah balen zeg! Maar... Goeie dingen hebben tijd nodig dus
    Nog even geduld het komt helemaal goed :)!

15. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Mooie buikjes!!

Lovare; Balen zeg! Dan hopen dat je vrijdag kan tekenen.. Ben je al langzaam dozen in aan't pakken?

Ik heb eindelijk een jurkje gevonden voor de bruiloft vrijdag. Een iets wijder, suède achtig pastel roze jurkje, heel mooi! (geen zwangerschapsjurk want die zitten bij mij allemaal als een hobbezak)
    Die dure zwangerschapsjurk van Tiffany rose die ik graag wilde heb ik dus terug gestuurd omdat het totaal niet uitzag!

Vriendlief is weer hard bezig aan de commode.. Dinsdag worden alle spulletjes geleverd.. kan niet wachten!!!
    Heb zoveel zin om in te richten

16. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Pinac; ik ben ook wel benieuwd naar echo foto's van je twee ukkies..
    Hoe gaat het met je buikje?

17. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Balen Lovare, zit niet echt mee hè, maar wordt vast een mooi plekje.

Krijgen we ook foto van je spullen Lycos?

Echt foto's waar ze beide op staan heb ik nu niet. Ze zetten ze echt per kind in beeld. Tenminste dat heb ik op foto.
    Wel een met 2 hoofdjes maar is van bovenaf dus alleen 2 rondjes, schiet ook niet op haha.

18. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Dit is van bovenaf dacht ik

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,3 KB
      Weergaven:
      1
  19. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Tuurlijk! Als alles geleverd (en de commode geschilderd) is maak ik een foto..
    Kan wel alvast een foto plaatsen van de kledingkast.. zal even een foto maken zometeen!

Wat schattig die hoofdjes zo tegen elkaar pinac!

20. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Bekijk bijlage 462679

😁 ben er heel blij mee. We hebben 'm nu alleen geschuurd.. Die oude look vind ik wel gaaf bij de voor de rest strakke kamer.
    Dus we lakken m ook niet meer af anders gaat ie blinken. Nu issie mooi mat!

Deel Deze Pagina