Wat super leuk Lycos!! Ik hoop stiekem ook op een babyshower. Ik vraag me af of er iemand uit mijn vriendinnengroepje is die het initiatief neemt... En wat een mooie mini buik!!!
We zitten vlakbij Ibiza stad. Ben al 2 X eerder op Ibiza geweest. Zo fijn eiland! Ga ook nog proberen een feestje met Armin van Buuren mee te pakken en verder lekker rustig aan. Zitten in een heel klein hotelletje zodat ik niet de attractie van het hotel zal zijn met en m'n buik en het grote litteken op m'n buik!
Geweldig lycos! Ik verwacht geen babyshower. Ik heb vriendinnen door het hele land waarvan veel elkaar niet eens kennen. Dus ik zou niet weten Hoe dat praktisch tot stand moet komen. Zijn er ook mensen die na de geboorte een kraamfeest organiseren?
Ik krijg wel een babyshower, maar hoe wat waar en wanneer geen idee haha Kraamfeest lijkt me heel handig! In 1 x van al die visite af. Maar ja dat kost of een hoop centjes of iemand vinden die alles voor je wil regelen... (en vooral opruimen) Het liefste zou ik de eerste week tegen niemand willen vertellen dat hij geboren is, eerst even samen genieten haha
Check dit dan: supercute! Slaapzakken voor pasgeboren kindjes - Minis Only l Babykleding & Kinderkleding Online
Super leuk Lycos!!! Zo te lezen heb je super leuke vriendinnen. Hier ook geen babyshower gehad bij de eerste. Mijn vriendinnen wonen of te ver weg of ze willen nooit geen kinderen en zijn er dus helemaal niet mee bezig. Merk ook dat je toch een beetje uit elkaar drijft daardoor hoor. Oja en dan heb ik nog een clubje die vinden babyshowers stom en onzin... en daar baal ik van want mij lijkt het super leuk. Ben gek genoeg wel naar zat andermans showers geweest. naja... tis niet anders helaas. B16 en Pitahaya, heerlijk. Geniet van jullie vakantie!!! Prikjes: woensdag pas Sorry als ik dit topic ff misbruik. Gooi even foto van de buik erop om te vergelijken of ie groter is geworden.
Oke tussen de eerste en tweede zit 5 dagen verschil. Nu kan ik zelf ook goed kijken hij voelt namelijk verschrikkelijk zwaar.
Baal wel dat ik ze niet recht krijg hoe ik ze ook draai. Bah. Nu kun je moeilijker vergelijken maar volgens mij is hij echt dikker
B16; wij zijn toen in figueretas geweest, op loopafstand van Ibiza stad! MI; door de gedraaide foto is vergelijken iets moeilijker, maar hij lijkt inderdaad dikker! Mijn buik lijkt ook met de dag te groeien Jammer dat de meeste geen babyshower krijgen.. Je word echt even in het zonnetje gezet! Wij hebben een grote vriendinnengroep (16 meiden) dus bij ons is het vaak moeilijk om allemaal tegelijk af te kunnen spreken. Hiervoor hadden ze speciaal allemaal vrij geregeld en of plannen verzet, zo lief! Ben echt blij met ze!
@lycos, wauw klinkt goed jouw babyshower! Ik zou er zo graag een willen, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand iets voor mij organiseert en daarbij is het nu vakantieperiode ... @Mi kan je ze niet even samen maken tot 1 afbeelding in paint en dan opnieuw posten. Als de foto dan draait dan draaien ze wel samen dezelfde kant uit
Lycos wat leuk!! Hier ook een grote vrienden groep maar ook gwn een grote familie (zussen schoonzussen nichten ) dus er wordt sowieso een baby shower georganiseerd maar hoe wat waar wanneer weet ik niet.. Denk zelf wel na de zomervakantie.. velen gaan op vakantie.
Mi ik kan het niet zo goed zien maar je komt per week nu 500 gram aan dus zon groeispurt kan best! 26 weken dans vandaag!
Wow klinkt super lycos! Hiee verwacht ik niks.. net als bij mi vinden de meeste om me heen t onzin dus verwacht niks... wel jammer want lijkt me wel leuk... 26e wel een van me vriendin
Wauw Lycos echt leuk joh! En van die namen is wel trikkie hoop dat ie er niet tussen zat haha lijkt mij dan echt lastig! Ben ook zo benieuwd naar mijn babyshower @MI moeilijk te vergelijken zo maar t lijkt inderdaad wel of ie groter is... maar ja dat is hier ook zo hoor! @nell die slaapzakken zijn idd echt schattig, zie dit ook wel eens voorbij komen op fb! Wij doen geen kraamfeest, heb er wel lang over getwijfeld maar kost inderdaad wat centjes en je moet iemand die alles wilt doen. drinken schenken opruimen en wil dat aan niemand vragen...
Je buik lijkt wel dikker, maar heeft sowieso wel een ander model volgens mij. Ziet er gaaf uit Lycos die buikschildering! En wat een roze waas springt er van die foto af 😃 Bij mijn 2 laatste zwangerschappen wel een babyshower gehad door mijn moeder en zussen. Maar of ze dat weer doen... O, ja de baby heeft hier meerdere keren per dag de hik. Een echte zuipschuit 😉
Dames, wij gaan morgen naar italie voor 2 weken dus dit is mijn laatste berichtje. Vandaag alles in pakken. We gaan kamperen en ben benieuwd hoe het gaat. Hebben wel matjes van 10 cm dik gekocht. Haha. Ik heb er mega veel zin in. Doei Doeiiiiiiiii.