Heerlijk Pita, geniet ervan! Tot over twee weekjes! Ik zou nog even de trappelzak showen die mijn oma voor me aan het breien is.. http://www.hobbydoos.nl/images/patroon/BDF165/10-groot.jpg Kan niet wachten tot ie klaar is!
Veel plezier pita! Geniet van je vakantie Lycos, dat ziet er super lief uit!! Hier geven wij wel een kraamfeest. In onze cultuur is dat ook 'normaal' dus familie zou opkijken als het niet gedaan wordt. Het kost idd wel wat maar ik vind het altijd heel erg gezellig. Heb ook een hele grote familie dus hoef me niet druk te maken over het eten hapjes of drank en of het inschenken/opscheppen etc. Dat wordt bij ons door familieleden gedaan.. Jullie al definitieve keuze gemaakt voor het geboortekaartje? Vind zo moeilijk om een keuze te maken! Misschien maar f een gratis voorbeeld aanvragen
Veel plezier Pita!! Schattig Lycos! Au au mijn rug wil geen rug klachten... bij me dochter dus op het laatst ook erg gehad en hoop zo dat het me deze keer bespaard blijf maar weet nu dus al niet meer hoe ik moet zitten.... baalmomentje
Ciao Pitahaya!!! Genietze!!! Aardbei, ow bah je rug kan inderdaad verschrikkelijk lastig zijn in een zwangerschap. Helpt een warme kruik? Wat ik ook heerlijk vind is dat mn man in mijn rug duwt net als bij rugweeen zeg maar. Misschien helpt dat? Foto's, onze computer is stuk. Dus ik kan niet op paint ofzo. Moet het met mijn tablet doen.
Bevallingslijst 1 - 15 oktober 1 oktober (2) Simkins: 30 jaar, 3e kindje Jongen! MI87: 28 jaar, 2e kindje Jongen! 2 oktober (3) Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje Verrassing! Kh82: 32 jaar, 2e kindje Meisje! Elena22 - 27 jaar, 2e kindje Jongen! 3 oktober (1) Tunisiana: 27 jaar, 1e kindje Meisje! 4 oktober (4) Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje Jongen! Lycos 27 jaar, 1e kindje Meisje! Miranke: 37 jaar, 3e kindje Meisje! Sterre01: 27 jaar, 2e kindje Meisje! 5 oktober (3) MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje Jongen! Mie88: 26 jaar, 2e kindje Jongen! MissCandy: 29 jaar, 2e kindje Meisje! 6 oktober (5) Catlady25: 25 jaar, 1e kindje Jongen! Beautevil: .. jaar, 2e kindje Verrassing! Luna30: 30 jaar, 1e kindje Jongen! Jossie81: 33 jaar, 2e kindje Meisje! Veetje83: 31 jaar, 2e kindje Jongen! 7 oktober (2) Miss28: 32 jaar, 2e kindje Jongen! Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje Meisje! 9 oktober (1) Mommytje: 20 jaar, 1e kindje Meisje! 10 oktober (4) Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje Meisje! Lovare: 25 jaar, 1e kindje Jongen! TheyCallMeMommy: ? jaar, 4e en 5e kindje Jongen! & Meisje! Joyce1: ? jaar, 4e kindje Jongen! 11 oktober (1) Yankee: 27 jaar, 1e kindje Jongen! 13 oktober (6) proudmama90: 24 jaar, 2e kindje Meisje! Ilse1986: 28 jaar, 1e kindje Jongen! Marijke88: 27 jaar, 3e kindje Meisje! B16, 32 jaar, 1e kindje Meisje! Pinac: 29 jaar, 1e + 2de kindje Jongen! & Meisje! Nell, 30 jaar, 3e kindje Jongen! 15 oktober (2) Najade: ? jaar, 4e kindje Jongen! Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje Jongen! Totaal: 34 zwangeren waarvan 19 jongens en 15 meisjes Sterretjes; NathalieD - 6 wkn Shendari 2moekes - 5 wk 5 dg Pinkcloud Toettoetmama - 6 wk 2 dg, bbz Laana - bbz Ilse1980 Ons2ewonder - prachtig meisje Yulin Afspraken juli! 08-07 Marijke88: controle VK 08-07 Lovare: 3D/4D echo 09-07 Catlady: Controle VK 09-07 Yankee: Controle VK 10-07 MI87: controle vk 10-07 Lovare: Extra echo 13-07 Lycos: Pretecho 3D 14-07 Aardbei1707: Pretecho 3D 17-07 Pinac: Gyn + Echo 20-07 Elena22: Controle gyn. 20-07 Luna30: Suikertest 21-07 Luna30: Controle 22-07 Aardbei1707: Controle VK 22-07 Catlady 25: Pretecho 25-07 Pitahaya: Controle VK 26-07 Marijke88: controle VK 28-07 Pinac: Gyn + Echo 29-07 B16: Controle 29-07 Lycos: Controle Afspraken augustus! 3-08 Marijke88: groeiecho 3-08 Luna30: Controle 5-08 Lycos: Groei echo 10-08 Elena22: Placenta lokalisatie 12-08 Pinac: Gyn + Echo 17-08 Lovare: Afspraak erasmus 18-08 Luna30: Controle 27-08 Pinac: Gyn + Echo
Oeh Aardbei, lijkt me niet prettig! Dan rustig aan vandaag! Goed naar je lichaam luisteren! Yankee; wij hebben ook een paar proefdrukken besteld. Hieruit gaan we een keuze maken! Helaas hebben we beide een andere voorkeur dus denk dat we de kaartjes gaan samenvoegen tot één kaartje! Kraamfeest; wij geven geen kraamfeest. Ik vind dat altijd zo onpersoonlijk. De mensen komen om de baby te bewonderen maar de baby ligt vrijwel altijd in de wandelwagen te slapen of gaat bij oma op de arm. Daarnaast is er weinig tijd om met iedereen even persoonlijk een praatje te maken. Doe mij maar kraamvisite. Het is wel vermoeiender, maar iedereen krijgt wel even zijn/haar momentje met baby en moeder waar iedereen juist voor komt!
@Pita, fijne vakantie! @Aardbei, even lekker rustig aan doen! Het wil soms werken om in de gaten te houden dat je niet je knieen op slot doet wanneer je stil staat. Scheelt bij mij heel veel voor mijn rug. Ik heb net wat stofjes gescoord om de letters van zijn naam te maken. Ik ga daarmee zijn eigen naamslinger maken ! Net ook even de laatste schade van het scooterongeluk laten taxeren. Gelukkig geen schade aan mijn saxofoon, dus dat scheelt weer wat kosten. Heerlijk die regen, maar tussendoor wel wat plakkerig...
Fijne vakantie Pita! Aardbei oei even opletten anders misschien even een zwangerschapsmassage of physio? Stuitje: soms last van als ik lang op een simpele stoel moet zitten. Lycos dat klinkt werkelijk fantastisch!!! En mooie schildering Superleuke slaapzakjes Nell! Lovare: leuk idee met die letters en gelukkig niks mis met je saxofoon! Vraagje: die bovenlakens die onder de dekens horen, waar koop je die in NL? Hema? Prenatal? **27 weken dansje**
Zo.... net stond de tnt voor de deur met... het kraampakket van de zorgverzekeraar! Word er gewoon ff zenuwachtig van
Wow @MI wow wat zit er in??? Fijne vakantie @pitayah @luna ik heb ze van koeka en cottonbaby maar hema en prenatal hebben ook veel leuke! @lovare leuk idee! Hang je die ook al op of pas na de geboorte? Ik wil een slinger maken die we voor het raam kunnen hangen met zijn naam van rompertjes
Ja simpel lakentje inderdaad. Bij me dochter had ik er 1 van babydump en 1 van prenetal. Hema heeft ze vast ook
Luna, ja als het maar katoen is. Hier lakentjes van babydump maar die liggen dus mooi te verstoffen. Meneer sliep al met twee weken in een slaapzak. Alles trappelt hij weg. Denk dat ik er nu eentje haal meer voor het 'oog' in de babykamer. Lakens voor de wieg dan weer wel gebruikt de eerste twee weken. Wij hebben een witte rieten mozeswieg. Heb daarbij gehaakte witte dekentjes en witte lakentjes. Aardbei, grappig noem mijn zoontjes nu al aapies dus het kraampakket past er mooi bij. Als extraatje zit er een deken in geloof ik. Nog niet uitgepakt. En een bordje met bestek en slabbetje. Dezelfde als bij mijn zoontje.
ohhh heel erg maar ik heb alleen het knisperboekje nog maar bekeken haha! hij ligt nu te verstoffen op onze kamer straks toch maar eens goed kijken haha! bij me dochter zat ik bij een andere verzekering dus ander pakket! zit bij jou dat knisperboekje er niet in dan?
Ik zou het kraamfeest dan alleen doen voor alle Vage familieleden en kennissen die ineens weer op Bezoek willen komen ivm de baby tot wel een half jaar erna. Als ik die nou voor een kraamfeest uitnodig heb ik die allemaal in ene keer gehad.