@luna, ik heb mijn onderlakens van de hema, prenatal en dr babydump. Ophangen van de letters doe ik pas na de geboorte. De naam blijft nog even geheim
Vandaag gebeld door de vk of ik m'n afspraak donderdag kon verzetten. Dus vanmiddag geweest. Alles was goed.. hartslag 130 en baby lag al met z'n hoofdje beneden. Denk dat ze nu nog wel kunnen draaien toch? Voor op de lijst. 29 juli groeiecho en vk controle
Hahaha MI!!! Ik heb gelijk zitten kijken en dekentje zat er bij niet in dus denk dat het jou knisperboekje was! Bestek en bordje en slab zit er ook in Ik.lees veel groeiecho, ik wil ook zo stom dat het bij ons niet is. Bij hoeveel weken krijgen jullie die ongeveer? Weet ik wanneer ik moet gaan zeuren
Hier met 30 wk groeiecho. Is hier standaard. Twijfelen ineens weer over de naam..... Hoe gaat t met je rug aardbei?? Hier sinds 1.5 week weer last van mn stuitje... toch te ver gefietst in de harde wind... en te weinig gerust.. Ook doen mn borsten ineeens weer zoooooo veel pijn.....
Marijke, hier ook. Krijg soms toeschietreflex gevoel als mijn zoontje huilt of er tegenaan komt. En ze prikken ineens erg veel. Aardbei, ja ik heb dat boekje niet uitgepakt. Vorig jaar zat er namelijk een dekentje in dus ging ervanuit dat dit er ook weer eentje was Morgen de prikjes voor mijn zoontje... word al emotioneel als ik eraan denk. Eerste prikjes heb ik ook mee staan huilen. Denk echt van de hormonen want de keren daarop ging het me beter af. Pfff spannend. Arm ventje
Bedankt voor alle reacties op mijn vraag over de lakentjes MI succes vandaag met de prikken, snap dat dat moeilijk is! Borsten: Hier ook weer extra gevoelig de laatste tijd. Verzekeringspakket: Ik heb een NL verzekering maar speciaal voor mensen die in het buitenland wonen, ik verwacht dus geen kraampakket. Helaas, zou leuk zijn! Echo: Volgens mij krijg ik ook geen echo's meer. Weet nog niet of ik een pretecho doe, dat kost zo'n 100 euro hier. Even kijken hoe ongeduldig ik word Nog een vraag: waar ik woon verkopen ze geen boxen zoals we ze in Nederland hebben, alleen een variant die alleen uit hekjes bestaat (maar geen bodem). Een "playpen" noemen ze dat. Nou zat ik te kijken naar wat het zou kosten om een box hierheen te laten komen in een container. Nu mijn vraag: als je een box koopt, wordt hij neem ik aan uit elkaar geleverd? (Dus compact)? Dan is het misschien nog wel de moeite waard als het geen mega dozen zijn. Thanks meiden! En welke boxen hebben jullie gekocht? Fijne dag iedereen, en succes met alle afspraken! Ik zal later de lisjt even bijwerken.
Hier een box via marktplaats. Stond bij een oppas opa en oma maar de kids wilde er nooit in. Zo goed als nieuw dus. 20 voor betaald. Zelf een nieuw boxkleed gekocht. Sopje erover en klaar is kees Ze worden erg veel aangeboden dus daar kun je ook nog kijken. We hebben hem inderdaad uit elkaar gehaald en meegenomen.
MI! Succes met de prikjes voor Levi Luna; wij hebben deze box van babypark Box Long Island Wit | Babypark Hij werd geleverd in twee grote platte dozen! Kan dus denk ik makkelijk verscheept worden! Jammer dat je geen kraampakket krijgt! Ik ben verzekerd via CZ, benieuwd wanneer ik het kraampakket ontvang. Heeft iemand al iets van de kraamzorg gehoord? Hier zometeen afscheid nemen van collega die op sterven ligt.. Ze heeft een maand geleden te horen gekregen dat ze kanker heeft en het gaat ineens heel snel bergafwaarts nu! Zo oneerlijk, ze is pas 53 Daarna bloed prikken in het ziekenhuis!
Echo's; ik krijg nog een groeiecho met 31 weken. Volgende week de pretecho en met 36 weken nog een liggingsecho! We zien haar dus nog 3 keer voordat ik ga bevallen <3
Poeh erg heftig Lycos! Ik heb met 30 weken ook de eerste groeiecho. Krijg er na een paar weken ook nog 1 geloof ik. Wij hebben de box ook via mp. Ziet er als nieuw uit! Nieuwe boxen leveren ze in platte, grote dozen! Lastig die rugklachten aardbei! Ik had vorige week een paar dagen rug/uitstraalpijn in en vanuit mijn rug. Dat gaat sinds een paar dagen gelukkig weer erg goed! Ik hoop dat het bij jou ook weer wegtrekt.
Oo Lycos wat erg zeg! Jeetje in een klap is je leven voorbij. Rotziekte. Ja hier ben ik al opgebeld door de kraamzorg. Die komen binnenkort langs. Dacht de tweede keer dat ze dan alleen bellen maar ze komen weer gewoon langs. Zal de lijst ff bijwerken. Heb twee afspraken die er nog niet bij staan. Lovare, veel succes en plezier bij de echo! Marijke jij ook!
Bevallingslijst 1 - 15 oktober 1 oktober (2) Simkins: 30 jaar, 3e kindje Jongen! MI87: 28 jaar, 2e kindje Jongen! 2 oktober (3) Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje Verrassing! Kh82: 32 jaar, 2e kindje Meisje! Elena22 - 27 jaar, 2e kindje Jongen! 3 oktober (1) Tunisiana: 27 jaar, 1e kindje Meisje! 4 oktober (4) Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje Jongen! Lycos 27 jaar, 1e kindje Meisje! Miranke: 37 jaar, 3e kindje Meisje! Sterre01: 27 jaar, 2e kindje Meisje! 5 oktober (3) MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje Jongen! Mie88: 26 jaar, 2e kindje Jongen! MissCandy: 29 jaar, 2e kindje Meisje! 6 oktober (5) Catlady25: 25 jaar, 1e kindje Jongen! Beautevil: .. jaar, 2e kindje Verrassing! Luna30: 30 jaar, 1e kindje Jongen! Jossie81: 33 jaar, 2e kindje Meisje! Veetje83: 31 jaar, 2e kindje Jongen! 7 oktober (2) Miss28: 32 jaar, 2e kindje Jongen! Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje Meisje! 9 oktober (1) Mommytje: 20 jaar, 1e kindje Meisje! 10 oktober (4) Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje Meisje! Lovare: 25 jaar, 1e kindje Jongen! TheyCallMeMommy: ? jaar, 4e en 5e kindje Jongen! & Meisje! Joyce1: ? jaar, 4e kindje Jongen! 11 oktober (1) Yankee: 27 jaar, 1e kindje Jongen! 13 oktober (6) proudmama90: 24 jaar, 2e kindje Meisje! Ilse1986: 28 jaar, 1e kindje Jongen! Marijke88: 27 jaar, 3e kindje Meisje! B16, 32 jaar, 1e kindje Meisje! Pinac: 29 jaar, 1e + 2de kindje Jongen! & Meisje! Nell, 30 jaar, 3e kindje Jongen! 15 oktober (2) Najade: ? jaar, 4e kindje Jongen! Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje Jongen! Totaal: 34 zwangeren waarvan 19 jongens en 15 meisjes Sterretjes; NathalieD - 6 wkn Shendari 2moekes - 5 wk 5 dg Pinkcloud Toettoetmama - 6 wk 2 dg, bbz Laana - bbz Ilse1980 Ons2ewonder - prachtig meisje Yulin Afspraken juli! 08-07 Marijke88: controle VK 08-07 Lovare: 3D/4D echo 09-07 Catlady: Controle VK 09-07 Yankee: Controle VK 10-07 MI87: controle vk 10-07 Lovare: Extra echo 13-07 Lycos: Pretecho 3D 14-07 Aardbei1707: Pretecho 3D 17-07 Pinac: Gyn + Echo 16-07 MI87: Afspraak lactatiekundige (eigen initiatief) 20-07 Elena22: Controle gyn. 20-07 Luna30: Suikertest 21-07 Luna30: Controle 22-07 Aardbei1707: Controle VK 22-07 Catlady 25: Pretecho 25-07 Pitahaya: Controle VK 26-07 Marijke88: controle VK 28-07 Pinac: Gyn + Echo 29-07 B16: Controle 29-07 Lycos: Controle Afspraken augustus! 3-08 Marijke88: groeiecho 3-08 Luna30: Controle 5-08 Lycos: Groei echo 5-08 MI87: Intake kraamzorg 10-08 Elena22: Placenta lokalisatie 12-08 Pinac: Gyn + Echo 17-08 Lovare: Afspraak erasmus 18-08 Luna30: Controle 27-08 Pinac: Gyn + Echo
Hoooi allemaal, Ik ben nieuw hier 😁 Ik ben 4 oktober uitgerekend, gezellig met dierendag. Ik heb al een dochter van 15 maanden. 😊
@doktharam: welkom !! @groeiecho, ik heb die al aankomende vrijdag en ik heb het vermoeden dat als alles goed zit dat er dan geen meer volgt Zometeen de 3D echo 💙, zin in. Het weer nam ons verzoek om af te koelen wel heel serieus. De plantjes krijgen nu extra goed water.
Lovare, tip! Drink vruchtensap of koffie en eet een mars ofzo een half uur voor je erheen gaat. Meestal gaat de kleine dan lekker druk doen en kun je mooie shots maken! Welkom doktharam!
Gister 3x een bericht getypt en weg was ie, best vaak op deze site. Maar goed, nieuwe poging . Bah dat is ook wat van je collega Lycos, wat is het ook een rotziekte.. Groeiecho hier elke keer vanaf de 24 weken, geen idee hoe dat normaal is. Ooh ja, kraampakket aanvragen moet ik nog, dat soort dingen vergeet ik helemaal. Kraamzorg is hier vorige week geweest, gezellig maar niet enorm veel wijzer geworden opzich. Wat je graag wil en wat je moet hebben enzo. Moet zo naar de dietiste en daar heb ik helemaal geen zin in. Gister hele dag geprikt en mijn gevoel klopte precies, zat steeds aan de lage kant ipv aan de hoge. Heb altijd al dat ik regelmatig moet eten. Zat 2 uur na warm eten weer op zelfde waarde dan nuchter en dan moet ik zo een dieet krijgen om lagere waardes te krijgen . Maar goed.. Ben campings aan het kijken, vriend is zoveeeeeeel aan het werk en als we weg willen moet het binnenkort. Dus lekker weekendje hollandse kust ofzo, echt zo'n zin in!
Thanks voor het bijwerken van de lijst MI! Lycos wat naar van je collega, sterkte! Box: Mooie box hebben jullie Lycos. Heb je daar los een boxmatras bij besteld? Een van martktplaats zou inderdaad ook handig zijn (want dan kunnen we wat aan het verschepen uitgeven als hij niet zo duur is), maar aangezien onze ouders het moeten verschepen voor ons is het niet handig als hij nog in elkaar zit, kan ze niet echt vragen of ze de box ook voor ons uit elkaar willen halen en dan ook nog het verschepen regelen. Lovare geniet van je echo! Pinac wat raar, weten ze wel zeker dat je suiker hebt, kan het niet een fout in de uitslag zijn? Welkom @dokhtaram!
Sterkte Lycos.. @marijke met me rug gaat het nu weer wel... hoop niet dat het iets blijvends is, heb daar echt geen zin in Merk wel dat het nu echt zwaarder begint te worden, als ik iets doe voelt het allemaal zwaarder en moet soms ook zo bijkomen... vind het wel wat vroeg moet nog 3 maanden... ben er dan wel weer klaar mee eigenlijk maar ja... Vervelend van je stuitje marijke, met fietsen moet je ook zo oppassen idd! Oke dus rond de 30 weken een groeiecho.. dan ga ik bij de eerstvolgende controle erover beginnen, ben dan 29 weken... gaan ze dan echt het gewicht schatten? hier zeggen ze altijd dat dat heel moeilijk te meten is omdat ze al zo groot zijn.... Volgende week wel de 3D echo gelukkig dus dan mogen we hem weer eens zien! Lovare jij veel plezier vandaag! Hier nog niets gehoord van de kraamzorg. Maar las dat ze tussen de 28 en 32 weken bellen voor een afspraak. zal dus niet lang meer duren. vind het fijn dat ik kan zeggen wat ik wel en niet wil omdat ik de vorige keer echt geen leuke vrouw had (was een vakantiekracht en moest zo precies allemaal en ze kwam nergens aan toe, hele dag in dat boek aan het schrijven:S) Vervelend pinac