Lycos balen van die naam! Maar inderdaad niet erg dichtbij gelukkig, dus zou je er niks van aan trekken. Onze naam staat ook niet in de jongensnamen top 50, maar ja je zal zien dat iemand hem ook heeft. Ach aan het eind gaat het er om wat jij je kindje wilt noemen Lovare: Balen van de echo, gelukkig mag je nog een keertje Mammievan6 jammer van je zoon, baalt hij zelf erg? Ik ben zelf ook een keer blijven zitten (te lui) en kwam toen in een veel leukere klas terecht, daarna ging het super! Nell: Jammer! Heb jij nog plannen voor een uitstapje ofzo volgende week? Najade: Heftig! Heel veel sterkte! Marijke: Leuk setje! Ik heb vandaag online geshopt bij H&M. Zal foto's maken als ik alles heb, maar duurt wel even voordat het hier is haha. Catlady: Fijn dat alles ok was! Ik zal zo de lijst even aanpassen. Groeiecho's: Nou van alle verhalen hier krijg ik niet echt de indruk dat die erg betrouwbaar zijn!! Volgens mij wordt morgen de schommelstoel bezorgd! Jeej Perfecte timing, dit weekend beginnen met inrichten
Bevallingslijst 1 - 15 oktober 1 oktober (2) Simkins: 30 jaar, 3e kindje Jongen! MI87: 28 jaar, 2e kindje Jongen! 2 oktober (3) Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje Verrassing! Kh82: 32 jaar, 2e kindje Meisje! Elena22 - 27 jaar, 2e kindje Jongen! 3 oktober (1) Tunisiana: 27 jaar, 1e kindje Meisje! 4 oktober (5) Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje Jongen! Lycos 27 jaar, 1e kindje Meisje! Miranke: 37 jaar, 3e kindje Meisje! Sterre01: 27 jaar, 2e kindje Meisje! Dokhtaram: ? jaar, 2e kindje 5 oktober (3) MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje Jongen! Mie88: 26 jaar, 2e kindje Jongen! MissCandy: 29 jaar, 2e kindje Meisje! 6 oktober (5) Catlady25: 25 jaar, 1e kindje Jongen! Beautevil: .. jaar, 2e kindje Verrassing! Luna30: 30 jaar, 1e kindje Jongen! Jossie81: 33 jaar, 2e kindje Meisje! Veetje83: 31 jaar, 2e kindje Jongen! 7 oktober (2) Miss28: 32 jaar, 2e kindje Jongen! Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje Meisje! 9 oktober (1) Mommytje: 20 jaar, 1e kindje Meisje! 10 oktober (4) Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje Meisje! Lovare: 25 jaar, 1e kindje Jongen! TheyCallMeMommy: ? jaar, 4e en 5e kindje Jongen! & Meisje! Joyce1: ? jaar, 4e kindje Jongen! 11 oktober (1) Yankee: 27 jaar, 1e kindje Jongen! 13 oktober (6) proudmama90: 24 jaar, 2e kindje Meisje! Ilse1986: 28 jaar, 1e kindje Jongen! Marijke88: 27 jaar, 3e kindje Meisje! B16, 32 jaar, 1e kindje Meisje! Pinac: 29 jaar, 1e + 2de kindje Jongen! & Meisje! Nell, 30 jaar, 3e kindje Jongen! 15 oktober (2) Najade: ? jaar, 4e kindje Jongen! Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje Jongen! Totaal: 35 zwangeren waarvan 19 jongens en 15 meisjes Sterretjes; NathalieD - 6 wkn Shendari 2moekes - 5 wk 5 dg Pinkcloud Toettoetmama - 6 wk 2 dg, bbz Laana - bbz Ilse1980 Ons2ewonder - prachtig meisje Yulin Afspraken juli! 09-07 Catlady: Controle VK 09-07 Yankee: Controle VK 10-07 MI87: controle vk 10-07 Lovare: Extra echo 13-07 Lycos: Pretecho 3D 14-07 Aardbei1707: Pretecho 3D 17-07 Pinac: Gyn + Echo 16-07 MI87: Afspraak lactatiekundige (eigen initiatief) 20-07 Elena22: Controle gyn. 20-07 Luna30: Suikertest 21-07 Luna30: Controle 22-07 Aardbei1707: Controle VK 22-07 Catlady 25: Pretecho 25-07 Pitahaya: Controle VK 26-07 Marijke88: controle VK 28-07 Pinac: Gyn + Echo 29-07 B16: Controle 29-07 Lycos: Controle 30-07 Catlady25: Controle VK & Groeiecho Afspraken augustus! 3-08 Marijke88: groeiecho 3-08 Luna30: Controle 5-08 Lycos: Groei echo 5-08 MI87: Intake kraamzorg 10-08 Elena22: Placenta lokalisatie 12-08 Pinac: Gyn + Echo 17-08 Lovare: Afspraak erasmus 18-08 Luna30: Controle 27-08 Pinac: Gyn + Echo
Leuk Luna! Ben zo benieuwd naar alle kamertjes.. Ik ga zometeen even alle kleertjes in de kast hangen om wat plek te creeeren. Alles ligt nu in zakken / dozen op de grond (omdat alleen de wieg, de kast en de schommelstoel er staan) Ik denk dat ik de kleertjes pas was in mijn verlof (vanaf 36 weken) Ik heb me zojuist aangemeld voor de borstvoeding voorlichtingsavond eind augustus... ben benieuwd!
Lycos Ik heb geen idee, ik kreeg gewoon een formulier mee en er werd verteld wanneer ik dat moest doen bij een laboratorium? Bij mij doen ze het pas vanaf 28 weken (en tot 32 weken), misschien bij jou ook? Wassen: Ik denk dat ik binnenkort een beetje ga beginnen, dan kan ik lekker relaxen tijdens mijn verlof en als ik dan nog iets koop hoef ik alleen maar kleine beetjes te wassen. En als de baby te vroeg komt is het ook klaar. Maar heb geen haast
@Lycos ik heb er niets over gehoord, misschien bij de volgende controle? (30 weken) Wassen: gebruiken jullie speciaal wasmiddel voor de babydingen? (Zoals neutral ofzo)
Mammievan6, jammer dat je ook meteen een andere school moet zoeken. Of is dat niet nodig? Mja beste is nu dat je zoontje ergens terecht komt waar hij zich prettig bij voelt en waar hij zichzelf goed kan ontwikkelen. Lycos, aaaargh irritant ja van de naam. Dan voelt het ineens niet meer origineel omdat een ander er al mee loopt. Maar gewoon gebruiken hoor! Jullie kind staat de naam vast beter Catlady, heb bij de eerste alles met neutral gewassen ja. Heb de fles opgemaakt en daarna gewoon onze eigen middel gebruikt. Nergens last van dus denk dat ik deze keer gewoon gelijk begin met de normale. Suikertest: bij sommige praktijken doen ze inderdaad bijna standaard een suikertest. Maar ook een hoop alleen als ze denken dat er misschien wat kan zijn. Bij mijn eerste ook nooit die test gehad. Maar bij deze wel puur omdat ie wat aan de 'dikke' kant was. Maar blijkbaar krijgt hij gewoon goed voeding van de placenta. Dus alleen maar fijn. Catlady en yankee, hoe was de controle? Ik mag morgen weer!!! Hier trouwens nog geen bloed geprikt voor rhesus geloof ik... hmm is dat bij de tweede niet gangbaarder? Of zouden ze dat in het begin al gedaan hebben? De prikjes van mn zoontje geven hem wat verhoging. Gister voelde hij zich echt niet lekker want hij heeft de hele avond en halve nacht als een aapje om mijn hals gehangen. Hij wilde alleen maar bij me zijn en brullen als ik hem ook maar iets verplaatste. Vandaag is hij weer goed vrolijk. Nog steeds 38 graden en erg aanhankelijk en knuffelig. Ook wel weer heerlijk hoor. Maar heb hem vanmiddag even aan mijn moeder meegegeven zodat ik even kon slapen. Moet ook een beetje aan mezelf denken.
@MI in principe doen ze dat altijd bij 27 weken, maar heb je de vorige keer een anti D prik gehad? Controle was goed! Ze kon zn hoofdje voelen en heeft het mij ook laten voelen heel erg leuk
MI: Arme Levi.. Goed dat je ook aan jezelf denkt.. je hebt af en toe ook je rust nodig! Zeker nu je bijna aan het derde trimester begint! rhesus prik: Volgens mij altijd bij 27 weken, vandaar dat ik gister ben geweest! Misschien toch je VK eens vragen? Suikertest; ik heb er ook niks over gehoord. Ik hoef pas weer op controle als ik de 30 weken gepasseerd ben.. dus dan zal ik wel niet hoeven? Catlady; ik denk dat ik ook de eerste keer met neutral ga wassen voor de zekerheid. Zwitsal robijn ruikt heerlijk, maar kreeg je daar niet ook die vlekken van in kleding??
Aaaa komt mijn zoontje net thuis afgeleverd heeft ie mooie nieuwe schoenen aan! Hij begint wat te stappen en was al op zoek naar schoentjes maar vind ze vaak behoorlijk prijzig. Nu heeft ie van zijn oma mooie schoenen gekregen van blauw leer. Staat hem stoer!
Leuk mi! Heerlijk zulke oma's Hier ook weer goedgekeurd. Koppie onder en idd met dr rug gedraaid vam rechts naar links. Dat heb ik ook uitgebreid gevoeld vd week deed rete zeer! Hier geen kraampakket. Budget verzekerd. Ml is net begonnen aan t kamertje!! Wanden leeg. Alles egaliseren en dan morgen eerst witten en dan zaterdag eerste laag kleur erop! Zoooo benieuwd! Word ineens heel echt zo! Kleertjes was ik gewoon in mijn eigen wasmiddel. Heb 2 kindjes met lastige huidjes maar kunnen beide hier heel goed tegen. Tenzij ik nog proefverpakkingen neutral heb liggen dan was ik t daarin
Ha luitjes! Vanmorgen dus op locatie gaan kijken. Mijn zoon doet vmbo-gt, maar staat diep in de min. Daarom is het advies van school om een niveau lager te doen. Dat is jammer genoeg niet in dit gebouw vanaf de derde, maar in een dorp 15 km verder op. Daar baalt t'ie natuurlijk van, maar ook dat hij zijn klas 'kwijt' raakt. Op zich was zijn reactie best positief (voor een puber dan 😉. Hij zei: het valt best mee... We hebben de laatste dagen aardig wat stennis in de tent gehad, dus dit is een verademing. MI87: wat lief van je moeder zeg! Nell: wat is ZES uitkering? Najade: gelukkig dat deze hulpmiddelen lijken te helpen. Wel spannend zeg! Wassen: ik gebruik geen wasverzachter voor babywas. Maar verder mijn gewone spul.
Zwangerschaps uitkering Zelfstandige, omdat ik als gastouder werk krijg ik een zwangerschapsuitkering via het uwv.
Najade!!! Lees dat je een pessarium hebt gekregen. Spannend dus. Had je verkorte baarmoederhals? Of is dat meer voor een cerclage? Weet niet zo goed het verschil. Gelukkig is alles nu rustig. Nog even en dan gaan de laatste weken in. Zet hem op mannetje! Heb ik ook weer geleerd wat ZEZ betekend Nog even snel op het laatste moment: *****28 weken dans*****
Pff hier weer een slechte nacht. Ik zie nu pas dat m'n hele lange post van gisteren niet eens verstuurd is.. soms snap ik niks van dit forum M'n controle was dus niet vandaag maar dinsdag al (vk had gebeld of ik eerder kon komen) alles was goed. Hartslag 130 en hoofdje lag beneden. Konden we ook duidelijk voelen. Verder was alles goed. Geen suikertest hoeven doen gelukkig ondanks dat m'n vader diabeet is.. 29 juli controle en groeiecho Tijd gaat zo wel heel snel zeg! Leuk van al die kraampakketen. Ik zit bij energiek dus heb nog niks gehad. Weet wel dat ze het voor de 30e week leveren. Zag ook een mooi pakje voorbij komen Deze week met ml afgesproken de laatste week van juli toch met vakantie te gaan ook al stond er niks gepland.. denk dat ik het wel nog fijn vindt 1x samen weg te gaan. Dus wordt deze weken maar even de last minutes in de gaten houden . Slaap dus heel slecht de afgelopen week. Ben nu ook klaarwakker en last van maagzuur. Kan wel janken want ik voel dat ik gwn moe ben maar niet in slaap kan vallen.
Nell; wat een goed nieuws! Fijn zeg! Ik wist niet eens dat dat bestond.. een zez uitkering! Yankee; vervelend he! Ik slaap ook heel slecht.. merk dat ik steeds minder comfortabel lig en vaak wakker word.. Ik denk dat ik ongeveer 6 a 7 keer per nacht er uit moet om te plassen.. Fijn dat jullie nog even weggaan. Ik twijfel ook nog! We hebben twee weken samen vakantie begin augustus, maar eigenlijk wil ik me het geld besparen om een nieuwe auto te kopen aan het eind van het jaar... moeilijk die keuzes! MI! Je bent al in de derde trimester... jeeee wat gaat het nu snel zeg! mammievan6; gelukkig dat de rust wedergekeerd is. Lijkt me inderdaad heel sneu om als puber je vertrouwde klas te moeten verlaten voor een nieuwe school verderop! Marijke; welke kleuren gingen jullie ook alweer gebruiken voor het kamertje?? Vandaag eigenlijk een vrij dagje, maar moet vanavond onverwachts toch 4/5 uurtjes invallen voor zieke collega! Dus verder vandaag lekker rustig aan..
Yankee: wat balen zeg! Ik word steeds wakker van de honger, maar dan eeet ik iets en dan is het over. En het plassen snachts is ook irritant. Kan je overdag een dutje doen? Lycos: ik zou zeker voor de auto gaan! Alhoewel je soms ook lastminute voor 99 euro weg kan. Vakantieveilingen in de gaten houden! Of huizenruil, of op iemands huis passen, das gratis vakantie (hebben wij ook wel gedaan voorheen, heerlijk). Vandaag kleren gaan inslaan voor manlief. In ene keer heel veel, hopelijk kan ik een rolstoel lenen ofzo daar, een Hele dag lopen is funest voor mijn bekken. Fijne dag vandaag!