1 t/m 15 oktober 2015 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MI87, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Dokhtaram of we alles al hebben??? Nog lang niet
    Ml is nu de kamer eindelijk aan t verven en dan morgen schoonmaken en alles op zn plek zetten.
    Daarna nog kijken wat er allemaal gehaald moet worden en geloof me genoeg ;)

Mooie buiken allemaal!!

Rugklachten gelukkig niet. Met vlagen last van mn stuitje en heup maar haat nu 1.5 a 2 wken heel goed. Eindelijk...

2. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Denk je wel om jezelf Lycos?

Zijn jullie ook kortademig/benauwd? Krijg steeds meer idee of komen beebs echt omhoog ofzo, beugelbh's zitten inmiddels ook enorm vervelend en drukt allemaal net onder mn ribben.

Net 45 min. schoonmaakklusje, nou met pauze er tussenin en rustig aan red ik dat, best kansloos.

Fijn Najade dat je weer thuis bent! Wat zijn de vooruitzichten?

3. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Mooie buikjes!!

Poeh heftig Lycos!

Pinac toevallig vandaag dat benauwde gevoel! Moest rennen naar de tel op werk en stond echt te puffen.

Hier aan het kijken naar de Stokke Tripp Trapp. Hier is de Tripp Trapp nog weer een stuk duurder dan in NL in verhouding :( Heb een relatief goedkope 2ehands gevonden op onze variant van marktplaats, dus zou dan alleen de newborn set nieuw bij moeten bestellen. Het is niet echt een kleur die ik mooi vind, maar we kunnen altijd deze later verkopen en een nieuwe in onze favo kleur in plaats daarvan kopen.. Nu geven we al in 1 keer zoveel geld uit aan alles..

Gaat er iemand/heeft er iemand de newborn set voor bij de tripp trapp?

En hebben er mensen al ervaring met de newborn set en raden jullie het aan?

4. ilse1986

ilse1986 Actief lid

7 sep 2014
    247
    34
    28
    Je kan de stoel altijd zelf nog in je favo kleurtje verven ga ik ook. Doen;) scheelt veel geld. Wij hebben ook een new born Set.. Vind het leuk dat hij straks lekker bij ons aan Tafel kan zitten vanaf dag 1;)

5. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Bij de hunkemoller hadden ze een soort bh hemdjes zonder beugel. Mijn borsten hangen als enorme zandzakken op
    Mijn buik (cup f zonder beugel gaat eigk niet) maar het is fijn om die beugel niet te voelen prikken de hele tijd!

6. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Wow leuke kleren voor weinig!! Kiabi.nl!

7. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Weer bijgelezen!

Gisteren had ik een groeiecho, helaas werd ik tijdens de echo echt hondsberoerd en konden we hem niet afmaken. Wederom lag meneer met handen en voeten voor zijn gezicht en in stuit dus zijn hoofd kon bijna niet gemeten worden.
    Maandag een revange.
    Was bij jullie ook bij de echo's het bovenbeen soms iets korter dan het aantal weken dat hij/zij is? De kv zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken omdat de benen groeispurten schijnen te hebben.
    Met 30 weken krijg ik nog een groeiecho.
    Voor de rest echt druk met de verhuizing regelen.
    Heb nu ook al 2 emo dagen :( kan echt zo gaan janken. Terwijl ik goed slaap en goed in mijn vel zit...

@kraamzorgpakket, de dames die hem binnen kregen, hebben jullie hem echt zelf besteld of gebeurt dat automatisch via de zorgverzekering?

@Mi, heerlijk dat je zo'n kraamzorg had die jullie goed verzorgde. Ik weet dat de ervaringen zeer gemengd zijn dus ik ben benieuwd naar mijn mevrouw.
    Fijn dat je ventje het goed gedaan heeft bij zijn prik (en jij ook ;) )

@Lycos, balen dat jouw naam binnen het bedrijf nu ineens gebruikt is :( , maar ik zou m gewoon gebruiken hoor!

@Aardbei wat een schattig dochter! Balen van je rugpijn zeg. Fysio?

@mamv6, balen dat je ventje niet over mag... Zo'n afstand elke dag afleggen lijkt me ook niet fijn voor hem.

@Najade, ik hoop dat het pessarium zijn werk gaat doen en de kleine nog even blijft zitten!

8. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Ja ene beeb hier ook been korter vorige keer, ledematen groeien niet gelijkmatig schijnt.

Wat naar dat je zo
    Beroerd werd, zomaar opeens?

Hangt van de verzekering af, ik zit bij
    Interpolis daar zit geen kraampakket bij. Meeste verzekeringen wel dacht ik.

9. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @pinac, bedankt!

Ja echt ineens. Nu nog steeds wel wat last van mn darmen en voel me wat lomer.

Ok iemand met zilveren kruis die hem gewoon kreeg?

Oja en de 27 wekendans ~~~~

10. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zilveren kruis. Alleen als je de duurste polis hebt krijg je kraampakket. Die heb ik dus niet. Had ff online gekeken.. heb laatst een doos bij de drogist gehaald. Daar zat ook alles in. Was 25 euro.

Dokraram: wij hebben echt nog niet alles. Nog een week werken en dan heb ik me voorgenomen om te shoppen.

Nell: heb jij die hemdjes al geprobeerd? Is het wat? Ik moet ook aan wat anders en heb ook behoorlijke cupmaat.

Pinac: vooral bij traplopen of steile hellingen heb ik echt het idee dat ik wel aan de zuurstof kan. Man, lijk dan wel een stoomfluit.

vandaag lekker dagje strand. Nu een easy overgang (of eigenlijk loop je zo het strand op). Morgen nog schoonouders en dan is het weekend voorbij gevlogen!!

Lycos: heftig dienstje zeg! Zulke dingen zijn dan gewoon teveel.

11. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Ja ik draag ze nu als ik thuis ben mammie van 6. Ze geven natuurlijk niet zoveel steun als een beugelbh maar het zit heerlijk. Ik raad wel de variant met bredere bandjes aan voor meer steun.

12. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    **28 weken dans dans dans**

Halloooooooo derde trimester :D

13. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Nell; lijken me wel fijn die hemdjes.. Heb je tenminste wat ondersteuning..

Pinac; ik heb er nog niet veel last van .. Maar jij draagt er natuurlijk ook 2!

Doktharam; wij hebben ook nog niet alles. In de vakantie ga ik de laatste spulletjes kopen..

Lovare; ik heb cz.. En kreeg deze gewoon automatisch!
    Echo; bij mij is het juist steeds dat ze hele lange benen heeft :)
    Ik ben benieuwd naar de groeiecho (over 3 weekjes)
    Jammer dat je ukkie zich alweer niet goed liet zien.. Hij is nu al een eigenwijsje :p

Wij schaffen pas een eetstoel aan als ze rond een half jaar is.
    We hebben nu een wipstoeltje, een bumbo seat..
    De stokke tripp Trapp vind ik lelijk :)

14. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
  15. mamavascosofia

mamavascosofia Actief lid

28 jan 2015
    147
    0
    0
    Goedemorgen dames,

@Pinac, Ben ook zo benauwd. Na het traplopen of als ik me teveel inspan. Denk dat al mijn ingewanden opgehoopt liggen bovenaan mijn borst.

@Luna, Wij hebben de trip trap in gebruik voor Sofia. Vind het echt een heerlijke stoel. Wij hebben geen baby set erbij. Vraag me dan altijd af hoelang ze erin kunnen liggen. Vind het er zo klein uitzien de babyset. Hier passen ze al met 4 maanden al niet meer in de kinderwagenbak laat staan dan in de babyset.

@Nell, Hier ook van die hemdjes aan als ik thuis ben. Die dingen zitten echt heerlijk en vooral met het warme weer heel prettig.

@Lovare, Jammer dat je zo beroerd werd tijdens je echo. Gelukkig mag je maandag nog een keer.
    Hoop dat je kleine man zich maandag wel laat meten. Hij is nu al een eigenwijsje :D.

@kraampakket, Vrijdag pas de aanvraag op de post gedaan. Was het helemaal vergeten. En als ik het te laat binnen krijg heb ik er nog een dichte op zolder liggen nog van mijn vorige zwangerschap.

Wij hebben ook een bumbo seat echt ideaal. Neem dat ding overal mee op visite ofzo. Ze kunnen er al in vanaf 4 maanden echt makkelijk, gebruik hem ook onder de douche echt makkelijk.

Gister was mijn laatste werkdag voor de komende jaren en
    vandaag is officieel mijn vakantie begonnen.
    6 weken vrij en dan zwangerschapsverlof erachter geplakt en daarna ben ik een huisvrouw.
    Ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat ik mijn werk ga missen.
    Vanavond gezellig dineren met mijn collega's als afscheid.
    Gelukkig woont de helft in de buurt dus het zal niet helemaal een afscheid zijn.

Deze week ook nog een drukke week. Vrijdag gaan we 2 weken op vakantie. Dus heel de week is het opruimen wassen en inpakken week.
    Ik ga morgen maar beginnen met mijn vakantielijstjes en alles 1 voor 1 afvinken zodat ik niks vergeet.

16. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Baaal baaal baaal.... is de bekleding van de wieg af is ie veel te groot...... net al potje zitten janken.... hopen dat hij t nog goed krijgt.....:(

Sluier vanmorgen ook aangepast die is wel helemaal top!
    Lintjes is pailettenlint

Bijgevoegde bestanden:

17. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Jjaaaaaa🎉🎉 het is al gefikst!! Superblij!!!

Bijgevoegde bestanden:

18. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Ohja nu hangt ie mooi strak :). Fijn!

19. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Mooi Marijke! Leuke kleuren combi ook!

Vanmiddag op kraamvisite geweest. Kindje van 6 pond. Zooooo klein :D echt mini mini.... pas ook van vrienden kraamvisite die was 8 pond maar ook al zo'n gevoel van: wat een mini!!! Kan me gewoon niet voorstellen dat mijn zoontje zo klein is geweest. Herkennen jullie dat mama's? Raak je dan zo snel gewend aan je 'grotere' baby of was mijn kindje echt groter (7,5 pond)

20. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond dames!

Weekendje weggeweest dus heel gauw terug gelezen.

Kraampakket: ik heb CZ en hij is automatisch bezorgd, ligt nog wel bij de buren haha

Benauwd: heb ik ook! De hele dag al gevoel alsof hij tegen mijn ribben aanligt.

BH: ik heb ook een grote cupmaat en heb bij de prenatal van die mee groei bh's gekocht, ze zien eruit als een sportbh. Ze zitten prima en het is niet heel goed te zien als ik het koud heb haha

@marijke wat mooi!

Deel Deze Pagina