Ik herken dit wel. Gister op visite bij kindje van 3400 gram. Ons kindje was 4270 gram maar zij is echt niet zo klein geweest als alle babys die ik zie. Vaak als ik een baby van een maand of 2 zie dan denk ik, ja zo groot was mn dochter ongeveer bij de bevalling Weet in mijn geval wel zeker dat mn dochter nooit klein is geweest. Zat laatst nog fotos te bekijken en leek ze nog dikker dan in mn herinnering
Mijn zonen waren ook 4050 en 4170 bij de geboorte dua ik Vind baby's van 6 pond echt klein en kwetsbaar. Mijn zusjes kindje was 6 pond bij de geboorte en ik durfde haar nauwelijks op te tillen.
Nee inderdaad. Ik kreeg hem in mijn armen en was bang dat hij er zo tussendoor zou floepen Of dat ik hem zou breken. Heel teer en kwetsbaar inderdaad. Hier een foto van ons mannetje net na de geboorte. 3615gram dus ook niet groot maar zeker niet klein... die andere kindjes hebben ook allemaal van die kleine hoofdjes...
Of had ik deze al eens geplaatst? Ik weet het niet meer Hij heeft wel enorme voeten en nu nog steeds.
Hier ben ik ook weer even! Druk weekend gehad maar morgen klets ik weer mee!! Ik heb al last van nesteldrang vriend moest vandaag echt de plinten afmaken op de babykamer want kon er niet meer tegen wil opeens dat het klaar is! Maar meubeltjes staan nu op zijn plek! Ben er super blij mee! Nu verder aankleden! Mijn dochter was wel erg klein. 2855 gram maar kan me ook niet meer voorstellen dat ze zo klein is geweest! Zo schattig weer zo'n babytje straks he kriebels slaan al toe!
Heel leuk Marijke! Hier vandaag verrast door vriendlief die opeens het bedje in elkaar had gezet toen ik terug kwam van het werk! Deze week de commode nog aflakken en dan eeeeiiindelijk behang uitzoeken Onze kleine druktemaker is al de hele avond aan het spartelen. Ze kruipt helemaal in mijn handpalm als ik mijn hand op m'n buik leg! <3 Ik was zelf bij de geboorte ook maar 2750 gram en heel klein. De vk schat ons ukkie bij 40 weken ongeveer 3000 gram, maar ja je weet maar nooit.. Morgenavond pretecho! Zoooooon zin in!
Schatje MI!! Maar 3615 is gewoon gemiddeld toch? Jullie maakte toch grote baby's wanneer ben je precies bevallen? Mijn dochter was wel een weekje te vroeg dat scheelt ook wel wat in gewicht natuurlijk
Dankje meiden Ja wij maken 'grote' baby's...aldus de echo's. Maar ja... zoontje was toch echt niet de tien pond waar ze het over hadden ben begin augustus bevallen. Deze is dus ook weer groot...maar ik moet het eerst maar eens zien. Leuk Lycos dat je zo contact kan maken Als jullie op je zij in bed liggen zetten jullie kindjes zich dan ook af tegen het bed? Hier elke avond. Dat houd ie heel lang vol. Voel ik hem afzetten in mijn buik tegen het bed en dan aan de andere kant voel ik ook weer geduw hahaha net of hij gaat staan. Herkennen jullie dat? Mijn zoontje deed het precies hetzelfde. Aardbei, geloof dat baby's die laatste weken ook super hard groeien dus als je eerder bevalt scheelt dat wel ja.
@MI ja hier ook haha maar ook als de kat tegen mn buik aan ligt Ik weet inmiddels ook hoe het voelt als hij de hik heeft! Ik kon er gisteravond niet van slapen
Ja grappig he. Inderdaad net of je een hartslag voelt van binnen. Weet wel dat ik het aan het einde vervelend vond. Dat getik kwam wel vier of vijf keer per dag.
Hier word ik vaak wakker van haar gespartel 's morgens vroeg.. Hoe voelt het precies als ze de hik hebben? Misschien dat ik het wel eens gevoeld heb... Zou het niet weten! Pfffff nog een vroege dienst en dan vanavond pretecho! Morgen welgeteld 1 hele dag vrij .. Zooooo aan toe. Ik denk dat ik morgen de hele dag in bed / op de bank doorbreng.. Ik heb zo weinig puf nu. Slapen jullie ook zo slecht? Ik moet heel vaak eruit om te plassen, ukkie maakt me geregeld wakker.. Ik ben doodmoe als ik opsta!
ik slaap op zich nog wel prima. ook wel regelmatig eruit om te plassen maar dan val ik gelukkig zo weer in slaap. Ik ben nog niet wakker geworden van haar eigenlijk. zo sterk is ze nog niet. veel plezier met de echo Lycos. plaats je een foto ? wij hebben donderdag 3d echo.
Mooi Marijke!!! Nee dat afzetten herken ik niet maar moet wel zeggen dat deze baby echt actief is. Kan me niet herinneren dat me dochter zo beweeglijk was... van het weekend liet ik aan me vriend zien dat me buik gewoon schut haha! nou bij me dochter dat nooit gehad! Hier gaat het slapen eigenlijk tot nu toe nog redelijk ik lig niet meer op me buik maar t liefst op me linkerzij alleen dan krijg ik dus soms oorpijn bleehhh.. precies zo had ik bij me dochter zo gek. dan maar rechts maar ja dat ligt dan niet zo lekker! In bed is baby altijd wel super actief!! Veel plezier Lycos met de 3d echo, wij mogen morgen!!
Mooi Marijke! Fijn gevoel ook dat het af is zeker Wat een lieve foto MI! Volgens mij had ik die niet eerder gezien hoor! Ik heb nog niet gevraagd of ze denkt dat onze baby klein of groot is en krijg ook geen groei echo volgens mij, ik ben benieuwd! Ik woog 3700 gr bij geboorte en 54 cm. en vriend woog 3510 gr. en was 49 cm. Dus ik ben benieuwd wat ons ventje is straks! Lycos wat een leuke verrassing van je vriend! Succes met werken en geniet van de pretecho. Hier dit weekend spullen in elkaar gezet, ledikant en verschoontafel en schommelstoel staan, jeej! Nu zit het eerste babywasje in de wasmachine (beddegoed) Volgend weekend de muurstickers maar eens op de muur doen en verder met aankleden en babyuitzet aanschaffen Aardbei ik herken dat wel een beetje dat afzetten, alsof hij expres daar tegen aan gaat duwen. Gisteren voelde het ook alsof ik een soort "veeg" of "aai" van binnen kreeg, benieuwd wat hij daar aan het doen was! Hij kan wel druk zijn, maar ben er nog niet van wakker geworden. Wel was ik een keer wakker en had ik het gevoel dat hij een feestje aan het geven was daarbinnen, haha. Ik slaap verder meestal ok, wel vaker een slechte nacht maar de meeste nachten nog prima gelukkig!
Apart toch? Ik probeer me er wel tegen te verzetten maar ik ben op. Ik ben de week ervoor een paar keer tegen 17:00 in slaap gevallen waardoor ik geen eten op tafel had (oei). Dus nu maar tegen 13:00 naar bed, de kinderen moeten zich dan even alleen vermaken, niet ideaal maar het is niet anders.
@Lycos veel plezier met de pretecho! @nell elke dag als ik uit mijn werk kom slaap ik een uurtje op de bank