1 t/m 15 oktober 2015 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MI87, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Lycos: wat een skattie!

2. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mi, wat mooi!! Had idd ook zo 34 weken in m'n hoofd.
    En een newborn shoot laten wij ook doen als de kleine er eenmaal is

Lycos, mooie echo!! Toch altijd leuk om te zien dat de kleine iets van jou of je man heeft. Blijft zo gek.. vooral bij een eerste lijkt me alles nog onwerkelijk. Althans zo beleven wij dat

Ik lig te snoepen in bed omdat ik niet kan slapen
    Ik paste vanochtend nog m'n jurkje in maat xs dus zolang ik nog niet aan de M zit of dergelijke snoep ik lekker door

Sweet dreams

3. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw @Lycos wat mooi!!!
    Zo leuk hè die pret echo's! Wij mogen volgende week weer

28 weken dans! 3e trimester! Steeds spannender aan het worden

Gisteren het kraampakket opgehaald bij de buren, krijg toch wel de zenuwen van al het verband haha

4. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    27 weken dans!!

Kraampakketten heb ik beide keren nauwelijks gebruikt omdt ik in het ziekenhuis beviel. Ik heb trouwens al wel superzin om de klossen onder het bed te zetten, zo makkelijk met in en uit stappen!

5. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    27 weken dans🎉🎉

O echt nel?? Is vind t zoo vervelend als t bed hoog is!
    Vanmiddag telefonisch intake vk. Hoop dat ze akkoord gaan met een matras als verhoger. Ons bed kan nl niet op klossen.

6. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Mooi Lycos!

Ik dans met je mee nell :D.

Ze zei hier van je hebt de keuze, of een bed bestellen en beneden of boven de boel op klossen. Bed in de kamer wordt zo krap, dus boven maar omhoog denk ik.

7. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog niets gehoord van de kraamzorg voor een afspraak of iets? Verstandig om zelf contact opnemen of nog even wachten?

Vraagje aan de mama's, wat is het ideale meenemen naar het ziekenhuis lijstje? En wat voor soort kleding moet ik meenemen voor als ik weer naar huis mag? Denk dat een spijkerbroek niet lekker zit haha

8. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Ik ging mooi in joggingsbroek naar huis. Verder luchtige kleding om in te bevallen, voedingsbh, ruime onderbroek, verzorgingsspul
    Voor jezelf, telefoonoplader, muziek, babykleertjes, elastiekjes, water, dikke sokken :)!

9. ilse1986

ilse1986 Actief lid

7 sep 2014
    247
    34
    28
    image.jpg

10. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Mooie buik! Voel jij je nog wat goed? Hoe is het met je bloeddruk?

O ja kraampakket, zal ik zo eens even bestellen. Vroeg me af of het nodig was als je in het ziekenhuis bevalt, maar dat was het zei kraamzorg.

Vanmiddag controle gehad, viel stiekem beetje tegen. De twee vaste gyns zijn op vakantie dus had een ander. Nou was een praatje en stond weer buiten.. hartjes klopten en dat was t... ben verwend met echo's, maar die anderen zijn er ook op gebrand de groei in de gaten te houden. Maar goed, over twee weken weer bij mijn vaste gelukkig. Heb behoorlijk veel harde buiken met vlagen, maar deed ze niks mee.. maar zal wel goed zijn.

11. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Catlady; ik heb gisteren toevallig een telefoontje gehad van de kraamzorg. Ze bellen normaal tussen week 28 en 32! Dus je zult deze of volgende week wel iets horen denk ik!
    Bij mij komen ze 13 augustus op intake / huisbezoek :)

Mooi buikje Ilse!

Ik heb een meeneem-lijstje opgeslagen op de ipad van een topic hier ergens! Zal 'm eens opzoeken

12. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Ik ben dan nog geen mama, maar zelf heb ik deze lijst opgeslagen een tijdje geleden! :D (reactie nummer 4 van Bloemm)

http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/566254-zit-jouw-vluchttas.html

13. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lycos bedankt die is best uitgebreid! De grote onderbroeken tip is wel handig daar moet ik nog even achteraan! 😂
    Trouwboekje laat ik wel thuis, dat raak ik geheid ergens kwijt 😂😂😂

14. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    Zal zo foto plaatsen van de traktatie:)

Hier een baal/rot dag, weer zo'n last van me rug weet me geen houding meer... zitten aan tafel wordt het erg, achter de laptop helemaal... lopen is goed voor me rug maar na lange tijd wordt dit te vermoeiend.. dan blijft er alleen liggen over maar ja ik houd dat niet vol en ik heb hier nog een dochter van bijna 3 rond lopen... ik kan wel janken:( normaal gaat me dochter 3 dagen naar me moeder (er is al 1 dag bij gekomen, ging eerst 2 dagen) maar daar kan ze de komende 3 weken niet naar toe, me ouders zijn hun huis aan het verbouwen.. baal er ontzettend van net nu ik zo'n last van en dit is pas de 1e week.. belde me moeder net dat het klussen erg tegenval en of me vriend zondag wil komen helpen... pfff ik trek dat niet nog een dag extra alleen met me dochter en die rot rug... ben er weer zo klaar mee met dat zwanger zijn:(.. voel me ook schuldig ik kan toch geen nee zeggen tegen me ouders? Ze staan altijd voor me klaar en ook met ons huis heeft vader veel geholpen... ik weet het even niet meer:(

Sorry voor me geklaag wilde beetje van me afschrijven...

15. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    Kunnen jullie zien wat het is?:)

16. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Balen aardbei! Kun je je dochter niet ergens anders heenbrengen voor een dagje? Een vriendin / andere familieleden bijvoorbeeld?
    Zo heb je weer wat extra rust. Het lijkt me heel vervelend om zo'n last te hebben van je rug. Heb je geen ligbad? Misschien helpt dat?
    Of vanavond even bij de pretecho vragen of zij tips hebben tegen de pijn in je rug? Een paracetamol misschien?

Catlady; ja die grote onderbroeken moet ik ook nog achteraan :p
    Vond de lijst inderdaad ook wel erg uitgebreid en handig!

17. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Vlinders :D maar wat er in het midden zit zie ik niet goed..

18. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Ontbijtkoekvlinders?

19. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Van wie was de echo ook alweer??? :D wat een droppie!!! (sorry echt slecht weet het niet meer...dacht Lycos)

Marijke, denk aan jezelf meid. Je moet nog langer met je lijf. Nu helaas even voor jezelf kiezen. Werkt een kersenpittrnzak misschien? Komt echt door die weekmakers.

Trouwboekje zou ik wel meenemen. Hier na de geboorte kon mijn man gelijk de kleine aangeven bij het gemeentehuis. Ik moest toch 24 uur blijven ter observatie voor de kleine. En ik beviel/beval in een andere plaats dan waar ik woon dus ik vond het wel handig.

20. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Oja ilse, super mooie buik!!! Waaah wat gaan we hard met zijn allem :D

En klossen, ik vind ze heerlijk! Vind het wel gezellig zo hoog liggen ;) kan ik mooi op iedereen neerkijken hahaha. Ik ben wel lang maar zelfs ik moet dan in bed klimmen hoor. Vond het de eerste week wel eng. Was bang dat ik uit bed zou vallen of dat het bed zou instorten hihi.

Deel Deze Pagina