1 t/m 15 oktober 2015 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MI87, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lovare balen zeg! Maar het komt vast goed!

@lycos gaaf zeg!! Echt heel mooi!

Ik heb zojuist maar een nieuwe zomerjas besteld... ik denk dat mijne nog geen 2 weken meegaat Haha

2. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @huis, ik baal echt wel een beetje. Ik zou donderdag voor laminaat gaan en andere nodige klusspullen, maar nu moet ik wachten tot het weekend... Na mijn werk dus dan ben ik meestal best gaar.
    Ik ben nog niet echt gestart met het inpakken omdat ik morgen nog een zwaar tentamen heb waarvan ik betwijfel of ik hem ga halen. Mijn kamer is op dit moment wel een rotzooi omdat mijn grote kast leeg is en morgen wordt opgehaald. Zodra die weg is heb ik meer pakruimte.

@Pinac, schattig twee van die bolletjes zo bij elkaar.

@Lycos heb je een foto van de jurk :)?

3. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
  4. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Ik heb ook nog deze besteld (komt morgen binnen) zodat ik kan kiezen.
    Welke vinden jullie mooier?

Soaked in Luxury Jurk V&D

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    De Soaked in Luxury vind ik mooier ;) maar de eerste is niet zo mijn smaak.

Lovare, waar studeer je voor? Je zal het vast al verteld hebben maarja...beetje dement :D

Catlady, grappig dat je het over je zomerjas hebt. Ik moest vorige week ook constateren dat ik hem niet meer dicht krijg...

6. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @Lycos, Ik denk met je opkomende babybump dat de 1e misschien mooier staat, maar weet het niet zeker. Leuke jurkjes in ieder geval :). Denk wel om je rug met hakken ;)

@Mi, zwangerschapsdementie? :p
    Ik studeer voor docent muziek.

Ik had vanmorgen een supercutey volksverhuizing in mijn buik :p . Ik was te lui om uit bed te komen dus lag een beetje naar mijn buik te kijken. Zag zo billen en hoofdje voorbij komen <3

7. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lycos ik vind ze allebei heel mooi maar de 1e het mooist!

@MI ML zei gisteren zelfs dat mn jas echt niet meer kon Haha morgen komt er 1 binnen, ben benieuwd.

@Lovare wauw wat bijzonder! Ik zie mn buik wel bewegen en voel ook een hoop maar kan er helaas niet uit opmaken wat ik precies voel

8. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Het is nu dus 2-1 voor het eerste jurkje ;)
    Hakken; ik droeg eigenlijk bijna dagelijks hakken voor mijn zwangerschap dus mijn rug is wel wat gewend.. Ze hebben trouwens speciaal voor mij een kruk gereserveerd ;) dus ik kan staan afwisselen met zitten.
    Vorige bruiloft ook hakken aangehad (twee weken geleden)
    En ik neem voor de zekerheid slippers mee :D

Lovare; succes met je tentamen vandaag!! Wat heerlijk dat je dat kon zien.. <3

Jasje;
    Mijn leren jasje gaat nog wel dicht maar zit wat strak, niet meer comfortabel dus!

9. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    @lycos, ik vind denk ik de 2e mooier.. maar als je ze aanhebt kan ik het beter beoordelen.

@lovare, succes vandaag!

Mijn jas past ook niet meer. Maar ga geen nieuwe kopen, ik ben zo optimistisch dat we een zomer zonder jas kunnen lopen&#128514;

10. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Ik vind de tweede echt veeel mooier! Die eerste lijkt me qua kleur wat vaal en die tweede is iets uitgesprokener. Maar
    Inderdaad als we ze zouden aanzien zou het het beoordelen wel iets nakkelijker maken ;). Maar voor nu zeg ik de tweede!

11. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    @jas: ik draag in de zomer nooit een echte jas. Gewoon een vestje of iets anders met lange mouwen. Voor nu heb ik 3 vestjes en een colbertdingetje wat ik als jas gebruik.

12. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik zou ook voor het tweede jurkje gaan...
    Maar trek ze even aan en dan foto's maken. :) Misschien dat in die eerste wel je buikje mooier naar voren komt.

Pff, had gisteren echt een off day. Bleghh. Maar vanacht was beepje lekker druk en daar kan ik dan weer zo van genieten. wel opvallend dat hij dat altijd in de nacht is (beloofd wat voor straks)haha.

13. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
  14. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaaf @Lycos!! Ik ben gecharmeerd van de Doomoo zitzak... alleen hoor ik er een hoop verschillende ervaringen over dus ik twijfel nog..

Bijgevoegde bestanden:

15. Pitahaya

Die zak is leuk! Maar eigenlijk als je een wipper hebt niet echt nodig toch?? En wat voor verschillende ervaringen dan?

16. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pithaya die zitzak kan je ook gebruiken zonder wipgedeelte maar dat vinden wij juist leuk!

Ene kindje vind de stoel fantastisch en de andere vind er niets aan, dus we denken er nog even goed overna

17. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Heb een zwarte van Kees :D maar ik mag de wipstoel van mijn zusje lenen. Dat is zo'n automatische schommel. Die wil ik eens proberen. Leek me wel handig als ik mijn handen vol heb aan zoon nummer 1 en zoon nummer 2 wil gewiegd worden ;)

18. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    haha MI dat is zeker handig!

Ik vond deze wipstoel gewoon erg mooi minimalistisch qua design en heb er goede ervaringen over gehoord!

De doomoo seat vind ik ook erg leuk.. alleen ik vond de charlie crane net iets mooier ;) en inderdaad de verschillende verhalen, maar dat is met alles denk ik wel!

19. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Ik vind jurkje 2 ook leuker, maar kan soms heel anders zijn als je ze aanhebt.

Zomerjas ben ik maand geleden uitgeknapt, loop nu in vest van vriend haha.

Krijg net een brief dat ik maandag naar de bedrijfsarts moet, wat doen zo'n iemand? Nog nooit geweest..

Ik heb vandaag een off day.. Ons matras wordt echt minder en nu ik dikker wordt lig ik me een breuk. Ben om 5 uur naar de bank verhuisd. Nu bekaf en last van rug. Moest net naar opticien en boodschappen doen dus zere steken in bekken nu. Vriend moet 6 hele dagen en 5 avonden werken deze week, werd ik ook niet blij van dus humeur is niet echt denderend haha.

20. Pitahaya

Een idee om een nieuw matras te kopen dan? Je gaat alleen maar zwaarder worden...

Deel Deze Pagina