Hier pas schoenen aan bij het kind als ze beginnen met lopen. En dan eerst nog zachte leren schoentjes en dan pas het evhte werk. Met Schoenen aan leren lopen is voor kinderen heel moeilijk. Ik kwam toevallig op een pagina terecht van een vrouw wiens kindje overleed met 41+5 in de buik, zonder aanleiding of reden. Bah zulke nare dingen kan ik beter niet lezen nu. Mijn moeder heeft ook een kindje verloren in de buik met 39 weken. Dat maakt in deze periodes wel weer extra indruk op mij.
Hier wacht ik niet tot m'n kind al loopt voordat hij schoenen draagt. Vnd dat een beetje gek. Mja, zo is iedereen anders. In de eerste paar maanden snap ik dat je nog geen schoentjes draagt .. maar als we daarna ergens heengaan en hij heeft leuk outfit aan dan wil ik wel dat ie gwn zachte schoentjes aanheeft. Heb al een aantal paar gekocht gwn omdat ze zo klein en schattig zijn. MI, wat grappig dat je in de buurt van Rhenen woont. Ik ben geboren en getogen in ede dus ouwehand dierenpark was ook bij ons vaste stek. Vader van een vriendin was/is de eigenaar dus heb heel wat gratis bezoekjes afgelegd. Helaas vriendin uit t oog verloren maar blijft leuk om eraan terug te denken. Vooral nu ik anderhalf uur verder woon.. Staan jullie ook 3x per nacht op, om te plassen ? Wordt er gek van.
IK heb ook al babyschoentjes en die geef ik denk ik ook al aan als we weg gaan of zo.. maar niet om op te lopen hoor. Dan koop ik wel goede als hij gaat staan en zo.. Maar schoentjes aan geven ligt ook een beetje aan het weer.. als het vriest is het toch fijn om schoentjes aan te geven! Ik heb ook pas zo'n verhaal gelezen van iemand hier op het forum.. haar kindje was overleden bij 39 weken dacht ik door een knoop in de navelstreng poeh schrik je toch echt van! haar oudste dochter was gehaald bij 38 weken (weet niet goed meer waarom) maar dan denk je wel hadden ze haar ook maar gehaald bij 38 weken dan was het niet gebeurd.. bah zoiets zet je wel aan het denken.. gewoon door iets stoms Hier geen last van veel plassen snachts eigenlijk!
Erg he zulke verhalen... hier bij de buurvrouw van mn moeder oo gebeurd... 1 dag voor de inleiding is het kindje overleden in dr buik Blijft daardoor toch elke keer weer spannend.... hoop dat dit kindje net als de vorige 2 rond 38 wk komt.... Hier ook schoentjes bij leuke outfits. Meeatal ongeveer vanaf t moment dat ze in de kinderwagen gaan ipv kinderwagenbak. Maakt r toch meer af vind ik. Wel van die goedkope zeeman/ wibra gevalletjes hoor
Ik ben zelf echt zo praktische als het maar kan, het "mooiheidseffect" van schoentjes bij kinderen, daar heb ik nou echt nog nooit over nagedacht ? Grappig .
Vreselijk die verhalen, ik doe mijn best om ze niet te lezen.. wat een ellende... We hebben inmiddels 2 paar schoentjes gekregen die niet echt onze smaak zijn (zoals wel meer cadeaus helaas) Maar het leek me sowieso niet echt praktisch in de reiswieg
Oh ik vind dat ook altijd zo eng, het idee dat je kindje overlijd net voor de bevalling. Ik mocht kiezen om met 41 wk ingeleid te worden, bij 42 moest ik. Heb afgesproken meteen met 41.0 te worden ingeleid om deze reden dus...uiteindelijk is ze zelf met 41.0 weken geboren. Het liefst wil ik gewoon dat mn kindje al met 38 weken komt! @julianatoren, zijn we gisteren geweest. Superleuk voor die kleintjes! Wij hebben een abonnement op blijdorp dus daar gaan wr heel vaak heen.
O brrr ik had het verhaal ook gelezen. Kan er ook even niet zo goed mee om. Het maakt deze periode gewoon extra indruk. Yankee, o wat leuk! Mijn man komt uit Ede Naja geboren in Steenwijk (hele andere kant op haha) maar zijn vader was drill sergeant of hoe je het ook noemt... en ze zijn zo dus steeds verder naar beneden verhuisd tot aan zijn pensioen.
Bah ik probeer altijd bij die rampenverhalen uit de buurt te blijven, ga je je alleen maar druk om maken. Hier glucose test achter de rug, ben blij dat het voorbij is. Erg slecht geslapen dus zat daar echt als een zombie, nu nog erg moe! Morgen weer controle maar de resultaten zullen dan wel nog niet binnen zijn denk ik. Ook naar een nieuwe (2ehands) auto gekeken vandaag, ben benieuwd of het wat wordt! Hij is in elk geval mooi, ruim en rijdt lekker. Nu nog even na laten kijken zodat we zeker weten dat de motor etc. in orde zijn. Fijne dag nog iedereen!
Wij hebben ook dit weekend een andere auto aangeschaft. het zal de nestdrang wel zijn. normaal zou ik zeggen we wachten nog wel tot hij ermee stopt. Mja we hadden er netjes voor gespaard. ik vind die navelstreng ook dood eng. ik had de 3d echo. en zag dat ding steeds voor haar gezichtje. ik ben er echt bang voor. hoop dat de laatste 10wkn snel gaan.
Leuk Tunisiana! Wij hebben inmiddels gehoord dat onze monteur de auto morgen na gaat kijken, als hij in orde is kopen we hem, spannend! Niet te druk maken allemaal he (snap ik hoor want ik word ook helemaal akelig als ik er aan denk), maar we moeten ons beseffen dat het in de meeste gevallen gewoon goed gaat! Welke datum gaan jullie allemaal met verlof? Ik twijfel of ik vanaf 1 of vanaf 8 september zal gaan. Misschien maar even aankijken hoe ik me dan voel. Denk dat wat ontspanning ook wel goed voor me zal zijn.
MI, toevallig! Mijn ouders en familie wonen er nog dus ben er geregeld op bezoek. Maar stiekem ook blij dat ik lekker in een grote stad woon Hier net toch besloten op vakantie te gaan. Aanstaande zaterdag vertrekken we naar een 5 sterren ultra all inclusive resort in turkije. Niet zo ver gelukkig en gewoon even niksen en bijkomen. Eigenlijk toch wel heel erg veel zin in.. even lekker bijkomen en hele dag niks doen behalve liggen, lezen en eten.. blijf niet te lang in de zon. Stiekem toch bang voor zwangerschaps masker. Vind die verhalen ook altijd heel eng. Durf het nooit goed te lezen. Krijg er stress van. Lijkt me echt het verschrikkelijkste om mee te maken..
Lekker yankee!! Maar mag je nog wel vliegen? Dacht dat de meeste maatschappijen zwangeren tot de 28e week toelaten?
Tot ergens in de 30 toch? Lekker zeg, geniet ervan! Wij komen net terug van lang weekend met de caravan, zijn naar de kust van Noord Holland geweest. Heerlijk even lekker niks en ben gek op strand/zee. Hond is totall loss haha, doodmoe dus die horen we niet meer. Moet zeggen dat ik zelf ook echt moe ben, had ik anders nooit. Maar lekker even genoten . Kennis van vroeger d'r kindje is tijdens de bevalling overleden, reden kunnen ze niet achterhalen. Toch verschrikkelijk.. maar gelukkig gaat het vaak gewoon goed! Houden jullie ook wat die onzekerheid? Ik blijf met vlagen onzeker of het wel goed gaat, zal wel bij zwanger zijn horen . Begin nu wel echt strepen op mijn buik te krijgen, hebben jullie die ook? Had om mij wel weg mogen blijven .
Mijn verlof gaat 4 sept in. nog 7 weekjes werken. ik heb wel afgesproken thuis te werken in verlof. en daarna mag ik dit in vrije dagen opnemen. en de dagen van dit jaar mag ik meenemen. ik werk 32uur maar als alles goed is kan ik volgend jaar een heel jaar 3 dagen gaan werken! bij mij nog geen strepen. elke avond nog trouw aan het smeren. maar schijnt ook pas met de bevalling te kunnen komen!
Echt lekker hoor zo'n all inclusive turkije. nu ook een mooie tijd daarvoor denk ik. lekkere relax periode zo voor alle drukte gaat beginnen! hoop wel dat je goed tegen de warmte kan.
Tunisiana, ik weet eerlijk gezegd niet of k wel heel goed tegen de hitte kan. Ik denk/hoop het wel. Misscandy. Tot week 34 mag je vliegen. Ik neem wel verklaring mee van de verloskundige ..
Lekker pinac! Waar ben je geweest?? Lekker hoor vakantie! Zit er hier helaas wederom niet in maar ach we vermaken ons wel
Yankee; ohh heerlijk zo'n vakantie! Even lekker relaxen en genieten met z'n 2tjes! Wij gaan dit jaar ook voor een nieuwe auto voor mij ipv vakantie.. Heh Bah die filmpjes/verhalen sla ik nu ook heel graag over.. Moet er toch niet aan denken zeg.. Wat heftig! Verlof; (ik weet even niet meer wie het vroeg) Vanaf 5 september krijg ik verlof, dan ben ik 35+5, kunnen langzaam af tellen. Ik kan niet wachten tot ik ons prinsesje in mijn armen heb! Hoop ook zo dat ze iets eerder komt. Wachten tot 42 weken lijkt me killing...