1 t/m 15 oktober 2015 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MI87, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Wij zijn naar Julianadorp aan Zee geweest, uur rijden vanaf hier maar toch er even uit.

Vriend heeft ook geen vakantie, nooit zomers. Kon vrijdag, zaterdag en vandaag vrij maar komt dan nog dik op zijn uren per week dus kost geen vakantiedagen.

Wat een autohandel hier!

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Heerlijk Yankee! Vergeet niet dat je niet door die enorme bodyscan mag he op het vliegveld. Je moet je gewoon laten 'fouilleren'. Tenminste...laatste keer dat ik naar Turkije ging moest ik in zo'n glazen hok staan met je handen tegen de muur en dan werd je helemaal gescand. Maar dat mag nu dus niet. Of je wist het al ;)

Hier ga ik 28 augustus met verlof. Werk voor mezelf dus geef mezelf verlof. Hahaha. Dat is 5 weken voor de uitgerekende datum. Vorige keer heb ik in de thuiszorg tot 36 weken gewerkt maar die laatste week was echt niet te doen dus nu maar een week eerder de handdoek in de ring ;)

3. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh MI, om eerlijk te zijn wist ik dat niet? Moet ik dat zelf aangeven of zien ze het zelf en geven ze zelf aan dat ze me gaan fouilleren.
    Goed dat je het zegt wist het echt niet.

4. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Wij gaan ook niet meer op vakantie, wel net terug van weekendje weg dus dat was wel lekker!

Ik ben thuisblijfmama, dus geen verlof aanvraag:p

Ik heb helaas ook strepen op mn buik, die kwamen ineens bij 39 weken zwangerschap opzetten:( Ze worden nu wel meer, terwijl ik het toch 2x per dag insmeer

5. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Ik ben net weer terug van een weekje Ibiza. Was heerlijk om ff een week niets te doen! Merk wel dat m'n buik ineens een groeispurt maakt. De kleine is ook heel erg druk in m'n buik, dus begin er eigenlijk een beetje last van te krijgen.

Daarnaast ook heel veel last van maagzuur en heel veel slijm wat ik niet weggeslikt krijg. Herkenbaar?

Morgen nog 1 dagje vrij en dan ga ik weer aan het werk. Deze week voor het eerst weer 24 uur. Daarna rustig aan weer opbouwen, als dat lukt tenminste..

Eind augustus heb ik m'n laatste dag voor m'n verlof, ga per 1 september met verlof (6 weken van te voren omdat ik deels in de ziektewet zit is dat verplicht..).

6. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Ik ga als gastouder per 5 september maar ik heb begin augustus mijn laatste 2 oppasdagen en dan vind ik t wel mooi geweest. Ik ga de laatste weken genieten van de rust en het alleen zijn overdag.

Ik heb net last minute een chalet geboekt in noordbrabant voor mijzelf, een vriendin en onze 3 kids. Onze mannen werken door en wij gaan er toch even lekker tussenuit. Zin in!!

7. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn laatste werkdag is ook 28 augustus! Het zal wel wennen zijn van 40 per week werken naar helemaal niet haha

8. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    Wat lekker al die vakanties nog! Wij niet meer maar zijn ook net terug;)

Vanaf de week van 7 september ga ik met verlof. 4 weken voor de uitgerekende datum, hopen dat ik het vol houd. Verveel me snel thuis dus zie er wel een beetje tegenop om thuis te zitten... werk nu trouwens wel halve dagen maar werk voor me vriend zijn bedrijf (ben wel gewoon in loondienst hoor) maar die halve dagen worden niet opgegeven dat ik al in de ziektewet zit.. dus probeer gewoon tot 36 weken door te gaan!

9. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h

En dan kom.je niet even langs???? Ik woon daar:D:D

10. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Haha serieus? Wat grappig! Lijkt me heerlijk zo dicht bij zee!

Ik ben al uitgewerkt geloof ik, nu eerst sowieso 3 welen vrij. Dan misschien nog wat kantoorklusjes maar verder niet. Voelt best lui, maar wel heerlijk nu. Batterij snel leeg.

28 weken dans!

11. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    Goedemorgen. Gisteren bij de vk geweest. en ze is ook zwanger en rond dezelfde tijd uitgerekend! wel grappig. maar dan kan ze dus mijn bevalling niet doen :(

12. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen @Tunisiana zijn er nog andere vk's in de praktijk?
    Bij mij zijn het er een stuk of 6/7 en ik weet niet wie ik krijg bij de bevalling maar ik vind ze allemaal heel fijn!

Zo naar de bekken fysiotherapie, ben benieuwd.

29 weken dans! Wauw volgende week alweer 30!

13. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    28 weken dans!!!!!

14. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    Ja ze zijn wel met zn 2en. maar vind het wel jammer.

de 30 wkn komt in zicht. ik word zenuwachtig als ik eraan denk !

Hoe denken jullie over pijnstilling ? Weet niet of het al gevraagd is. Ik zou zelf zeggen liever niks tenzij het erg nodig word ?

15. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Tunisiana; balen! Bij mij in de praktijk zijn ze met 5, dus ik heb ook geen idee wie mijn bevalling gaat doen. Daarom krijg ik elke controle ook iemand anders (sommige vaker dan de ander) zodat ik iedereen ken en zij mij ook allemaal kennen. Opzich wel fijn!
    Ze zijn allemaal erg aardig.

Pijnstilling; tja.. Ik wil het zo natuurlijk mogelijk houden, maar ik denk dat als het echt niet meer gaat ik toch wel pijnstilling nodig heb. Ik ga me er eens in verdiepen. Hoorde iets over remifentanil oid..
    Ik wil absoluut geen ruggenprik!

16. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    Ja ik las in een boek dat de meeste pijnstilling niet gegarandeerd werken. maar bij een aantal gevallen. geboortetens, lachgas, pompje etc
    alleen ruggeprik. maar die wil ik ook absoluut niet. vind ik nog enger dan de bevalling.

17. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Als het nodig is mogen ze mij platspuiten! Ook een ruggenprik vind ik niet erg, maar vraag me af of die wel werkt. Heb er 1 gehad als pijnbestrijding na operatie, maar die verdoofde het verkeerde stuk haha!

18. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier ook het liefst zonder pijnstilling.. maar m'n pijngrens is heel laag dus ik denk dat als het teveel wordt ik wel ga vragen om pijnstillers..

Hier in de praktijk ook 5 vk. Krijg ze om en om of zoals lycos zegt de een vaker dan de ander. Maar allen wel aardig, dus heb ook echt geen voorkeur voor iemand de dag vd bevalling. Je weet toch niet wie dienst heeft tegen die tijd.

Hier last van nesteldrang. Schilders zijn vandaag begonnen aan de babykamer verven. Dus ik ga zo babypark bellen om eindelijk afspraak te maken voor levering vd babykamer en alles wat we daar besteld hebben.. wordt het eindelijk meer 'echt'.. enige wat ik nog niet heb is een mooie schommelstoel .. maar wil wachten tot de babykamer er is, zodat ik weet of er überhaupt plek voor is. Zo groot is de babykamer niet en wil niet dat het te druk wordt.

19. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga denk ik voor de geboortetens, ik heb een lage pijngrens dus iets lijkt me we prettig. Liever ook geen ruggenprik.

20. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Moet eerlijk zeggen dat ik op dit moment nog best wel op kijk tegen bevalling. Controlfreak en dan heb je het zelf niet meer in de hand. En stiekem ben ik ook wel wat bang voor pijn..

Qua pijnstilling, ik weet het niet. Alles heeft voor en nadelen en lees vaak dat veel dingen lang niet bij iedereen werkt.

Deel Deze Pagina