1 t/m 15 oktober 2015 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MI87, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    De doomoo is super leuk! Hadden m bij de jongens ook. Heb m toen verkocht.
    Het schommelgedeellte schijnt voor geen meter te werken. Lijkt me ook niet want is best log en groot.

Hier een topmark wipper. Is wat ruimer kunnen ze erg lang in.

Ik heb een positiejas van mama licious kunne overnemen. Vind t echt heel lelijk staan maar vertik t om een nieuwe te kopen. Hij doet zn werk en t is alleen maar voor als t regent ofzo verder veel vesten

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Pinac, bedrijfs arts die gaat kijken hoe erg je klachten zijn en of je aangepast/vervangend werk kunt doen... dus extra 'mank' lopen als je erheen gaat en zielig doen ;) anders zegt ie: niks aan de hand. Ga maar weer werken ;)
    Neeeeee zo erg zal het niet zijn. Je draagt tenslotte een tweeling.

Slapen@ gaat hier ook slechter. Ben snel en vaak wakker. Kan ook maar heel kort in een bepaalde houding liggen anders gaat mijn lijf pijn doen. Af en toe plassen, maagzuur, drukke baby in de buik die in de nacht gaat feesten... en omdraaien is al een heel karwei. Moet mijn buik echt meenemen. Lijk wel hoogzwanger!

3. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Mijn tweede zwangerschap zo snel op de eerste was ook erg zwaar lichamelijk. Ik herken het wel van de vorige keer. Probeer rustig aan te doen, en vooral straks naar de bevalling toe. Mijn oudste heeft toen ook af en toe bij opa en omas gelogeerd in het weekend zodat ik bij kon komen. Succes MI!

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Nell, ja daar was ik ook wel een beetje bang voor. Je bent eigenlijk nog niet hersteld van de vorige. Denk dat Levi 5+ maanden was toen ik weer zwanger werd.
    Logeren is een goed idee. Tot nu toe de keren dat hij uit logeren gaat zijn weekenden dat wij dan flink gaan klussen in huis of de babykamer. Maar een relax weekend klinkt ook goed ;)

Ondanks dat mag ik in mijn handen knijpen. Ik heb een ontzettend makkelijk en vrolijk mannetje die zichzelf uren kan vermaken. De schat komt regelmatig even een knuffel halen. Zo'n lieverd!
    Ben benieuwd wat voor rakker zijn broertje word :D

5. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Mijn oudste was ook echt een schat in dat opzicht, met 6 weken doorslapen, om de 3 uur drinken en altijd graag in de box gezeten en zelf gespeelt. Toen de tweede er was zat hij notabene de eerste 4 maanden elke 2 uur ruim 20 minuten in de box omdat ik zijn broer moest voeden. (Het had niet andersom moeten zijn want nr2 wilde geen seconde in de box tijdens zijn jonge jaren) Maar toch..... Net wat je zegt, je lichaam is nauwelijks hersteld en dat merkte ik vooral in mijn bekken en mijn (enorm enorm lage) energiepeil. Een relaxweekendje is dan heerlijk!

6. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    #66 Lovare, 24 jun 2015
    Laatst bewerkt: 24 jun 2015
    Thanks dames. Het tentamen bestond uit 4 onderdelen. 2 gingen wel aardig, 1 wel redelijk en 1 heb ik behoorlijk verknald. Het verknalde onderdeel ging bij iedereen behoorlijk slecht behalve bij de pianisten in de groep... Die hadden een groot voordeel. Uitleg voor de muzikale mensen: We moesten 2 nummers in 12 toonsoorten kunnen spelen. Op zich geen drama, maar bij de ene de akkoorden links en rechts improviseren. Bij de anderen de akkoorden rechts met melodietoon boven O_O

@Jas, ik wilde ook graag een goede jas omdat ik ook soms door de regen moet fietsen, maar ik heb geen zin om €50 euro te dokken voor iets wat ik maar een paar maanden nog ga dragen.

@Pita, dat komt omdat jij dan stil ligt en hem niet in slaap wiegt ;). Die van mij heeft min of meer dezelfde wakker momenten. Als ik wakker word dan word hij ook wakker.

@Pinac, een bedrijfsarts beoordeeld voor een bedrijf nog eens los of je wel terecht in de ziektewet zit. De ene persoon kan een onmenselijke hork zijn en zeggen dat je morgen weer moet werken. De ander helpt jou juist lekker in de ziektewet te blijven. ik hoop de tweede voor jou

@Mi, wordt je tweede zoon straks echt zo'n lomperik :p. Bij mijn nicht ook een knuffelaar en een echte lompe knul. Maakt ze niet minder leuk, alleen moet je duidelijk je pijngrens aangeven ;)

@Slapen, tot nu toe slaap ik nog steeds veel beter dan voor de zwangerschap :). Echt heerlijk om zo in een keer in slaap te vallen.
    Enige mindere is dat ik soms als een bejaarde uit bed kom met mn rug en al mijn buik begin te merken als ik me omdraai hahahah. En de meest bizarre dromen O_O. Ik droomde laatst alleen maar over seks :(

7. Yankee

Yankee Fanatiek lid

30 aug 2014
    1.098
    249
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo dames!!

Wat wordt er lekker veel gekletst.
    En geshopt. Lycos, vind het tweede jurkje leuk!!
    En leuke wipstoel.

Heb daar nog niet echt naar gekeken want dacht dat ze daar pas na een paar maanden ingingen. Of is dat vanaf geboorte al?

Voor de rest gaat het hier wel goed. Tunisiana, wat toevallig. Hier manlief ook aan de ramadan. Ik doe zelf niet mee en omdat het zulke lange dagen zijn eet hij in de avond bij m'n schoonouders. En wat een lekkers dat er allemaal wordt gemaakt en voorbereid in de ramadan. Hij neemt als ik niet mee ga dagelijks lekkere hapjes mee dus ik denk dat de kilo's eraan vliegen deze maand.

Voor de rest is de babykamer totaal niet af of überhaupt aan begonnen Omdat het klussen op zolder langer duurt dan gepland. Ze hebben pas 2 dagen de kamer gemaakt maar moet nog geverfd worden en vloer worden gelegd en dan pas kan alles wat in de babykamer zit naar de zolder. En dan moet de babykamer ook nog is worden geverfd.. en de meubels komen over drie weken.

Baal daar stiekem wel een beetje van. Maar heb al.wel gebeld met babypark. Je belt zelf om een afspraak te maken wanneer alles geleverd wordt dus ik mag ook week of 2 later bellen dan wordt het dan pas geleverd.

Verder krijg ik m'n trenchcoat ook niet meer dicht. Maar k laat de knopen open en sluit hem nog met t riempje .. er is veel sale bij mango dus toevallig pas een nieuwe besteld.

Gaan er hier nog meiden op vakantie in de zomer?
    Wij hadden/hebben besloten niet te gaan, maar moet eerlijk zeggen dat het toch begint te kriebelen.. vooral nu het niet zo lekker weer is..

8. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Haaha, seksdromen... heel herkenbaar. :p
    En vanacht ook weer raar gedroomd. Niet altijd leuke dingen.

Ik ga vanavond proberen met mijn voedingskussen te slapen want heb toch wel behoorlijke last van mijn onderrug. Ik ga het gewoon proberen.
    maar haal je dan je eigen kussen weg en leg je hem ook onder je hoofd neer?

9. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Krijg je de uitslag snel Lovare? Hopen dat je t gehaald hebt! En het muzikale stukje zegt me helemaal niks haha.

Ziektewet loopt via UWV, die hebben een keer gebeld en die man zei van lekker thuisblijven. Mn werkgever zei van jij hoeft echt niet meer te werken, we willen je zo niet aan het werk hebben geniet van de rust. Dus zie het nut van die arts niet zo. Sowieso is protocol bij tweeling met 28 weken stoppen, dat is dan nog 3 weken. Maar zal mijn neus wel even laten zien :D.

Weet ook niet of bed de boosdoener is, we hadden het wel eens over nieuwe matrassen maar nooit last gehad en laatste 2 weken wel. Maar ligt meer aan zwanger zijn denk ik. Net wel heerlijk 2 uren op de bank geslapen, word je weer mens van.

Hond maar uitgelaten op de fiets, fietsen is echt pijnloos met bekken. Ideaal!

Ben je nu ook dikker dan met eerste zwangerschap MI? Jij hebt ook al beste buik zag ik in het buikentopic!

Vakantie misschien een weekendje, maar moet er vaak eerst ruzie om maken met vriend..die denkt dat hij onmisbaar is op het werk. Zijn werkgever gaat wel 2 weken dus die weken kunnen wij sowieso niet weg. Maar dan weekendje nederland en alleen als het mooi weer is, dus last minute.

10. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Ik lig met het voedingkussen onder mijn hoofd en dan als een slurf
    Via mijn buik tussen mijn benen. Mijn eigen kussen ligt er bovenop (is vrij dun). Het helpt bij mij wel met makkelijk inslaapvallen.

En seksdromen... Die heb ik ook, naast de standaard baby vergeten dromen....

11. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Babyvergeten dromen nog niet gehad.
    Ik ga vanavond nog even checken of er al cijfers bekend zijn. Het zou mij veel stress schelen als ik dit vak gewoon haal.

Ik heb mijn voedingskussen alleen bij mijn benen en daarbij mijn gewone kussen. Soms dan lig ik wel helemaal om het voedingskussen heen gevouwen. Het is maar net hoe mijn pet staat.

@Pinac, Ach dan heb je het eens gelezen, maar ik kan je garanderen dat dat een oprechte breinbreker is O_O.

Zometeen wordt mijn kledingkast overgekocht. Ik hou niet zo van vreemde in mijn huis, maar ik kan zelf niet sjouwen, zijn best zware onderdelen.

12. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Zooon zin in een twister ijsje!
    Kids op bed. Ml verderop aam t werk...
    Heb schoonvader bericht gestuurd.
    Die komt nl een groot rondje met de hond doen aangezien in dat niet red...
    Wil je langs de snackbar voor je kleindochter hahaha

13. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Hahahaha, en doet ie het?

14. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons lieve mannetje!
    Hoofd buik benen qua grote precies op de gemiddelde lijn.
    Hij ligt op z'n rechter zij met z'n hoofd naar beneden.

Bijgevoegde bestanden:

15. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Wat een knapperd! Prachtig!

Ben jaloers! Wij hebben geen mooie 3d echo. Hij dook steeds naar beneden met zijn hoofd.

16. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MI aah balen is dat! Gaan jullie nog een keer?
    Het was hard werken voor de echoscopist hij lag constant met 2 handjes voor z'n gezicht! En maar porren in mn buik haha

17. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @Catlady, wat een mooi gezichtje! Een heel fijn neusje en mooie jukbeenderen :)

@Mi, balen dat jouw knul nu al antifoto is.

@Marijke, geniaal hahaha.

Hier net de kast verkocht, lekker veel ruimte nu. Gelijk maar begonnen met wat dozen inpakken. Ik heb er nu 7 ingepakt (lage dozen). Allemaal een beetje gelijk in gewicht. Jeetje wat heb ik een "troep" in huis O_O. Schaam me een beetje voor de hoeveelheid spullen die ik heb. Is niet echt troep, maar heeeeel veeel boeken... Straks nog mijn keukenspullen. Boekenkasten zijn bijna leeg...
    Jeetje t inpakken valt me nu wel zwaarder :p

18. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Ooooo wat schattig!

Jaaa mn ijssie was heeeeerlijk!
    En de aanspraak ook.. ben niet gewend om alleen te zijn in de avond dua verveel me te pletter...

Net 3d vlinders besteld! Mn grote houten olifanten gaan vlinders blazen!

19. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Wat een leuk idee Marijke! Maak een foto zodra je kunstwerk klaar is :D. Ik ben erg benieuwd.

Ik had het in het vorige topic al gevraagd, maar zijn er dingen waar jullie tijdens het klussen (vanwege je zwangerschap) nog rekening mee houden?

20. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Spannend lovare. Zijn er al cijfers bekend?

Yankee, fijn dat babypark niet moeilijk doet over de levering! Kun je met een gerust hart verder klussen in eigen tempo.

Dromen; ook hier dromen, over allerlei vreemde dingen ;)

Wat een prachtige foto catlady, nu al een mooi mannetje! Wij krijgen over 3 weken 3D echo, hopelijk werkt ons eigenwijsje dan mee:p

Marijke; leuk idee, ben benieuwd naar het eindresultaat, oehhhh lekker zo'n ijsje! Nu heb ik zin in een Magnum .. Haha

Voedingskussen, ik lig erom en erover heen..

2e jurkje vandaag met de post gekregen.. Nahhhh word m niet.
    1; het maakt me Bleek
    2: ik lijk wel een dikke koe
    3: het schijnt ontzettend door

Dus jurkje nummer 1 word het dan maar!

Zo nu lekker het bed in. Lang dagje gehad. Vanochtend werden onze horren geplaatst boven en beneden.. Daarna gepoetst, gewandeld met het hondje, gewerkt van 13.00 tot 22.00 en toen nog verjaardag schoonbroertje geweest. Morgen weer een drukke dag voor de boeg dus hopelijk slaap ik wat..

Deel Deze Pagina