1 t/m 15 oktober 2015 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MI87, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    30 weken alweer, dat klinkt al best ver haha.

Ik zag gister in de webshop van de kruidvat anti klit shampoo voor baby's..dus er worden vast ergens langharige kids geboren :p.

Ik val af sinds ik aan mijn dieet een beetje hou, maar vind het ook lastig om te eten wat mag en op die tijden etc. Ben nu ook 7,5 aangekomen.

Ja hebben jullie last van vocht vasthouden?

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    O hahaha misschien een mooie baard tot aan de knieën ;)

3. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Haha nell! Ben benieuwd, misschien is dit ukkie wel kaal ;)

Heerlijk pita! Fijn dat je genoten hebt! 7,5 kilo is prima toch? Ik zit nu inmiddels op +6!

MI; 30 weken alweer.. Wat gaat dat snel he! Ik mag over 3 dagen dansen.. Over maximaal 12 weken heb je gewoon je kleine ukkie in je armen liggen😍

Hier nog niet veel in maatje 50. Een broekje van koeka en eentje van noppies.
    Er zit wel een enorm verschil in broekjes of leggings in maat 50 van noppies zeg! Jeeeemig.. Het broekje lijkt twee keer zo groot als de legging. :$
    Hoeveel rompertjes / pakjes hebben jullie in 50 en 56?

4. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Ik heb niks in maat 50, alleen veel rompertjes maat 50/56 dus net wat kleiner dan 56. En dus dat boxpakje in maat 56 van Petit Bateau wat schijnbaar klein valt.

5. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb in 50 4 setjes en in 56 ook 4 setjes. De rest vraag ik aan de kraamvisite. Ook leuk om van het juiste geslacht te vragen. Wat ik nu heb is veelal wittig. Ons beebje denkt echt: bekijk het maar. Ik laat nu niet meer zien of ik jongen of meisje ben.

Dinsdag groeiecho. Ben reuzebenieuwd. Ze dachten een klein ukkie, maar ik denk dat het meevalt. Voel overal baby in mijn buik.

MI87: 30 weken!! Ik morgen ook, heb over ongeveer 8 weken mijn kind in.mijn armen. Poeh, da's wel gek idee zeg!

Nesteldrang slaat hier toe. Heb het gevoel dat mijn hele huis nog een keer gesausd moet worden. Vanmorgen overloop en trap gedaan. Heerlijk opgeknapt!

Pita: klinkt errug lekker!! Gewicht is prima hoor!

Pinac: is het dieet irritant? En moet je op vaste tijden iets eten ofzo?

6. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Fanatiek! Ik ga zo eens boven bezig in de kinderkamer, opruimen en bult stof weghalen.

Om de 2 uur iets eten maar komt niet altijd lekker uit. Moet 2 uren na ontbijt bijv prikken. Als ik dan net koffie heb gehad of iets heb gegeten komen waardes te hoog uit. Dus eet ik maar niks.. En dan zit ik weer dicht op lunch voor tussendoortje of ben ergens anders... Nou ja, loop er wat mee te prutsen.

Vanaf wanneer gaan jullie babyspulletjes wassen? Heb er al zin in maar wel beetje vroeg lijkt me haha

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Jaaa we gaan nu gewoon aftellen! Het lijkt nog maar gisteren dat we hier met zijn allen nog een beetje onzeker waren of alles wel goed zou gaan die eerste termijn.
    En nu komen de bevallingbibbers!!!

8. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Jaaa, krijg net kraampakket binnen, weet niet of ik nog wel wil 😄

9. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    haha ja dat kraampakket maakt me ook enorm zenuwachtig! Vreselijk.
    Maar kan echt niet meer wachten om haar te ontmoeten.

ik ga de kleertjes pas in mn verlof wassen denk ik. dus met 36wkn. nu echt geen tijd voor en geen ruimte om op te hangen.

10. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    @pitahaya, fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. wel warm zeg! had je daar geen last van?

@mi87, 30 weken alweer! ik kijk echt uit naar de eindstreep!

vandaag ook het eerste pakje gehaald voor na de geboorte. in maat 56, maar hij leek best groot. En er zit inderdaad heel veel verschil in de grootte van kleding. Zag een pakje van maat 50 en van 56 die even groot waren...
    Ik heb een overslag rompertje met korte mouw, broekje en shirtje, sokken en mutsje. en dan nog een setje in een maatje kleiner. neem ook wel een rompertje lange mouw mee, voor de zekerheid

Ik weet niet precies hoeveel kleding ik heb in maat 56.. iets van 2 dozen vol die ik nog van mijn dochtertje heb. Dus meer dan genoeg!

11. ilse1986

ilse1986 Actief lid

7 sep 2014
    247
    34
    28
    Zijn jullie ook allemaal zo moe? Kan wel hele dagen slapen.. Maar na 9 uur savonds heb ik ineens energie en val ik tegen 12e in slaap😒

12. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Ik ben overdag ook veel moe en snachts klaarwakker! Heel vervelend, lijkt wel of mn ritme helemaal veranderd.

13. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Jup hier ook.... hele dag nergems geen zin in zo moe... en savonds klaarwakker... voor 12 slaap ik meestal niet...

14. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Ik vind broeken zo vervelend zitten ineens!
    Alleen joggingbroeken of leggings irriteren niet...

Savonds loop ik alleen in een lang shirt en onderbroek...

Nog meer mensen hier last van?? Ken dit niet van de jongens...

15. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Ik ben nu al aan het wassen! Raadde mijn moeder aan, hoef ik niet teveel te doen in mijn verlof en kan ik heerlijk ontspannen :)

En zo hoef ik ook niet teveel in 1 keer te wassen :)

16. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Goedemorgen,

Broeken geen last van, kun je niet goed over iets wat om je buik zit ofzo? Ze beginnen wel af te zakken, dat stuk wat om mijn buik zit, irritant.

Misschien draai ik volgende week dan ook wel eens wasje, gewoon zin in hihi. Van het weekend hoop ik echt kinderkamer afmaken, hoeft niet veel meer gelukkig.

En moe, ja verschrikkelijk. Vannacht voor eerst weer eens nacht doorgeslapen, zo vervelend dat gedraai.

Of er iets in mijn buik gedraaid is ofzo, voel links nu veel meer getrappel. Eerst lagen ze beide met voetjes rechts, was links vrij stil. Dinsdag echo, ben benieuwd.

17. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Oh jij hebt natuurlijk 2 x zoveel getrappel! Dat lijkt me echt grappig. Heb je weleens dat je het aan alle kanten tegelijk voelt? Heb je een foto van een echo? Lijkt me zo schattig om 2 kleintjes te zien!

18. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb afgelopen dagen de babywas gewassen. Lag maar te branden in mijn kast 😉
    Mijn schoonmoeder heeft een hele hoop gestreken en minn Oma wil de rest doen. Zit gebakken dus!
    Krijg ineens de kriebels...wat is 8 weken nou helemaal! Sorry, ik val in herhaling.
    Vandaag 30 weken dansje.
    Alhoewel...dansen...ik barst van de spierpijn van dat verven van gisteren. Overige verfklussen heb ik ff opgeschort tot volgende week.

Pinac: liggen ze dwars denk je? Wil jij proberen normaal te bevallen? Lijkt me extra spannend als er twee uit moeten.
    Poeh, heel gedoe met dat prikken en eten etc... balen joh!

Marijke: ik heb wel eens 's avonds dat mijn buik niet lekker zit ofzo. Dan loop ik inderdaad ook in iets makkelijks.

19. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    O, ja...net reactie verstuurd, maar ik ben zo benieuwd hoe het bij Lovare is. Lukt het allemaal een beetje?

20. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Beweegt soms wel echt overal ja, maar weet soms niet of ik nou 1 of 2 voel. Wist eerst precies hoe ze lagen, maar later lagen ze in stuit. Heb het idee dat sowieso de rechter weer goed ligt.

Als ze goed liggen wil ik natuurlijk bevallen ja. Keizersnee lijkt me maar eng.

Ja Lovare al paar dagen niet gezien hier! En Najade, gaat bij jou alles nog goed en kleintje nog binnen?

Deel Deze Pagina