1 t/m 15 oktober 2015 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MI87, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Goedemorgen!

Ik voel me niet zo lekker sinds gistermiddag.. Elke keer als ik iets eet word ik ontzettend misselijk (nog net niet spugen) en ik ben ontzettend moe.
    Ik heb vanacht 9 uur geslapen maar nog heb ik het gevoel dat ik elk moment om kan vallen.
    Vandaag wel een vrije dag, dus lekker rustig aan. Zometeen op ziekenbezoek bij een collega en verder dan niet veel meer doen.. ;)

Nog 3 dagen werken en dan heerlijk genieten van twee weken vakantie!

2. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Oei Lycos maar even rustig aandoen inderdaad, misschien maar even een middagdutje? ;)

Hier ook vroeg naar bed vandaag, gisteravond ziekenhuiscursus tot laat na een hele dag werken en eergisteren was ik ook de hele avond in touw. Merk dat ik dat toch echt wel voel!

Succes met alle kindjes in hun fase iedereen :) Lijkt me pittig! Maar hoort er ook bij :)

Welke babyfoon hebben jullie trouwens? Heeft er iemand ervaring met de PHILIPS AVENT BABY AUDIO MONITOR SCD505 DECT ? (Sorry voor hoofdletters -> copy-paste)

3. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan knap vermoeiend zijn van die dreumesseb/peuters die niet willen/kunnen slapen.

Ik kon gisteravond niet in slaap komen van de baby...mèéèn, wat zat t'ie te schoppen, te duwen...van alles. Werd er een beetje naar van.

Vanmorgen gat in hoofd laten hechten bij mijn 2e zoon...iets te wilde stoeipartij met de jongste.
    Intussen zijn alle inpakperikelen in volle gang. Tjongejonge, of je nu 1 week of 3 weken weg gaat, je neemt hetzelfde mee

4. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Ja lijkt me echt super zwaar mammievan6, en nog meer als je zwanger bent natuurlijk! Respect :) Helpen de oudere kinderen een beetje mee?

5. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Vandaag 29 weken dansje!!!!

Ondertussen +6.5 op de weegschaal.

6. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Ik zit al op +7.8 dus dat doe je super netjes!!!

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ooo mammie van 6! Met jongens word je denk ik sowieso vaste klant bij de eerste hulp :D

Vannochtend werk ik normaal gesproken bij mijn schoonmoeder maar ze had geen zin. Dus eerst koffie met gebak op en toen wilde ze even de stad in met mij. In verschillende babywinkels geneusd, van haar twee shirts en een broek gekregen en toen ik naar huis moest (oppas) betaalde ze me ook nog gewoon. Maar ik weigerde want had niks gedaan. Maar nee hoor ik moest het aanpakken.
    Dus vanochtend was echt een mazzel werk ochtend :D

Hier 31 weken dans!!!!!!!

Ennnn ik ga mijn zoontje verschonen. De meur komt vanaf de andere kant van de kamer aanzetten hahaha

8. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Luna: Ik heb er nog geen ervaring mee maar wij hebben gekozen voor de Alecto Smart Babycamera IVM-200.
    Hier hadden we veel goede reviews over gelezen en gehoord.

MI: So dat klinkt nog eens als een gezellig ochtendje! Wat lief van je schoonmoeder zeg!

Ik ben nog steeds aan het twijfelen over de muur in de babykamer.. behang met print of toch maar gewoon een kleur verven.. Zo moeilijk! pffff die hormonen maken het ook allemaal niet makkelijk.. de ene dag vind ik dit leuk, de andere dag het ander.. :p

9. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Hier ook heel moe... lange nacht gemaakt en nog bekaf... morgen dagje ouwehand dus nu op bed iig tot rust te komen..

Hier geen babyfoon. Bij andere 2 ook niet gebruikt

@mi. Hier 2 rouwdouwers van knullen en nog nooit een zh bezoek nodig gehad

@lycos. Lastig he keuzes maken...

Hier nu +1.7 aangekomen:D

Vandaag krukje voor babykamer opgehaald via internetbestelling bij hema is ie gradioos beachadigd! Die is dus direct retour gegaan.. nu op zoek naar een andere...

Babykamer op decoratie na praktisch af 🎉🎉

Bijgevoegde bestanden:

10. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha...bereid je maar voor MI87...jij straks twee jongens.
    We hebben hier al verschillende dingen gehad: gebroken enkel, sleutelbeen, onderarm. Verschillende gaten in hoofden, trap van een paard, valt er weer 1 uit een boom, bloeddrukpil opeten etc...
    We staan op de zwarte lijst bij het ziekenhuis denk ik 😰

Lycos: was dat het muurtje onder de dakkappel? Welke kleuren heb je op de andere muren?

MI: superlief van je schoonmoeder!!

Luna: ja, de groten helpen inderdaad wel mee. Maar zodra we met tassen gaan slepen komt er vakantiekolder in hun kop. Pffff...zal blij zijn als we wegrijden morgenochtend!

11. ilse1986

ilse1986 Actief lid

7 sep 2014
    247
    34
    28
    Hier staan de meubeltjes in elkaar en 1 muur is behangen derest laten we wit.

Ik heb een mdf boom voor tegen de muur een een lampenkap besteld en die komt een deze dagen aan. De lampenkap ga ik bekleden met het behang en de bij de boom ga ik de blaadjes bekleden met het behang.
    Boven de commode hebben wij geen plank maar komen een soort houten huisjes.. Deze zijn van de Xenos...Deze ga ik ook voor een deel bekleden met het behang.. Zodat het een geheel wordt... Ben benieuwd naar het eind resultaat;)

KHeb zin om eraan te beginnen!! Begint nu echt te kriebelen😎

Ik verwacht ook wel dat onze jongen een rokken kloot zal zijn;) mijn vriend en ik waren dit ook beiden hahaha... Achjah we zullen zien;)

Begint nu echt steeds dichter bij te komen..!

Hier nog steeds niet op het gewicht wat ik woog voor ik zwanger werd.. Nog een halve kilo;)
    Als ik reken vanaf mijn laagste gewicht in mijn zwangerschap ben ik nu 8.5 kilo aangekomen;)

12. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Dat klinkt heel leuk ilse!! Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Mi: wat lief zeg van je sm! Leuk;)

Marijke; heel mooi ziet het eruit!

Ik zit nu op +10 kg. Je ziet het helemaal niet aan me.
    Bij ons staan de meubels, nu nog decoratie!
    Vandaag wel de gordijnen gehaald en de lampenkap met haar naam is binnen☺

13. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Marijke: heel leuk! Mooi dat houten wiegje zeg :)
    Jammer van krukje van de Hema, krijg je wel een nieuwe?

Ilse; leuk idee! Welk behang heb je?

Mammievan6; de andere muren zijn wit. Ik heb wel verschillende meubels. Geen geheel in ieder geval, dus dan is t al moeilijker om er iets bij te verzinnen. Houten kast, wit bedje, mintgroene commode en er komt een pastel roze vloerkleed :D
    Ik ben níet zo van het ton sur ton en meubels van één serie zoals je ziet :p
    Lijkt me inderdaad wel even stressen. Zodra je morgen in de auto zit kan hopelijk de vakantiemodus echt aan! In ieder geval alvast een fijne vakantie

14. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen!

Volgens de groei echo ligt hij precies op schema!
    Geschat geboorte gewicht van 7 pond!
    Ook nog een pijnlijke pil overgehouden van de anti D prik haha
    De babykamer is al helemaal klaar!

Gewicht ik zit nu op +4

15. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Fijn Catlady! 7 pond is prima toch? Foooootoooooo :D

16. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Netjes Catlady!

Over katten gesproken...word een beetje kierewiet want die van mij hangen sinds een week heel erg om me heen, over me heen, op schoot, op borst...pffff

Leuk die kamer Marijke. Niet veel nog aangekomen, maar was je nu nog veel misselijk?

Mammie van 6, hahaha nou houd mijn hart vast dan :D mijn man kan er ook wat van. Die heeft bijna allemaal neptanden omdat hij tot drie keer toe met stoeien/spelen zijn tanden heeft gebroken :D

17. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    De oorzaak gevonden! Een voortand komt door bij mijn zoontje. Pffff hele nacht met hem op geweest. Heb nu koppijn. Maarrrr hij heeft zich zojuist opgetrokken tot staan aan de tafel. Hij liep al aan de hand en langs de tafel maar zelf opstaan vond hij eng. Hij is echt super voorzichtig. Net ineens ging hij zo op zijn knietjes zitten en staan. Denk dus dat hij in zijn koppie ook een aardig sprongetje aan het maken is.

18. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Zo, ik ben weer uit mijn hol gekropen. Eindelijk na 18 dagen heb ik weer internet! Wat ben ik opgelucht!
    Gisteren is er veel gebeurd. Ik had een heel huis vol bouwvakkers die sloten vervingen, gaten dichten, schimmel verwijderden, ramen maakten en kranen. Nu is mijn huis weer een beetje up to date.
    S avonds ben ik zelf nog even met de schuurmachine het huis door gegaan. De babykamer is zo goed als geschuurd en afgenomen. Er moeten nog een paar stukken boven gedaan worden, maar daar kan ik niet bij. Dan kan er geschilderd worden. Eindelijk!!!
    Ook is de ledikantcommode binnen (Houston van Babyentiener) en de stokke tripptrapp in het blauw :). De kinderwagen, mutsy iGo staat in de bestelling en wordt in week 36 geleverd. Dit voelt goeeeeed :D.
    Foto volgt zodra alles uit de dozen is...
    De kleine zit al 2 weken telkens met zijn voeten (of iets) onder mijn rechter rib. Irritant..

@bevallen, soms vraag ik me alleen af hoe ik in vredenaam bij het ziekenhuis kom. Als ik ga bevallen moet ik eerst de vk bellen en dan als het zover is mijn moeder en mijn moeder moet dan eerst hierheen komen en dan kan ik pas naar het ziekenhuis... Nogal een gedoe...

@pinac, ik vind dat je een mooie bescheiden tweelingbuik hebt :)

@B16, mooie spulletjes weer :)

@pita, ik vind dat wat betreft je buikpijn je niet serieus genoeg wordt genomen. Erg jammer.

@Marijke, overdwars in je buik? Wauw, apart en lijkt me inderdaad ook niet fijn!
    Mooie babykamer :)

@Mi, ik geloof dat 6e ziekte alleen schadelijk is voor prille zwangeren. Geen idee waarom precies. Dan leidt het tot een miskraam... Werd bij mijn kdv gezegd.
    Fijn dat je ventje nu uit zichzelf kan staan :)

@mamv6, wat een rauwdauwers zijn je knullen :p. Maar er wordt in ieder geval wel geleefd in jullie huis ;)

@ilse, ik ben benieuwd of wij dezelfde boom en huisjes hebben :p. Ik heb de boom van de xenos met een uiltje en huisje.

19. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Lovare, jij hebt niet stil gezeten nee hahaha. Maar straks heerlijk je eigen nestje met een mooi ventje in zijn wiegje :D

En die voeten voortduren in je ribben komt me bekend voor. Dat deed mijn zoontje altijd. Heel irritant gevoel. Alsof er ook steeds iets dwars zit in je zij... deze doet dat gelukkig niet. Die schopt meer rond mijn navel en daarboven.

Hebben jullie het trouwens over die witte mdf figuren van xenos? Ik heb een eekhoorntje meegenomen een tijdje terug... maar die is tussen de rotzooi spoorloos verdwenen! Whoeps... hopelijk duikt ie weer op als we klaar zijn en die zooi eindelijk weer terug op zijn plek kan. Tis boven bij ons momenteel echt een slagveld.

20. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Jaha ik ben er weer en bijgelezen! Heerlijke vakantie gehad, voorbij gevlogen! Wat is er een hoop gebeurd!

Lovare ben blij te lezen dat het de goede kant opgaat met je huisje! Pa alweer bijgedraaid?

Hier alles goed, last van beknelde zenuw in mijn linkerbekken en dat ia erg pijnlijk maar verder voel ik me prima. Baby is snachts ontzettend druk, gezellig!

Deel Deze Pagina