1 t/m 15 oktober 2015 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MI87, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Buikje met 31 weken!!!

2. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Mooi buikje MI87!! Heel bescheiden nog!

3. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Kom ook ff hoi zeggen :D.

Computer liep steeds vast, zal vanavond of morgen even bijlezen.

4. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @mi, je buikje is nu weer netjes gemiddeld heh :)?
    Ik bedoel idd die van de xenos.

@Nell, mn pa is een soort van bijgedraaid maar is nog steeds niet helemaal betrouwbaar... Helaas

5. ilse1986

ilse1986 Actief lid

7 sep 2014
    247
    34
    28
    Mooi buikje;) ik heb dat shirtje vandaag ook aan;)

6. ilse1986

ilse1986 Actief lid

7 sep 2014
    247
    34
    28
    @ilse, ik ben benieuwd of wij dezelfde boom en huisjes hebben :p. Ik heb de boom van de xenos met een uiltje en huisje.[/QUOTE]

Ik heb er een via internet besteld vond dat er aan de Xenos te wei ik blaadjes hingen, ala ik hem gepimpt heb zal ik een foto plaatsen;)

7. ilse1986

ilse1986 Actief lid

7 sep 2014
    247
    34
    28
    Buik 29 weken en 5 dagen😍

image.jpg

8. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Hihi streepjes zijn in de mode 😂
    Mooie buiken dames!
    Welkom terug van vakantie Nell!
    Gisteren emotionele dag gehad om niets dus vroeg naar bed gegaan en dat hielp😁😃
    Fijn weekend allemaal!

9. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Buikje:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,1 KB
      Weergaven:
      1
  10. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Fijn Lovare dat het wat op schiet!

Mooie buiken allemaal hoor, gaat hard nu zeg!

Heeft Xenos ook houten letters?

11. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ilse, mooie buik! Zeg wil jij niet mijn kleding zomaar uit de kast pakken :D

Nell, ooo heel bescheiden nog!

Jossie, herkenbaar zulke dagen. Soms helpt het ook om even flink te janken. Dan zet ik expres iets op met een bevalling of zo. Geef ik dat programma de schuld om even lekker te grienen :D

12. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Volgens mij jank je als je zwanger bent meer dan in de rest van je leven haha. Ik slaap voor geen meter meer, last van heupen en bekken. Dus moe en zwanger zijn is janken geblazen met vlagen haha.

13. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Mooie buikjes allemaal! Zo verschillend maar allemaal prachtig :D

Ik slaap ook slecht pinac! Mevrouw schopt er aardig op los als ik ga liggen en de kramp in mn kuiten en de druk op mijn blaas helpt ook niet echt mee.
    Sinds gisteren ook wat last van mijn rug als ik te lang sta.
    Och ja.. Nog eventjes :)

Zometeen nog werken en morgen nog een middagdienst en dan 14 dagen vakantieeeeee! Kijk er zo naar uit! Vriendlief heeft al vakantie sinds gisteren dus die zit al helemaal in de relax modus :p

14. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    #934 MI87, 1 aug 2015
    Laatst bewerkt: 1 aug 2015
    Ooo dit worden echt de laatste loodjes ja.
    Nou ik moet ook vaker plassen dan ik al moest en ik kan nog geen kwartier op een zij liggen. Krijg dan zo'n pijn aan mijn heupen... en omdraaien doet ook al zo'n pijn. Buik vasthouden knak knak in mijn bekken. Pfff
    Hier dus ook om de haverklap wakker. Heb nu sinds gisteravond ook de hele tijd menstruatiepijn. Alsof ik giga ongesteld ga worden.

Las dat ze dan tegen je bekken zitten met het koppie en langzaam indalen. Mijn ventje lag met 30 weken al helemaal ingedaald dus waarschijnlijk ben ik er vroeg bij...

Krijg steeds meer het vermoeden ook dat deze eerder komt. Maar laat ik maar niet te hard roepen want dan blijft ie zitten tot 42 weken ;)

15. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Oh heerlijk Lycos, gaan jullie ook nog weg? Op het werk nog besproken dat het zo niet gaat?

Met hoeveel weken kwam je zoontje MI?

16. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    Zo dames ben ik ook weer eens!
    Sorry dat ik niet meer zo actief ben, heb soms er de fut niet voor. Hier nog alles hetzelfde...

Gisteren lekker een dagje naar julianatoren geweest, goedmakertje nog voor me dochter der verjaardag! was wel super druk!! maar wel leuke dag gehad!!

Ik klop het heel hard af!! maar slapen gaat hier nog goed! wordt af en toe wel wakker als ik draai maar slaap snel weer verder, hoop echt dat dat zo blijf!!

heb trouwens echt een super mooie luiertas gevonden!!! :D:D

Zie mooie buiken voorbij komen dames! Hier ook tijd voor een nieuwe foto! Van vandaag :)

17. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Ben benieuwd mi! Ik had gisteren opeens een bepaalde druk op mijn vagina.. Kon het niet echt plaatsen. Het duurde een half uur net ken was het verdwenen ..

Pinac; nee we blijven lekker thuis. De laatste dingetjes nog regelen en lekker samen genieten van onze laatste kinderloze vakantie samen :p klinkt zo gek!
    Op het werk aangegeven dat het niet meer zo kan, nu twee weken vrij em. dan nog 2,5 week werken. Het einde is in zicht. Blij dat ik nu vakantie krijg. Als ik nog 4,5 werk had moeten werken had ik het psychisch niet meer getrokken.
    Ik wil graag tot 36 weken doorwerken zodat ik in het nieuwe jaar pas hoef te beginnen. In de zorg werken we namelijk met de feestdagen. Zou het super jammer vinden als ik haar eerste kerst al moet werken ;)

Aardbei; mooi buikje! Fijn dat je wel nog goed slaapt.
    Heb je een foto van de luiertas?

18. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Even vraagje tussendoor. Er zit naast mijn tepelhof sinds vanmorgen ineens een rode vlek. Doet voor de rest (nog?) geen pijn, is niet droog, niet hard. De huid is gewoon ineens rood daar. Ik dacht eerst dat ik gekrabt had maar s middags zat het er nog.

19. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    @lovare, geen idee wat het kan zijn? Even in de gaten houden!

@lycos, Lekker hoor even vakantie!

Wat een mooie buikjes allemaal!!

Ik ga proberen zelf een sjabloon te maken/printen en dan verven op de muur. Die er wel wat mdf boompjes van de xenos in. Zat ook te twijfelen of ik die boom zou kopen maar wil hem ook wat groter en meer blaadjes.

Hier nog steeds aan dwarsligger in mn buik... hoop wel dat ze echt gaat draaien. Mn dochter lag met 33 weken al helemaal ingedaald

20. ilse1986

ilse1986 Actief lid

7 sep 2014
    247
    34
    28
    Op Gratis breipatronen en haakpatronen downloaden - InternetWinkel Hobbydoos.nl heb je een boom met meer blaadjes. Die heb ik gekocht. Woensdag besteld vrijdag in huis;) en ook voor een leuk prijsje.

MDF boom 115 a 155 cm - InternetWinkel Hobbydoos.nl

Deel Deze Pagina